Det jo ikke engang fordi FCV er gode. Vi er bare mega ringe
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd FCV - OB 20/04/2014
Collapse
X
-
Alt hvad vi har præsteret er sket efter enkeltmandpræstationer - som det plejer - boldbesiddelse og kampstyrende my ass
Vi rykker ikke ned i år - men vi må være favoritter til at gøre det næste år - tror ikke at vi kan holde på de bedste og der er ikke penge til indkøb...JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
JM Barometer 12 3 4 5 6 7 8 9 10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægMå nu erkende, det her er en af de mere sørgelige kampe længe...
Det er jo næsten latterligt at se på...Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægnej vel - det må sgu snart være nok det her, jammerligt igen igen igenThis is what you have been trained for, makes us proud!
Comment
-
Ok.....jeg har virkelig, virkelig været tålmodig. Tænkt, at Troels skulle have lov til at få arbejdsro. Ro til at bygge noget nyt og godt op. Men det bliver jo ringere og ringere. Der er ingen fremgang (det har jeg sagt mange gange tidligere i løbet af det sidste års tid).
NU er jeg træt af at se på, hvad de (ikke) præsterer. Troels må væk - jo før jo bedre - hvis OB fortsat skal spille superligafodbold.
Comment
-
TB RAUS"........nu hvis vi ikke har råd til at erstatte ham, må vi spille uden træner det kan satme da ikke blive værre!!!Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
Comment