Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCV - OB 20/04/2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Emilseir Se indlæg
    Toppel, Toppel, Toppel.. Sparker den ud af banen på målspark i 92. minut.
    Endnu en grund til, hvorfor vi skal have en af de 2 andre på mål!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
      Ser også ud til at Troels selv føler sig presset. Det er jo vanvittigt, at satse hele butikken, uden at have nogen udskiftninger tilbage, da han skifter Schoop ud - som var træt, men absolut ikke skadet.
      tja - på den anden side så skal han sgu da gå efter de 3 point - og så skal der satses. Lige præcis den beslutning vil jeg ikke laste ham for - der er så meget andet jeg mener han gør forkert.

      Comment


        Spellmann siger det meget godt.....
        Vi er simpelthen så ringe!
        Mon ikke at Bech finder på noget finurligt...
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Hold nu op en oerkenvandring. Endnu engang syntes jeg at viljen mangler og det er tydeligt at alt for mange af spillerne kun kommer ud for at indloese en loenseddel. Der er en del spillere som jeg haaber kan blive afsat i neaste vindue....

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
            Endnu en grund til, hvorfor vi skal have en af de 2 andre på mål!
            Hold nu op med at betragt JC som en målmand med Superliga-niveau. Det har han gentagne gange modbevist. At Toppel sparker dårligt ud, gør ikke JC mindre usikker og fragil fysisk og psykisk.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
              Ok.....jeg har virkelig, virkelig været tålmodig. Tænkt, at Troels skulle have lov til at få arbejdsro. Ro til at bygge noget nyt og godt op. Men det bliver jo ringere og ringere. Der er ingen fremgang (det har jeg sagt mange gange tidligere i løbet af det sidste års tid).
              NU er jeg træt af at se på, hvad de (ikke) præsterer. Troels må væk - jo før jo bedre - hvis OB fortsat skal spille superligafodbold.
              helt enig. Havde håbet det skulle lykkedes - vi har sgutte brug for al den uro på bænken. Men det virker jo tydeligvis ikke med Troels, lad os håbe det lykkedes ham at redde vores røv -og så skal der altså siges farvel til sommer!

              Comment


                Jeg så heldigvis ikke kampen. Ses.
                OB: Danske mestre i 2075/6

                Comment


                  Jeg har simpelthen ikke ord for hvor elendigt det her er .

                  Vi har spillere ude med skader og karantæne og det giver alligevel anledning til at TB vælger at satse med en småskadet Kadrii og endnu engang med en umanerlig ringe Spellmann på højrekant på trods af utallige mislykkedes forsøg tidligere . Falk bliver så rykket fra hans vante side over i venstre side hvor han heller aldrig har præsteret synderligt prangende . Undervejs bliver der så rokeret endnu mere med hoved under armen da man skifter en ok spillende Diarra ud fremfor at skifte en af den stribe af spillere ud som pænt sagt havde en dårlig dag inde inde hvor chancerne skulle skabes .. Jeg væmmes ved den træner vi har...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    Martin Spelmann tosset. I det mindste har han ret i at det er pinligt og ringe af spillerne. Men som han siger, så aner han ikke, hvad der foregår...
                    og det er sgu da bekymrende...

                    Comment


                      Lad os håbe at den holder hele vejen - at Hobro rykker op. Det ligner en overkommelig opgave.
                      This is what you have been trained for, makes us proud!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Grazieroma Se indlæg
                        Hvor mange år har Bech tilbage af sin kontrakt ?
                        Så dyr kan han da ikke være at fyre.
                        Han skrev under på en 3-årig kontrakt i maj 2012.

                        Comment


                          Han må væk nu, de spillere på banen i dag havde haft bedre forudsætninger hvis det taktiske oplæg blev trukket i en automat. Udskiftningerne var ren desperation og viste sig endnu engang total fejlkalkuleret i sin "taktik". Han burde gå selv.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                            Alt hvad vi har præsteret er sket efter enkeltmandpræstationer - som det plejer - boldbesiddelse og kampstyrende my ass

                            Vi rykker ikke ned i år - men vi må være favoritter til at gøre det næste år - tror ikke at vi kan holde på de bedste og der er ikke penge til indkøb...
                            Arhh med hobro oppe må vi forvente der kun bliver 1 nedrykkerplads at spille om.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Hold nu op med at betragt JC som en målmand med Superliga-niveau. Det har han gentagne gange modbevist. At Toppel sparker dårligt ud, gør ikke JC mindre usikker og fragil fysisk og psykisk.
                              Lad os bare blive enig om, vi ikke bliver enig på det her punkt :)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                                Arhh med hobro oppe må vi forvente der kun bliver 1 nedrykkerplads at spille om.
                                det er sgu da også sølle hvis det er alt vi har at hænge vores hat på....

                                Comment

                                Working...
                                X