Jeg forstår simpelthen ikke, hvordan man nu i flere kampe, kan spille så totalt ideforladt rent offensivt. Reelt er det udelukkende Rasmus Falk som gør OB farlige i øjeblikket, med Skoubo havde vi faktisk en spiller mere, som kunne skabe noget offensivt, idag mangler vi hans evne til at gå ned i banen og finde de ledige rum foran forsvaret. Men hvor svært er det egentligt, at lære en midtbanespiller, at man løber ind i den centrale tomme zone foran forsvaret når vi angriber, således at der er en spilmulighed? Der mangler simpelthen et elementært offensivt opspil. Udover manglende løb i rummene, ser jeg også alt for lidt bevægelse, stort set ingen overlap, for mange der løber med bolden uden at spille den videre og holde gang i tempoet.
Skandaløst ringe af en flok spillere, som lever meget pænt af at spille fodbold, men pilen peger i høj grad på træneren.
Jeg vil ikke sige, at jeg er fed up, for jeg kan ikke se alternativet til Bech, ikke lige nu i hvert fald, men jeg er efterhånden lun på at sige tak til sommer og finde en kapacitet.
Skandaløst ringe af en flok spillere, som lever meget pænt af at spille fodbold, men pilen peger i høj grad på træneren.
Jeg vil ikke sige, at jeg er fed up, for jeg kan ikke se alternativet til Bech, ikke lige nu i hvert fald, men jeg er efterhånden lun på at sige tak til sommer og finde en kapacitet.
Comment