Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCV - OB 20/04/2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg forstår simpelthen ikke, hvordan man nu i flere kampe, kan spille så totalt ideforladt rent offensivt. Reelt er det udelukkende Rasmus Falk som gør OB farlige i øjeblikket, med Skoubo havde vi faktisk en spiller mere, som kunne skabe noget offensivt, idag mangler vi hans evne til at gå ned i banen og finde de ledige rum foran forsvaret. Men hvor svært er det egentligt, at lære en midtbanespiller, at man løber ind i den centrale tomme zone foran forsvaret når vi angriber, således at der er en spilmulighed? Der mangler simpelthen et elementært offensivt opspil. Udover manglende løb i rummene, ser jeg også alt for lidt bevægelse, stort set ingen overlap, for mange der løber med bolden uden at spille den videre og holde gang i tempoet.

    Skandaløst ringe af en flok spillere, som lever meget pænt af at spille fodbold, men pilen peger i høj grad på træneren.

    Jeg vil ikke sige, at jeg er fed up, for jeg kan ikke se alternativet til Bech, ikke lige nu i hvert fald, men jeg er efterhånden lun på at sige tak til sommer og finde en kapacitet.

    Comment


      Nogle gange er det ligefor man ønsker LO tiden tilbage. Ikke altid flot spil. Men vi fik pointene

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
        Nogle gange er det ligefor man ønsker LO tiden tilbage. Ikke altid flot spil. Men vi fik pointene
        Vi havde nok også spillerudgifter der var dobbelt så store....Hvis vi endelig skal sammenligne med LO, skulle han genansættes nu, så kan vi se, hvad manden kan præstere med det nuværende budget.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
          Vi havde nok også spillerudgifter der var dobbelt så store....Hvis vi endelig skal sammenligne med LO, skulle han genansættes nu, så kan vi se, hvad manden kan præstere med det nuværende budget.


          Enig. Der skal lige gå et årti mere, før jeg begynder at savne Lars Olsen, og hans dybt, dybt frustrerende tonserbold.
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            Er der nogen der kan give en vurdering af hvordan Diarra klarede sig på højre back mod FCV? Jeg er især spændt på hvordan han klarede sig rent offensivt i en kamp, hvor han spillede i den "rigtige" side.

            Hvordan gik det Schoop på midten? Virker han stadig hæmmet af de småskader han har haft i optakten og i løbet af foråret?

            Jeg så ikke selv kampen så indtil videre bilder jeg mig selv ind vi totalt udspillede dem og tabte på et hjørnespark de ikke skulle have haft:-)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
              Er der nogen der kan give en vurdering af hvordan Diarra klarede sig på højre back mod FCV? Jeg er især spændt på hvordan han klarede sig rent offensivt i en kamp, hvor han spillede i den "rigtige" side.

              Hvordan gik det Schoop på midten? Virker han stadig hæmmet af de småskader han har haft i optakten og i løbet af foråret?

              Jeg så ikke selv kampen så indtil videre bilder jeg mig selv ind vi totalt udspillede dem og tabte på et hjørnespark de ikke skulle have haft:-)
              Så kan jeg bedre forstå at du er så forbandet positiv i disse dage

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Så kan jeg bedre forstå at du er så forbandet positiv i disse dage
                Jeg tror nu det havde været bedre for humøret at se kampen live end at sidde til en familiefest med et øje på telefonen og konstatere at vi var kommet bagud på et selvmål. I sådan et tilfælde har man behov for at komme af med noget galde. Det bliver bare så pokkers dårligt modtaget når man sidder omgivet af mostre, onkler og svigermekanikken:-)

                Comment


                  Havde desværre (eller måske nærmere heldigvis) ikke mulighed for at se kampen. Nogen der ved hvor man kan finde highlights? Synes ikke jeg kan finde dem. Men det bliver man måske bare i dårligt humør af...
                  Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                  Kristian Morre

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                    Havde desværre (eller måske nærmere heldigvis) ikke mulighed for at se kampen. Nogen der ved hvor man kan finde highlights? Synes ikke jeg kan finde dem. Men det bliver man måske bare i dårligt humør af...
                    Hvis et resume står defineret som "highlights", kan jeg godt forstå, du ikke kan finde det....der var ganske enkelt ikke noget i den kamp, der kan kaldes for highlights i ordets positive forstand ;-)

                    Har du tjekket onside?
                    Mvh Kent

                    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                    Comment


                      superliga.dk - jeg synes nu vi havde nogle gode muligheder..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                        Er der nogen der kan give en vurdering af hvordan Diarra klarede sig på højre back mod FCV? Jeg er især spændt på hvordan han klarede sig rent offensivt i en kamp, hvor han spillede i den "rigtige" side.

                        Hvordan gik det Schoop på midten? Virker han stadig hæmmet af de småskader han har haft i optakten og i løbet af foråret?

                        Jeg så ikke selv kampen så indtil videre bilder jeg mig selv ind vi totalt udspillede dem og tabte på et hjørnespark de ikke skulle have haft:-)
                        Er der slet ikke nogen der så kampen forleden som bemærkede hvordan Diarra og Schoop gjorde det og som kan sætte et par ord på deres indsats?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                          Er der slet ikke nogen der så kampen forleden som bemærkede hvordan Diarra og Schoop gjorde det og som kan sætte et par ord på deres indsats?
                          At ingen har noget at fortælle om dem, fortæller vel egentlig ganske godt om deres indsats ;-)

                          Ærligt...Diarra så jeg ikke meget til - og da slet ikke frem ad banen (måske husker jeg forkert?)
                          Schoop derimod synes jeg spillede som en konfirmand på glatis i forårsvarmen - ingen sammenhæng i spil og afleveringer. Blev viftet væk som en vårhare af de fysisk stærke FCV'ere
                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                            At ingen har noget at fortælle om dem, fortæller vel egentlig ganske godt om deres indsats ;-)

                            Ærligt...Diarra så jeg ikke meget til - og da slet ikke frem ad banen (måske husker jeg forkert?)
                            Schoop derimod synes jeg spillede som en konfirmand på glatis i forårsvarmen - ingen sammenhæng i spil og afleveringer. Blev viftet væk som en vårhare af de fysisk stærke FCV'ere
                            Han bragte dog kampens bedste aflevering til Emil....men det er sandt at det stort set var det.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                              At ingen har noget at fortælle om dem, fortæller vel egentlig ganske godt om deres indsats ;-)

                              Ærligt...Diarra så jeg ikke meget til - og da slet ikke frem ad banen (måske husker jeg forkert?)
                              Schoop derimod synes jeg spillede som en konfirmand på glatis i forårsvarmen - ingen sammenhæng i spil og afleveringer. Blev viftet væk som en vårhare af de fysisk stærke FCV'ere
                              Kan man komme på glatis i forårsvarme:-)

                              Jeg er selv i tvivl om Diarra kan blive en ok erstatning på højre back. Især fordi jeg ikke synes han er specielt stærk i det fremadrettede. Håber han får flere muligheder i foråret på højre back så man kan få en fornemmelse af om han er holdbar på pladsen.

                              Nogen der kender til Schoops skadessituation? Mod Nordsjælland så han ikke topklar ud da han kom ind. Flere herinde har undret sig over han ikke er startet inde i de kampe der gik forud for FCV-kampen. Han var skadet efter Brøndby-kampen så måske har skadesproblemer været grunden til han ikke har spillet mere på det seneste.

                              Comment


                                http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...i-er-saa-ringe
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X