Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Bundu testet positiv for Corona...

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...corona/8211995

    Comment


      Maxsø burde være vist ud. Men de har jo også coronavirus på skift i den lorteklub.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Maxsø burde være vist ud. Men de har jo også coronavirus på skift i den lorteklub.
        Hvad har de 2 ting med hinanden at gøre?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Hvad har de 2 ting med hinanden at gøre?
          De har temmelig meget med hinanden at gøre jvf retningslinjerne fra sundhedsstyrelsen.
          Han står og stanger Kaba pande mod pande. Sådan et svin.

          Comment


            OC kigger tilbage på sit første år som startende SL målmand

            https://fyens.dk/artikel/første-kapi...er-næsten-læst

            Comment


              AGF var millimeter fra at sælge Bundu for 26 mill i sidste uge. Men Bundu sprang fra i sidste sekund

              https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...-kolde-foedder

              Comment


                Ramsus Falk er blevet et lille svin efter skiftet til FCK. Han slipper for en del røde kort fordi han spiller i dommernes klub nr 1.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                  Ramsus Falk er blevet et lille svin efter skiftet til FCK. Han slipper for en del røde kort fordi han spiller i dommernes klub nr 1.
                  Har nu stadig et ringe håb om at vi en en dag henter Falk og Eriksen hjem og lader dem rive Superligaen midtover sammen

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                    Ramsus Falk er blevet et lille svin efter skiftet til FCK. Han slipper for en del røde kort fordi han spiller i dommernes klub nr 1.
                    Han har lagt til sit spil og det klæder ham også at han også tør lave nogle frispark, den i går var ikke til rødt kort imo
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Falk er blevet pænt utiltalende med småsvinske frispark og konstant film. Det er klamt at se på hos en modstander. Det gør ham bare ikke til en mindre værdifuld spiller. Tvært imod. Han måtte meget gerne komme tilbage!

                      Comment


                        Var lige inde og tjekke AGF fanshop. Ikke fordi den er noget specielt men hvor kan man da blive misundelig over at noget så simpelt ikke er at finde i OB

                        https://shop.agf.dk/merchandise/diverse

                        Har selv fornyeligt fået lavet en Webshop i Wordpress som denne. Det kan man godt få lavet for en 25.000-40.000 kr af en der har lidt forstand på det

                        Så skal man bare oplære en til at lægge produkter ind og ellers passe den. Det kræver selvfølgelig lidt men så er det heller ikke værre. Jeg gør det selv uden at være nogen ørn bag en PC.

                        Hvor ville jeg dog købe så meget mere merchandise hvis vi havde sådan en onlineshop. Pinligt OB

                        Her Aabs
                        https://aabsport.dk/aab-shoppen/
                        Last edited by fmprOB; 24-07-2020, 10:55.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Var lige inde og tjekke AGF fanshop. Ikke fordi den er noget specielt men hvor kan man da blive misundelig over at noget så simpelt ikke er at finde i OB

                          https://shop.agf.dk/merchandise/diverse

                          Har selv fornyeligt fået lavet en Webshop i Wordpress som denne. Det kan man godt få lavet for en 25.000-40.000 kr af en der har lidt forstand på det

                          Så skal man bare oplære en til at lægge produkter ind og ellers passe den. Det kræver selvfølgelig lidt men så er det heller ikke værre. Jeg gør det selv uden at være nogen ørn bag en PC.

                          Hvor ville jeg dog købe så meget mere merchandise hvis vi havde sådan en onlineshop. Pinligt OB

                          Her Aabs
                          https://aabsport.dk/aab-shoppen/
                          Det er dybt uforskammet og en hån mod klubben, at der ikke findes en webshop.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg

                            Det er dybt uforskammet og en hån mod klubben, at der ikke findes en webshop.
                            Håber virkelig det er et projekt som MH og ledelser får sat i søen i 2020/2021 sæsonen.
                            AC Horsens fik det jo også først da vi hentede JH.

                            Comment


                              Nå, vi ender som syvendebedste i rækken efter at have sat skabet på plads mod den nederste halvdel. Jeg vil ikke hæfte mig så meget ved dén præstation. Medmindre vi vinder Europa Playoff-kampen så bliver det endnu en sæson til glemmebogen ift. ligaplacering.

                              Men jeg vil huske dette forår mange år frem. Hvor har det været fedt med alle de unge, der en efter en har grebet chancen. Jeg har glædet mig til at se dem og OB mere end jeg har glædet mig i snart 10 år. Og ja, vi møder midten og bunden af rækken. Dem skal vi kunne slå. Men det har vi ikke kunne kontinuerligt i lang tid. Nu har vi sat skabet på plads og pillet brodden af hold som Sønderjyske, Randers og Horsens som alle på forskellig vis har vist sig godt frem i denne sæson. Horsens med en masse store resultater i ligaen og en konstant kilde til irritation for stort set alle hold i rækken. Sønderjyske med en pokaltitel, og Randers er også bredt anerkendt til at være godt trænet og med en god hjemmebane.

                              Og det hele er gjort på baggrund af en trup, der har været revet fuldstændigt fra hinanden. Vi har lært nye navne at kende, og vi har set helt unge folk kæmpe med alt, hvad de har for klubben. Det kan lyde lidt dramatisk, men jeg føler mig simpelthen nyforelsket. Der er så mange positive perspektiver at tage fat på. Der er sket noget på facilitetsfronten, vi har vunder U19-guld og nu er vi en enkelt kamp fra Europa. Det har undskyld mit sprog, fandme været en fornøjelse.

                              Med udgangspunkt i, at vi i snart 10 år har været en midterklub at best, så synes jeg for engangs skyld, at pilen peger opad, og jeg glæder mig helt vildt til at følge den her trup og trænerstab.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
                                Nå, vi ender som syvendebedste i rækken efter at have sat skabet på plads mod den nederste halvdel. Jeg vil ikke hæfte mig så meget ved dén præstation. Medmindre vi vinder Europa Playoff-kampen så bliver det endnu en sæson til glemmebogen ift. ligaplacering.

                                Men jeg vil huske dette forår mange år frem. Hvor har det været fedt med alle de unge, der en efter en har grebet chancen. Jeg har glædet mig til at se dem og OB mere end jeg har glædet mig i snart 10 år. Og ja, vi møder midten og bunden af rækken. Dem skal vi kunne slå. Men det har vi ikke kunne kontinuerligt i lang tid. Nu har vi sat skabet på plads og pillet brodden af hold som Sønderjyske, Randers og Horsens som alle på forskellig vis har vist sig godt frem i denne sæson. Horsens med en masse store resultater i ligaen og en konstant kilde til irritation for stort set alle hold i rækken. Sønderjyske med en pokaltitel, og Randers er også bredt anerkendt til at være godt trænet og med en god hjemmebane.

                                Og det hele er gjort på baggrund af en trup, der har været revet fuldstændigt fra hinanden. Vi har lært nye navne at kende, og vi har set helt unge folk kæmpe med alt, hvad de har for klubben. Det kan lyde lidt dramatisk, men jeg føler mig simpelthen nyforelsket. Der er så mange positive perspektiver at tage fat på. Der er sket noget på facilitetsfronten, vi har vunder U19-guld og nu er vi en enkelt kamp fra Europa. Det har undskyld mit sprog, fandme været en fornøjelse.

                                Med udgangspunkt i, at vi i snart 10 år har været en midterklub at best, så synes jeg for engangs skyld, at pilen peger opad, og jeg glæder mig helt vildt til at følge den her trup og trænerstab.
                                Vi skal ikke glemme at blive nr 7 kontra nr 10 har givet OB 3-4 mill ekstra i kassen i TV, placering og Matchday penge. Det gør en kæmpe forskel i den vidre færd

                                Comment

                                Working...
                                X