Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    H is FCK ikke var kommet til europædiske kampe så ville de bløde endnu mere økonomisk. De redder lidt fordi de stadig er med i år, men uden indtægterne fra Lalandia og Europædisk bold så har de et for dyrt setup.
    Hvad mon Ståle kan hvis budgettet var det halve som feks FCMs.
    Ja det er jo spørgsmålet. Det er nogle dyre fejlkøb han har hentet. Kunne han få Horsens til at overleve?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      AGF er bare en anden størrelse og har en massiv trup ift det leje gedemarked vi så i EfB. De skal nu nok klare sig
      Hvis de sælger bundu, højer, og David skal til Rosenborg så kan meget ske. Bedre er de heller ikke. Men er enig i de er mere solide end Esbjerg var.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

        Ja det er jo spørgsmålet. Det er nogle dyre fejlkøb han har hentet. Kunne han få Horsens til at overleve?
        Jeg tror Bo vil have større chance for at vinde skabet, end at Ståle kunne finde de samme spillere som Bo og overleve med Horsens.
        Kunne være et sjovt eksperiament.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Ja det er jo spørgsmålet. Det er nogle dyre fejlkøb han har hentet. Kunne han få Horsens til at overleve?
          Jeg har aldrig været imponeret af Ståle. De sæsoner FCK vinder guld, der spiller de en simpel 4-4-2. Men de har simpelthen bare de bedste spillere på alle pladser. Der er jo intet overraskende i deres spil, bare meget bedre spillere end os andre. De år hvor holdet skal skiftes og de ikke lige har de bedste spillere, så sejler det lidt. Vi har jo set hvad Ståle kan, eller måske mere ikke kan med mindre hold. Hvornår har han imponeret taktisk på noget plan? De har gjort det godt i Europa, men de stiller altså også med et blandet landshold af danske, svenske, norske, græske osv. landsholdspillere.
          De har endda støvsuget de bedste spillere fra GF, AaB, FCN og os selv før denne sæson, plus fyret 100+ mill af, uden det har kunnet ses. Kan godt være de piver over skader til Wind og Damen, men så købte de jo bare lige Santos og Kaufmann, hvor vi hiver u19 spillere op. Pinlig sæson af FCK

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

            Hvis de sælger bundu, højer, og David skal til Rosenborg så kan meget ske. Bedre er de heller ikke. Men er enig i de er mere solide end Esbjerg var.
            At få 35-40 mill i kassen vil også kunne gøre meget godt for en klub. Mest på lang sigt. Men det ville stadig ikke gøre at de kommer i problemer da de ikke har et Lucas Andersen problem. Deres kvalitet er spredt ud over store dele af truppen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              At få 35-40 mill i kassen vil også kunne gøre meget godt for en klub. Mest på lang sigt. Men det ville stadig ikke gøre at de kommer i problemer da de ikke har et Lucas Andersen problem. Deres kvalitet er spredt ud over store dele af truppen
              Helt enig.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Det må jo betyde omverdenen stadig har større forventninger til OB end vi har.
                Jeg synes fck skuffer mest pga det budget de har til rådighed. Tror Skråle har mistet grebet om klubben.
                FCK hiver alligevel en sølvmedalje hjem, selvom det har set sløjt ud og de er stadig med i europa. Det er mere udtrykket der har haltet, men de har også været ekceptionelt hårdt ramt!

                Vi slutter med et positivt udtryk, og en hel flok nye unge stjerner, men det er stadig en sæson hvor vi har misset målsætningen og været decideret pinlige og indkasseret et historisk stort nederlag til ligaens ultimative bundhold!

                så set over sæsonnen, så kan der ikke være tvivl om at FCK har fortjent en højere karakter end os, men vi slutter med en bedre formkurve og med langt mere positive tendenser!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

                  Jeg har aldrig været imponeret af Ståle. De sæsoner FCK vinder guld, der spiller de en simpel 4-4-2. Men de har simpelthen bare de bedste spillere på alle pladser. Der er jo intet overraskende i deres spil, bare meget bedre spillere end os andre. De år hvor holdet skal skiftes og de ikke lige har de bedste spillere, så sejler det lidt. Vi har jo set hvad Ståle kan, eller måske mere ikke kan med mindre hold. Hvornår har han imponeret taktisk på noget plan? De har gjort det godt i Europa, men de stiller altså også med et blandet landshold af danske, svenske, norske, græske osv. landsholdspillere.
                  De har endda støvsuget de bedste spillere fra GF, AaB, FCN og os selv før denne sæson, plus fyret 100+ mill af, uden det har kunnet ses. Kan godt være de piver over skader til Wind og Damen, men så købte de jo bare lige Santos og Kaufmann, hvor vi hiver u19 spillere op. Pinlig sæson af FCK
                  Jeg synes nu han gør det godt og der er næppe nogen der kan gøre det bedre i den klub. Han er godt til at organisere sit hold og bygge et stramt koncept op. Det gør dem svære at spille imod, og gør det nemt at integrere og udvikle nye spillere, hvilket også betyder at de har et stabilt flow af store salg og gode europæiske resultater. Svagheden i deres koncept er at de får dyk når de skyder profiler af. Når det så rammer sammen med ekceptionelle skadessituationer, så bliver dykket stort.
                  og så må jeg også bare sige at selve fodbold forretningen hos fck, er noget sundere end OB!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg

                    FCK hiver alligevel en sølvmedalje hjem, selvom det har set sløjt ud og de er stadig med i europa. Det er mere udtrykket der har haltet, men de har også været ekceptionelt hårdt ramt!

                    Vi slutter med et positivt udtryk, og en hel flok nye unge stjerner, men det er stadig en sæson hvor vi har misset målsætningen og været decideret pinlige og indkasseret et historisk stort nederlag til ligaens ultimative bundhold!

                    så set over sæsonnen, så kan der ikke være tvivl om at FCK har fortjent en højere karakter end os, men vi slutter med en bedre formkurve og med langt mere positive tendenser!
                    Jeg er meget enig. Vi skal også lige huske, at vi gik 10 kampe i træk uden en sejr. Det er godt nok svært, at argumentere for at skal have en højere karakter end nr. 2.
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Tøffe har OB eller EfB som sæsonens skuffelse

                      https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...iskold/8217534

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Tøffe har OB eller EfB som sæsonens skuffelse

                        https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...iskold/8217534
                        Måske han skulle være skuffet over sig selv og de såkaldte eksperter.
                        vi så at OB sidste år intet havde at gøre i top 6. Man sælger bedste mand og lige pludselig regner nogle OB som en top 6 klub. I min bog er OB truppen 5-10 trup. Totalt stolpe ind og vi kan blive nummer 5. Stolpe ud- det så vi for et par måneder siden hvordan det ser ud. Mest realistisk er ca. 8 plads.
                        ud fra det er nummer 7 forventeligt, men indrømmet. Vi var pisse heldige.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          Måske han skulle være skuffet over sig selv og de såkaldte eksperter.
                          vi så at OB sidste år intet havde at gøre i top 6. Man sælger bedste mand og lige pludselig regner nogle OB som en top 6 klub. I min bog er OB truppen 5-10 trup. Totalt stolpe ind og vi kan blive nummer 5. Stolpe ud- det så vi for et par måneder siden hvordan det ser ud. Mest realistisk er ca. 8 plads.
                          ud fra det er nummer 7 forventeligt, men indrømmet. Vi var pisse heldige.
                          Pisse heldige? Hvad mener du? Synes, at vi er en ret klar og fortjent 7’er (på godt og ondt)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            Måske han skulle være skuffet over sig selv og de såkaldte eksperter.
                            vi så at OB sidste år intet havde at gøre i top 6. Man sælger bedste mand og lige pludselig regner nogle OB som en top 6 klub. I min bog er OB truppen 5-10 trup. Totalt stolpe ind og vi kan blive nummer 5. Stolpe ud- det så vi for et par måneder siden hvordan det ser ud. Mest realistisk er ca. 8 plads.
                            ud fra det er nummer 7 forventeligt, men indrømmet. Vi var pisse heldige.
                            Jeg ser OBs trup som marginalt bedre, 4-8. Hvis vi ser på spillet efter 26 runder så burde vi ud fra spille og chancer have været nr. 5.
                            Ud fra den betragtning kan man vel sige at hvis stolpe ud/ind går lige op, så burde vi lande som nr. 5 ud fra spillet. Du kommenterer på truppen, så det er ikke helt det sammen

                            Fandt expected point via Tapin på Twitter men kan ikke lige finde ud af at klippe det ind.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Måske han skulle være skuffet over sig selv og de såkaldte eksperter.
                              vi så at OB sidste år intet havde at gøre i top 6. Man sælger bedste mand og lige pludselig regner nogle OB som en top 6 klub. I min bog er OB truppen 5-10 trup. Totalt stolpe ind og vi kan blive nummer 5. Stolpe ud- det så vi for et par måneder siden hvordan det ser ud. Mest realistisk er ca. 8 plads.
                              ud fra det er nummer 7 forventeligt, men indrømmet. Vi var pisse heldige.
                              Pisse heldige er imø at tage den for langt .. sa,let set synes jeg ikke der er noget at indvende mod det faktum at OB endte som 7er. Placeringerne 5-10 eller 4-8 er også top6 potentiale, og præcis som JH har udtrykt det ofte at OB pt ikke nødvendigvis er top6 hvert år.

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Pisse heldige er imø at tage den for langt .. sa,let set synes jeg ikke der er noget at indvende mod det faktum at OB endte som 7er. Placeringerne 5-10 eller 4-8 er også top6 potentiale, og præcis som JH har udtrykt det ofte at OB pt ikke nødvendigvis er top6 hvert år.
                                Hver gang? vi var en gang 1/8 så er det absurd at sige vi er top 6 hold. Vi må være nedrykningshold med 7/8. Længere er den ikke.
                                derfor skal truppen være bedre hvis der skal være troværdighed bag. I min bog er JH næsten en dansk udgave af Komiske Ali.
                                Lige nu er der næsten AGF stemning her pga de unge, og jeg deltager også, men de unge bringer os ikke i top 6 næste år, der skal forstærkninger til. Og gerne forbilleder som vil dø for point.

                                Comment

                                Working...
                                X