Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Der er både overskud og stigning i aktiver. Han kan uden besvær betale - lad os sige 20 millioner mere om året. Værdien af aktier er i sagens natur præget af kursen på papiret. Han skal altså ikke lave andre salg end dem han alligevel foretager sig for at gøre hobbyen lidt dyre.
    Fck er bliver svækket økonomisk såfremt de ikke kommer i EL. Det vil også påvirke værdien af spillersalg. Derfor kan det kommer til at gøre meget ondt. Hertil kommer at Lalandia ikke kommer til at kunne levere ret mange penge til fodbolden næste år. Dels får Lalandia er dårligt år pga corona, men der bliver også investeret i Lalandia 3 i SønderVig.
    OB kan kommer i top 6 næste år, men det er historisk set mest sandsynligt at vi bliver ca. nummer 8. Det er dumt at melde top 6 og EL ud når man har en trup som ligger mellem 5 og 10. Det kommer ikke til at ske med mindre truppen forstærkes, i hvert fald ikke europæisk kvalifikation mm vi vinder pokalen.
    Kan du uddybe, da jeg simplethen ikke forstår, hvad du mener... beklager

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Skal nr 7 ikke stadig møde nr 3 i en EL playoff kamp? Tror jeg ikke der er lavet om på
      Ok, det kan godt være det er mig det har misforstået så . Det er virkelig et skørt koncept. Så hellere give nr. 7 en økonomisk gulerod.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Kan du uddybe, da jeg simplethen ikke forstår, hvad du mener... beklager
        Det skal du ikke beklage. Det er nok ikke så klart formuleret.
        Lalandia har købt en lokalt projekt i Søndervig. Der er ved at blive bygget og skal vist tages i brug i 2022. En stor del af Parkens penge/overskud kommer fra de nuværende Lalandia i Rødby og Billund. Det kræver kapital, så det betyder Ståle får mindre at købe for.
        vedr. NT så er min pointe, at han har nok frie midler til at kunne skrue op for hobbyen. Det er hans penge så han bestemmer jo selv hvad han vil bruge dem til. Men da han er sur efter nederlag endda nogle gange i flere dage, så ville han få mere livskvalitet ved at have et hold som vinder meget mere end det taber.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

          Det skal du ikke beklage. Det er nok ikke så klart formuleret.
          Lalandia har købt en lokalt projekt i Søndervig. Der er ved at blive bygget og skal vist tages i brug i 2022. En stor del af Parkens penge/overskud kommer fra de nuværende Lalandia i Rødby og Billund. Det kræver kapital, så det betyder Ståle får mindre at købe for.
          vedr. NT så er min pointe, at han har nok frie midler til at kunne skrue op for hobbyen. Det er hans penge så han bestemmer jo selv hvad han vil bruge dem til. Men da han er sur efter nederlag endda nogle gange i flere dage, så ville han få mere livskvalitet ved at have et hold som vinder meget mere end det taber.
          Okay, takker

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Skal nr 7 ikke stadig møde nr 3 i en EL playoff kamp? Tror jeg ikke der er lavet om på
            Nej nummer 7 skal møde den nederste Europa plads, som efter næste sæson er EL2 eller hvad den nu kommer til at hedde, og som nok kommer til at blive 5. pladsen, hvis et tophold vinder pokalen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

              Nej nummer 7 skal møde den nederste Europa plads, som efter næste sæson er EL2 eller hvad den nu kommer til at hedde, og som nok kommer til at blive 5. pladsen, hvis et tophold vinder pokalen.
              European Conference League hedder den. Og ja. Det bliver nok 4-5 pladsen istedet.

              Spændende at se om der er penge nok i den til at hold på vores niveau giver den et skud for at prøve at komme med i det selskab fra start ved at købe lidt ekstra ind. Eller man venter på at hønen lægger ægget

              Burde være muligt for subtop hold i Danmark at have en anstændig chance for gruppespil

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                European Conference League hedder den. Og ja. Det bliver nok 4-5 pladsen istedet.

                Spændende at se om der er penge nok i den til at hold på vores niveau giver den et skud for at prøve at komme med i det selskab fra start ved at købe lidt ekstra ind. Eller man venter på at hønen lægger ægget

                Burde være muligt for subtop hold i Danmark at have en anstændig chance for gruppespil
                Ja spændende at se hvor attraktiv den turnering bliver, men uanset om man kan lide det eller ej så er det vigtigt at andre hold laver nogle point i Europa så adgangen til ligaerne derved lettes for bland andet OB hvis vi får en sæson hvor det lykkedes at nå til EL kval.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  European Conference League hedder den. Og ja. Det bliver nok 4-5 pladsen istedet.

                  Spændende at se om der er penge nok i den til at hold på vores niveau giver den et skud for at prøve at komme med i det selskab fra start ved at købe lidt ekstra ind. Eller man venter på at hønen lægger ægget

                  Burde være muligt for subtop hold i Danmark at have en anstændig chance for gruppespil
                  Tror nok det er 15 mill. rent for et gruppe spil som EL også startede med dengang.

                  Og det er vel en ret godt slat plus der er jo tilskuer og sejrpenge og alt det der.

                  Beløbet er jeg ikke sikker på, men er sikker på de har snakket om præcis de beløb jeg nævnte.

                  Comment


                    Sabbi klar igen og starter inde for Hobro

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                      Tror nok det er 15 mill. rent for et gruppe spil som EL også startede med dengang.

                      Og det er vel en ret godt slat plus der er jo tilskuer og sejrpenge og alt det der.

                      Beløbet er jeg ikke sikker på, men er sikker på de har snakket om præcis de beløb jeg nævnte.
                      Men igen, de tal er jo inden Corona.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                        Tror nok det er 15 mill. rent for et gruppe spil som EL også startede med dengang.

                        Og det er vel en ret godt slat plus der er jo tilskuer og sejrpenge og alt det der.

                        Beløbet er jeg ikke sikker på, men er sikker på de har snakket om præcis de beløb jeg nævnte.
                        Også en pæn gulerod. Men hvor meget vil Thorborg i europa? Hvor mange penge skal der til for at sikre en Top 4 næste sæson?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Også en pæn gulerod. Men hvor meget vil Thorborg i europa? Hvor mange penge skal der til for at sikre en Top 4 næste sæson?
                          Hvis Thorborg til gøre tale til handling så koster det i år minimum 70 millioner. Self. eksklusiv salg. Sælger vi for 20 ikke bærende kræfter viol det koste Thorbog 50 mil.

                          For det koster det bare at rette op på dumhed på dumhed de sidste 7 år.

                          Personligt mener jeg JM kan tage OB til Europa, han har jo gjort det før (2 gange - mener det også skete i Sverige).

                          Men en SN som chef scout, ville være fedt, han er dygtig, og så finde de spillere vi mangler, ikke dem der er transfer fri.

                          For en transfer fri fra Vensyssel eller hvor de kommer fra, løfter altså ikke OB til top 6.

                          Hvis man mener det i ledelsen, så bør man sgu fyre sig selv.
                          Men den selvindsigt virker det ikke som om de har, desværre.

                          Comment


                            Kom så Hobro

                            Comment


                              Sabbi viser lidt af hvorfor OB har hentet ham. God aktion

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Sabbi klar igen og starter inde for Hobro
                                Lavede oplæg til Lasse Nielsens selvmål.

                                Comment

                                Working...
                                X