Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Lækkert. 6 sikre point i næste sæson
    Præcis som seneste 6 point mod SIF .. eller hov vent lige lidt
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

      Præcis som seneste 6 point mod SIF .. eller hov vent lige lidt
      Nu har vi det jo normalt meget godt med Vejle, med 13 sejre i 14 kampe og en enkelt uafgjort, på den her side af årtusindskiftet. Silkeborg er lidt en anden snak, dem synes jeg godt nok vi har haft mange problemer med gennem årene, især på udebane, også i deres dårlige sæsoner.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

        Nu har vi det jo normalt meget godt med Vejle, med 13 sejre i 14 kampe og en enkelt uafgjort, på den her side af årtusindskiftet. Silkeborg er lidt en anden snak, dem synes jeg godt nok vi har haft mange problemer med gennem årene, især på udebane, også i deres dårlige sæsoner.
        Præcis

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

          Nu har vi det jo normalt meget godt med Vejle, med 13 sejre i 14 kampe og en enkelt uafgjort, på den her side af årtusindskiftet. Silkeborg er lidt en anden snak, dem synes jeg godt nok vi har haft mange problemer med gennem årene, især på udebane, også i deres dårlige sæsoner.
          Og så ligger Vejle dejligt tæt på og de har et lækkert stadion med en rigtig græsbane i modsætning til Silkeborg. Men nej der er ingen 100% sikre points i superligaen for os, sådan som vi præsterer for tiden.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

            Og så ligger Vejle dejligt tæt på og de har et lækkert stadion med en rigtig græsbane i modsætning til Silkeborg. Men nej der er ingen 100% sikre points i superligaen for os, sådan som vi præsterer for tiden.
            VB er det tætteste vi kommer på sikre point i superligaen. Så derfor hilser jeg dem velkommen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

              Og så ligger Vejle dejligt tæt på og de har et lækkert stadion med en rigtig græsbane i modsætning til Silkeborg. Men nej der er ingen 100% sikre points i superligaen for os, sådan som vi præsterer for tiden.
              Synes også de har en meget spændende træner

              Comment


                Meget hellere Vejle og Nørreskoven end f.eks. Hobro, Vendsyssel, Lyngby.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                  Meget hellere Vejle og Nørreskoven end f.eks. Hobro, Vendsyssel, Lyngby.
                  DU får altså enten Hobro eller Lyngby, så du skal vælge en af dem.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                    DU får altså enten Hobro eller Lyngby, så du skal vælge en af dem.
                    Det er jo pest eller kolera....

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

                      Det er jo pest eller kolera....
                      Så skal man altid vælge kolera. Det er langt nemmere at behandle.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                        Så skal man altid vælge kolera. Det er langt nemmere at behandle.
                        Hvilket så betyder Lyngby :)

                        Comment


                          Helt klart Lyngby. De gør mest positivt for talentfodbolden og de spiller også en gang bold jeg gider at se.
                          Hobro skal bare ned og være middelmådig i 1. Div

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Helt klart Lyngby. De gør mest positivt for talentfodbolden og de spiller også en gang bold jeg gider at se.
                            Hobro skal bare ned og være middelmådig i 1. Div
                            Har de ikke også de bedste stadionpølser ?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Har de ikke også de bedste stadionpølser ?
                              Muligt har aldrig været på away i Lyngby

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Muligt har aldrig været på away i Lyngby
                                Den er mit største argument for at de bliver i Superligaen

                                https://www.vice.com/da/article/z4k8...-dansk-fodbold

                                Comment

                                Working...
                                X