"Jeg havde sgu ikke regler for brød dengang. Det var jeg ikke så bevidst om," tilstår Poul Hansen. "Men selv i andre klubber, så spurgte spillerne, om det var rigtigt, at Lyngby fik bajere og pølser i omklædningsrummet, når holdet havde vundet. Så måtte jeg jo sige: ja, sådan var det. 'Men hvorfor får vi det så ikke her,' spurgte de. Jeg måtte jo bare sige til dem, at der fandeme var gået for meget nedfaldsæbler, rugkiks og speltbrød i fodbold."
Ser ud som vi skal slås med Horsens om en kamp mod FCK, hehe!
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Det ville være et småerotisk scenarie at sende Ståle og Nr. 9 ud i mørket. Men jeg tør simpelthen ikke tro på det, før det sker.
"Småerotisk" er nu en underdrivelse. ;-)
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Det optimale vil være, at vi smadrer FCK ud af Europa, men som alternativ, vil Bo Henriksen, der løber op og ned af sidelinjen i Parken også få hårene på nakken til at rejse sig.
Det optimale vil være, at vi smadrer FCK ud af Europa, men som alternativ, vil Bo Henriksen, der løber op og ned af sidelinjen i Parken også få hårene på nakken til at rejse sig.
Comment