Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

    Det nuværende stadion har fandme da heller ikke nogen sjæl?
    Det er en hovsa-opgradering fra slut-90’erne, på et stadion fra krigen af, tilsat en meget moderne VIP-bygning, som er praktisk talt umulig at indkoorperere, hvis bygger tre nye tidssvarende tribuner.

    Den nuværende form, er et “der går ODENSE i den”-monument
    Argh. Lad os ikke strække den for langt. Et grydestadion i en arbejderbydel, i et stadionområde, med grønne omgivelser, og rester fra før krigen - hvor vi alle sammen har fejret så mange sejre, og knebet så mange tårer. Det har bestemt kvalitet.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

      Ja, han sagde ordret: "Jeg sad og håbede på at de ville tabe alle kampe".
      Det er i højeste grad usympatisk, ulækkert og illoyal. Kæft, en idiot.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Hold da kæft en fuldfed idiot. Godt vi kom af med ham.
        ​​​​​​
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Hold da kæft en fuldfed idiot. Godt vi kom af med ham.
          ​​​​​​
          Det gør det i hvert fald helt tydeligt, at det var den rigtige beslutning af JM, da han valgte at skrotte ham.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Det er i højeste grad usympatisk, ulækkert og illoyal. Kæft, en idiot.
            I Tyskland er der flere eksempler på spillere som skader hinanden. Ovenstående er vel også et “forfejlet” eksempel på vindermentalitet.
            Synes lidt at konteksten gradbøjer udtalelsen, selvom det ikke gør udtalelsen ok.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

              Det er i højeste grad usympatisk, ulækkert og illoyal. Kæft, en idiot.
              Ja det viser tydeligt at det var en fejl at han blev købt og at han blev anfører. Jeg sagde mange gange at han var et dårligt forbillede pga opførsel. At de fleste viste han var over the hill gør det ekstra surt at han fik sådan en pensionskontrakt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                Argh. Lad os ikke strække den for langt. Et grydestadion i en arbejderbydel, i et stadionområde, med grønne omgivelser, og rester fra før krigen - hvor vi alle sammen har fejret så mange sejre, og knebet så mange tårer. Det har bestemt kvalitet.
                Men mon ikke et nyt vil ligge samme sted, og derfor også have arbejderbydel (Den byudvikles vel også snart?), stadionområde og grønne omgivelser?
                Jeg er jo optimist, så jeg skal nok fejre nye sejre og knibe nye tårer på det nye stadion.

                Hvad er et grydestadion?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Ja, han sagde ordret: "Jeg sad og håbede på at de ville tabe alle kampe".
                  Kæmpe pikhoved. Har ikke en skid til overs for den nar. Han var uden sammenligning ringeste mand på holdkortet, da han, helt fortjent, fik losset.

                  Comment


                    Drømmescenariet og et sjovt interessant koncept.

                    1 stærk profil i hver kæde til at bygge et solidt fundament og klare lederroller.
                    Brug pengene hér.
                    Resten bygges op af vores unge spillere igennem vores akademi.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg

                      En Abe Lenstra-kopi i miniformat ville være at ønske, såfremt der blev brug for et nyt stadion i Odense, hvilket der heldigvis ikke er endnu. Men når man angiveligt ikke en gang har råd til at hente Mads Emil Madsen fra Silkeborg, så er der jo nok heller ikke råd til et moderne kassestadion, der ikke indeholder den mindste sjæl, som alle åbenbart hungrer efter.
                      Hvem hungrer efter det? Det er der da ingen som har sagt. Lad​​​​ nu være med at skabe dig.


                      ​​​​​
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                        Drømmescenariet og et sjovt interessant koncept.

                        1 stærk profil i hver kæde til at bygge et solidt fundament og klare lederroller.
                        Brug pengene hér.
                        Resten bygges op af vores unge spillere igennem vores akademi.
                        Den køber jeg gerne, men der kan hurtig komme diskurioner om hvad en stærk profil er.
                        Er Sabbi en profil i dit setup? Eller skal vi på BK niveau, eller helt op på Lukas Andersen niveau?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          Den køber jeg gerne, men der kan hurtig komme diskurioner om hvad en stærk profil er.
                          Er Sabbi en profil i dit setup? Eller skal vi på BK niveau, eller helt op på Lukas Andersen niveau?
                          Helt enig, og der er en anden vinkel som også er vigtig.
                          Hvad er det for en type spiller, passer han ind i systemet, skal systemet ændres i forhold til ham eller noget helt tredje.
                          Synes vi nogle gange gør det svære for vores spillere end det bør være ved at de spiller på en plads eller et system, som ikke får det bedste frem i dem.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            Den køber jeg gerne, men der kan hurtig komme diskurioner om hvad en stærk profil er.
                            Er Sabbi en profil i dit setup? Eller skal vi på BK niveau, eller helt op på Lukas Andersen niveau?
                            Sabbi kan blive en profil men har ikke fornemmelsen af at han kan påtage sig en lederrolle.
                            Jeg ser hellere kvalitet fremfor kvantitet, kan vi lande spillere i nærheden af Kadrii fremfor spillere som AJA, Lund og Kløve så tror jeg det giver mere både på resultaterne men også kommende salg.
                            Imo skal vi stoppe op og kigge truppen igennem, glemme top 6 ambitionen for en stund og så begynde en langsom udfasning af mange af de spillere vi har i truppen som hverken er salgsbare eller flytter os frem i tabellen.
                            Der er nok at tage af.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

                              I Tyskland er der flere eksempler på spillere som skader hinanden. Ovenstående er vel også et “forfejlet” eksempel på vindermentalitet.
                              Synes lidt at konteksten gradbøjer udtalelsen, selvom det ikke gør udtalelsen ok.
                              Er også meget interesseret i at høre konteksten, og hvad han sagde i forlængelse af det. Farligt at dømme ham alene på det ene citat uden kontekst, da han har det med at sige nogle vilde ting. Hvis han sagde det uden at følge op med en forklaring, så er det selvfølgelig helt vildt beskæmmende at høre.

                              Men det vil ligne ham, at han har sagt det som en lidt fræk bemærkning, som han så har uddybet. Jeg tror ikke, vi skal underkende de psykologiske aspekter af at være professionel fodboldspiller. Man er næsten tvunget til at være ekstremt egennyttemaksimerende, da man har en kort karriere og der er kamp om pladserne. Desuden så var det også i en tid, hvor han gik fra anfører til nærmest uden for truppen på kort tid, hvilket må være et stort slag for en alfa-type som han på banen fremstod som.

                              Jeg prøver ikke at retfærdiggøre hans udtalelse, for der er ingen grund til at bruge den formulering. Men jeg vil blot appellere til, at han i det mindste fortjener, at vi kender til konteksten inden vi dømmer ham.

                              Comment


                                Mht KEP’s udtalelse, så lyttede jeg kun 50%, men tabte også kæben lidt ... jeg er dog stadig i tvivl, om hvornår han sad og håbede at vi tabte - om det var mens han var på bænken, eller efter han var stoppet helt.

                                Comment

                                Working...
                                X