Oprindeligt indsendt af Chuck
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæson 2019/20.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Ja, han sagde ordret: "Jeg sad og håbede på at de ville tabe alle kampe"."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Det er i højeste grad usympatisk, ulækkert og illoyal. Kæft, en idiot.
Synes lidt at konteksten gradbøjer udtalelsen, selvom det ikke gør udtalelsen ok.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Det er i højeste grad usympatisk, ulækkert og illoyal. Kæft, en idiot.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
Argh. Lad os ikke strække den for langt. Et grydestadion i en arbejderbydel, i et stadionområde, med grønne omgivelser, og rester fra før krigen - hvor vi alle sammen har fejret så mange sejre, og knebet så mange tårer. Det har bestemt kvalitet.
Jeg er jo optimist, så jeg skal nok fejre nye sejre og knibe nye tårer på det nye stadion.
Hvad er et grydestadion?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
En Abe Lenstra-kopi i miniformat ville være at ønske, såfremt der blev brug for et nyt stadion i Odense, hvilket der heldigvis ikke er endnu. Men når man angiveligt ikke en gang har råd til at hente Mads Emil Madsen fra Silkeborg, så er der jo nok heller ikke råd til et moderne kassestadion, der ikke indeholder den mindste sjæl, som alle åbenbart hungrer efter.
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægDrømmescenariet og et sjovt interessant koncept.
1 stærk profil i hver kæde til at bygge et solidt fundament og klare lederroller.
Brug pengene hér.
Resten bygges op af vores unge spillere igennem vores akademi.
Er Sabbi en profil i dit setup? Eller skal vi på BK niveau, eller helt op på Lukas Andersen niveau?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Den køber jeg gerne, men der kan hurtig komme diskurioner om hvad en stærk profil er.
Er Sabbi en profil i dit setup? Eller skal vi på BK niveau, eller helt op på Lukas Andersen niveau?
Hvad er det for en type spiller, passer han ind i systemet, skal systemet ændres i forhold til ham eller noget helt tredje.
Synes vi nogle gange gør det svære for vores spillere end det bør være ved at de spiller på en plads eller et system, som ikke får det bedste frem i dem.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Den køber jeg gerne, men der kan hurtig komme diskurioner om hvad en stærk profil er.
Jeg ser hellere kvalitet fremfor kvantitet, kan vi lande spillere i nærheden af Kadrii fremfor spillere som AJA, Lund og Kløve så tror jeg det giver mere både på resultaterne men også kommende salg.
Imo skal vi stoppe op og kigge truppen igennem, glemme top 6 ambitionen for en stund og så begynde en langsom udfasning af mange af de spillere vi har i truppen som hverken er salgsbare eller flytter os frem i tabellen.
Der er nok at tage af.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
I Tyskland er der flere eksempler på spillere som skader hinanden. Ovenstående er vel også et “forfejlet” eksempel på vindermentalitet.
Synes lidt at konteksten gradbøjer udtalelsen, selvom det ikke gør udtalelsen ok.
Men det vil ligne ham, at han har sagt det som en lidt fræk bemærkning, som han så har uddybet. Jeg tror ikke, vi skal underkende de psykologiske aspekter af at være professionel fodboldspiller. Man er næsten tvunget til at være ekstremt egennyttemaksimerende, da man har en kort karriere og der er kamp om pladserne. Desuden så var det også i en tid, hvor han gik fra anfører til nærmest uden for truppen på kort tid, hvilket må være et stort slag for en alfa-type som han på banen fremstod som.
Jeg prøver ikke at retfærdiggøre hans udtalelse, for der er ingen grund til at bruge den formulering. Men jeg vil blot appellere til, at han i det mindste fortjener, at vi kender til konteksten inden vi dømmer ham.
Comment
Comment