Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

    Jo, vi har flere gode unge spillere, der er på vej frem. Og så dem, der blev vejet, og fundet for lette, og nu er andre steder. Jeg er bare bange for, at de unge spillere for tidligt får for stort ansvar, det er jo set før, blandt andet med Høegh og KL. Men det er jo problematikken i en nøddeskal: de udefrakommende spillere, de skulle læne sig op ad, manglede. I stedet er der middelmådige (og nogle gange over-the-hill spillere), som skal være de bærende kræfter. Dermed får de unge, tror jeg, ofte et knæk, i stedet for den gradvise indføring på holdet, det var tiltænkt.
    Er helt enig, det er også blevet påpeget utallige gange herinde, hvor det også tit er blevet fejet af bordet som usagligt pladder mens de meget saglige personligheder har klappet i hænderne af benovelse over at vi har hentet Kløve og andre middelmådige spillere som intet bringer i OB hvis man gerne vil udvikle sig hen imod at blive top 6 hold.

    OB har stået bomstille de sidste 9-10 år og har handlet flere busfulde spillere hvor eneste kontinuitet er at langt de fleste af dem hurtigst muligt skal med bussen videre, når det til den sportslige ledelse og skiftende træneres store forundring viser sig at være endnu et fejlskud.

    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      OB er kommet ud på et sidespor, hvor det kræver at ledelsen finder spejlet frem, hvis der skal ændres noget.

      Det har været en forfærdelig periode de sidste mange år. Hver gang man har fundet et lille lysglimt i mørket, bliver spilleren solgt, og erstattet med en lottokupon, og man skal starte forfra.

      Det er ikke trænerens skyld at OB sejler - det er ledelsen der raver rundt i mørket.

      Nu har man hentet Sabbi, som garanterer bliver en succes. Næste sommer bliver han solgt, og folk jubler over de 12 mio han har indbragt. Så kan man starte forfra med et profilløst og nossefrit hold igen, og så kører den som det plejer.

      Der skal en ændring i strategien for hvad man vil med OB. Det er ikke nok at snakke om top-6, eller 3 hvis man vil derop. Der skal handling til.


      Comment


        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
        OB er kommet ud på et sidespor, hvor det kræver at ledelsen finder spejlet frem, hvis der skal ændres noget.

        Det har været en forfærdelig periode de sidste mange år. Hver gang man har fundet et lille lysglimt i mørket, bliver spilleren solgt, og erstattet med en lottokupon, og man skal starte forfra.

        Det er ikke trænerens skyld at OB sejler - det er ledelsen der raver rundt i mørket.

        Nu har man hentet Sabbi, som garanterer bliver en succes. Næste sommer bliver han solgt, og folk jubler over de 12 mio han har indbragt. Så kan man starte forfra med et profilløst og nossefrit hold igen, og så kører den som det plejer.

        Der skal en ændring i strategien for hvad man vil med OB. Det er ikke nok at snakke om top-6, eller 3 hvis man vil derop. Der skal handling til.

        Det sidespor har vi været på siden 2010, så vi er det efterhånden endt i den totalt ingemandsland. Og det er jo sandt, aldrig før har OB været en mere ligegyldig metervare end nu

        Comment


          Har folk husket at råbe 'Thorborg raus!' ud af vinduet i dag?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
            Har folk husket at råbe 'Thorborg raus!' ud af vinduet i dag?
            jeg tror desværre der skal mere til.... Hvis penge ikke var et problem købte jeg side 3 i stiften og fik lavet en opsummering af Thorborg & Thomas Christensens gøren og laden siden fyringen af Brink og Co....
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              Hvem cykler ned på havnen og beder Thornico om at overtage butikken?
              OB: Danske mestre i 2075/6

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

                jeg tror desværre der skal mere til.... Hvis penge ikke var et problem købte jeg side 3 i stiften og fik lavet en opsummering af Thorborg & Thomas Christensens gøren og laden siden fyringen af Brink og Co....
                Mon ikke det i virkeligheden er Thomas Christensen, der er problemet. Jeg er sikker på at vor pengemand har respekt for en som TC og derfor lytter meget til ham.

                Og, øh, Enrico er her vel stadig.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                  Mon ikke det i virkeligheden er Thomas Christensen, der er problemet. Jeg er sikker på at vor pengemand har respekt for en som TC og derfor lytter meget til ham.

                  Og, øh, Enrico er her vel stadig.
                  Men så er det vel stadig pengemanden som er problemet, hvis han har en "blind kærlighed" til TC.

                  ​​​​​​
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                    Mon ikke det i virkeligheden er Thomas Christensen, der er problemet. Jeg er sikker på at vor pengemand har respekt for en som TC og derfor lytter meget til ham.

                    Og, øh, Enrico er her vel stadig.
                    Enrico er IMO ikke problemet. Han er en del af løsningen

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg

                      Hvad bygger du det besynderlige statement på? De seks sæsoner i træk, hvor han har giga-overpræsteret med det ene elendige ACH-hold efter det andet?
                      Det bygger jeg på et indgående kendskab til Horsens og BH.... tror han passer godt til deres set-up / budget / spillestil, men ikke til en klub med selvforståelse om konstant at være med i toppen / talentudvikle.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
                        Giv Bo Henriksen chancen og lad ham hive to-tre ledertyper med - særligt til den kønsløse skoledrengsmidtbane - som vi har så stort behov for, og så er jeg sikker på, vi er bliver fast inventar i top6. Det er masser af talent på holdet, men ingen nosser i modgang.

                        Jeg er vild med Michelsen, men han er bare ikke en stor taktiker. Det kan man både se - og høre fra tidligere spillere
                        BH ville være klasse i en alternativ model. Som assistent og indpisker, samt som assisterende sportsdirektør. Tror han finder mere guld end MH

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Enrico er IMO ikke problemet. Han er en del af løsningen
                          Hvad bygger du det på

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                            Hvad bygger du det på

                            Enrico ville af med JH, og han taler godt med NT. Måske den eneste der kan ændre setuppet så TC kommer væk som særlig rådgiver. Men om NT bare har givet Enrico et hold kæft bolche ved jeg ikke.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              BH ville være klasse i en alternativ model. Som assistent og indpisker, samt som assisterende sportsdirektør. Tror han finder mere guld end MH
                              Tror ikke BH vil gå fra at være manager i Horsens, til at være assistent under MH. Og så mener OB ledelsen nok, at BH har den dårlige vane at sige sin mening
                              Last edited by sinus; 16-06-2020, 11:25.
                              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                                Tror ikke BH vil gå fra at være manager i Horsens, tul at være assistent under MH. Og så mener OB ledelsen nok, at BH har den dårlige vane at sige sin vane.
                                Det har du nok ret i.
                                Men nu er MH ansat så den plads er optaget.
                                Jeg tror et Bos koncept passer til Horsens, men nok ikke som træner for et mere spillende hold. Så min tanke var hans gejst på bænken og hans evner til at finde spillere kunne kombineres. Men tvivler også på han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X