Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Sæsonkort er over 25% alene. Nok omkring 30%
    Det vil kun være rimeligt at sæsonkort holdere er de første der får lov at vende tilbage.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Sæsonkort er over 25% alene. Nok omkring 30%
      Ok, men det må naturligvis være dem med sæsonkort der tager pladserne og hvis der ikke er pladser nok til dem, så må det være dem der har haft sæsonkort længst tid der får førsteprioritet eller noget i den stil. Men det kunne være fedt hvis vi bare kan gå lov til at lukke 3-4000 ind i første omgang.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

        Det vil kun være rimeligt at sæsonkort holdere er de første der får lov at vende tilbage.
        Sponsorer har jo også købt en form for sæsonkort?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

          Ok, men det må naturligvis være dem med sæsonkort der tager pladserne og hvis der ikke er pladser nok til dem, så må det være dem der har haft sæsonkort længst tid der får førsteprioritet eller noget i den stil. Men det kunne være fedt hvis vi bare kan gå lov til at lukke 3-4000 ind i første omgang.
          En svær balancegang at skulle sortere i sponsorer og sæsonkortsholdere når man ikke vil træde nogen over tæerne. Godt det ikke er mig der skal sortere 1000-2000 personer fra

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            En svær balancegang at skulle sortere i sponsorer og sæsonkortsholdere når man ikke vil træde nogen over tæerne. Godt det ikke er mig der skal sortere 1000-2000 personer fra
            Så må de jo bare skynde sig at udvide stadionkapaciteten til 20.000 nu hvor der er blødt op på anlægsloftet.
            Nej, spøg til side. Jeg er enig og jeg er også glad for det ikke er mig der skal sortere.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

              Så må de jo bare skynde sig at udvide stadionkapaciteten til 20.000 nu hvor der er blødt op på anlægsloftet.
              Nej, spøg til side. Jeg er enig og jeg er også glad for det ikke er mig der skal sortere.
              Man kan måske gøre det sådan at sæsonkort som slutter med et lige tal den ene uge og ulige næste uge?
              Last edited by Magge; 31-05-2020, 08:42.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Man kan måske høre det sådan at sæsonkort som slutter med et lige tal den ene uge og ulige næste uge?
                Usædvanlig klarttænkende du er så tidligt en pinsemorgen cadeau herfra.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Usædvanlig klarttænkende du er så tidligt en pinsemorgen cadeau herfra.
                  Jamen jeg vil jo bare hurtigst muligt tilbage på stadion ..
                  Men med opdeling af kort via endetallet kan så bare give problemer i familier med flere kort. Jeg har 3 kort hvem af os skal så af sted.
                  Men fuck det, alt er jo lidt i en undtagelsestilstand så vi må tage det som vi kan få indtil vi er tilbage til normalen igen
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Jamen jeg vil jo bare hurtigst muligt tilbage på stadion ..
                    Men med opdeling af kort via endetallet kan så bare give problemer i familier med flere kort. Jeg har 3 kort hvem af os skal så af sted.
                    Men fuck det, alt er jo lidt i en undtagelsestilstand så vi må tage det som vi kan få indtil vi er tilbage til normalen igen
                    Ja det giver også kæmpe problemer. Ellers må det være sådan at alle sæsonkort holdere skal “tilmelde sig” til de forskellige kampe med indbygget deadline. Det samme med sponsorer som får begrænsninger på gæster i et stykke tid..

                    Så må det være sæsonkortholdere med numrene 1-2500 den ene gang og 2501-5000 den anden gang. Det er jo pænt sandsynligt at man vil sælge flere sæsonkort hvis det er eneste adgangsbillet.

                    Det vil selvfølgelig også give problemer. Uanset hvad man gør går det ud over nogen og folk vil blive sure

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Ja det giver også kæmpe problemer. Ellers må det være sådan at alle sæsonkort holdere skal “tilmelde sig” til de forskellige kampe med indbygget deadline. Det samme med sponsorer som får begrænsninger på gæster i et stykke tid..

                      Så må det være sæsonkortholdere med numrene 1-2500 den ene gang og 2501-5000 den anden gang. Det er jo pænt sandsynligt at man vil sælge flere sæsonkort hvis det er eneste adgangsbillet.

                      Det vil selvfølgelig også give problemer. Uanset hvad man gør går det ud over nogen og folk vil blive sure
                      Ja det er sgu en kunst uden lige at undgå nogle vil føle sig snydt
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Opondo nærmer sig topformen

                        https://fyens.dk/artikel/opondo-nærm...blevet-skærpet

                        Comment


                          Det ser ud til at tendensen ift. hjemmebanefordel fra Tyskland også viser sig i Danmark, omend vi stadig er få kampe inde. 4 kampe = 2 uafgjorte og 2 udesejre.

                          Spændende at se om det manglende pres fra tilskuere har en positiv eller negativ effekt på vores spillere, når vi spiller hjemme. Under Kent Nielsen var min klare opfattelse, at vores ofte totalt stillestående og uenergiske fodbold skabte et negativt pres fra tilskuerne, som kun forstærkede frygten for at spille med mere risiko, og dermed gjorde det endnu mere intetsigende at se på.

                          Comment


                            Horsens foran i Herning. Fandme noget lort, hvis de får 3 point med derfra.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Horsens foran i Herning. Fandme noget lort, hvis de får 3 point med derfra.
                              #katastrofehvisdenholder

                              Comment


                                Ja, og Hobro sejr i Randers. Det bliver lige så stille mere og mere tæt blandt os og de nærmeste konkurrenter.


                                ​​​​​​Nu mangler det bare, at Lyngby tager point mod FcK.
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X