Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Tja, hvis det bliver endnu værre med corona... hvem ved hvad sker. Der er ja også spekulationer om en muligvis aflysning af fodboldeuropamesterskabet for at vinde tid for de nationale mesterskaber.
    Eller måske de skal slutte efter grundspillet og tage stillingen som slurtresultat med nedrykker pga af stillingen eller kampe af Superligaens sidste mod de bedste af 1. Div.? Shit situation, taber som føler sig dårligt stillet pga situationen findes helt sikker hvis vi kan ikke spille ligaen færdig.
    Tænker der er mange muligheder - man kunne også fryse tabellen nu og gå til slutspil og nedryknings spil om 2 mdr, hvor man håber smitten klinger af.

    Der forventes jo en stor spredning af Corona og frygt for at der ikke er ilt nok og intensiv pladser på sygehuset til at dække behovet, så alle tiltag der begrænser smitten, og ikke har større samfundsmæssig betydning, syntes jeg man bør tage.

    Selv uden tilskuere er der stadig mange omkring en fodbold kamp, og der er meget tæt kontakt. Det er alligevel en utrolig flad fornemmelse at overværer fodboldkampe selv foran fjernsynet når der ingen tilskuere er.

    Håber virkelig ikke vi for norditalienske tilstande hvor folk dør pga. manglende kapacitet på sygehusene. Vil nødig miste min mor, ja selv sviggimutti håber jeg klarer skærerne.

    Comment


      Helt enig. Det går ikke om at stoppe corona men at kontrollere og nedsætte tempoet af udspredning om at have nok kapaciteter at hjælpe de såkaldte risikopatienter som bliver hård ramt. Og det er helt rigtigt og vigtigt og om det koster én sportslig seriøs afvikling af fodboldkampe er absolut ubetydende i forhold til risikoen for ældre eller syge mennesker.
      Fint at du tænker også om svigermoren, hun skylder nu vel en lækker kage? ;-)
      Man må sige at folk bliver til dels helt galt i "corona-tiden". Hørte i radioen at flere i Køln ringede i går til politiet fordi de havde ikke mere toiletpapir på en supermarked og politi skulle komme og hjælpe...
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Helt enig. Det går ikke om at stoppe corona men at kontrollere og nedsætte tempoet af udspredning om at have nok kapaciteter at hjælpe de såkaldte risikopatienter som bliver hård ramt. Og det er helt rigtigt og vigtigt og om det koster én sportslig seriøs afvikling af fodboldkampe er absolut ubetydende i forhold til risikoen for ældre eller syge mennesker.
        Fint at du tænker også om svigermoren, hun skylder nu vel en lækker kage? ;-)
        Man må sige at folk bliver til dels helt galt i "corona-tiden". Hørte i radioen at flere i Køln ringede i går til politiet fordi de havde ikke mere toiletpapir på en supermarked og politi skulle komme og hjælpe...
        Ja det kan politiet ikke rigtigt hjælpe med tænker jeg
        WHO kalder det nu for en verdensomspændende Pandemi med Covid - 19. Jeg forventer alt sport snart bliver forbudt over hele Europa.
        Det er kun et spørgsmål om tid hvornår vi selv bliver ramt. Så god bedring til jer alle.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Ja det kan politiet ikke rigtigt hjælpe med tænker jeg
          WHO kalder det nu for en verdensomspændende Pandemi med Covid - 19. Jeg forventer alt sport snart bliver forbudt over hele Europa.
          Det er kun et spørgsmål om tid hvornår vi selv bliver ramt. Så god bedring til jer alle.
          Meget enig.
          Har hørt fra min kontakt at snakkene er begyndt. Men der er rigtig rigtig mange forskellige interesser og det vil være umuligt at gøre alle tilfredse. Så man har meget svært nogensinde at komme til enighed

          Comment


            Nu lukker Danmark i hvert fald ned for forsamlinger over 100 .. godt nok indendørs men ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Nu lukker Danmark i hvert fald ned for forsamlinger over 100 .. godt nok indendørs men ..
              Vanvittigt...

              Comment


                Er der ikke nogen der uploader 300 timers OB-videoklip så vi har noget at lave de næste to uger? Eller livecam af klubhusbyggeriet?
                OB: Danske mestre i 2075/6

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Ja det kan politiet ikke rigtigt hjælpe med tænker jeg
                  WHO kalder det nu for en verdensomspændende Pandemi med Covid - 19. Jeg forventer alt sport snart bliver forbudt over hele Europa.
                  Det er kun et spørgsmål om tid hvornår vi selv bliver ramt. Så god bedring til jer alle.
                  Rolig nu.
                  Vi skal sørge for at mennesker i risikogruppen smittes i lavest mulige omfang, men raske mennesker behøver altså ikke frygte den her sygdom ... de kan blive ramt af den, men de bliver med meget stor sandsynlighed hurtigt raske igen, uden indlæggelse.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                    Rolig nu.
                    Vi skal sørge for at mennesker i risikogruppen smittes i lavest mulige omfang, men raske mennesker behøver altså ikke frygte den her sygdom ... de kan blive ramt af den, men de bliver med meget stor sandsynlighed hurtigt raske igen, uden indlæggelse.
                    Som altid har Kielberg ret. Superligaen suspenderet som jeg sagde.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Som altid har Kielberg ret.
                      Er der måske også en relation mellem covid19 og symptomer af storhedsvanvid?
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        OB træner igen fra imorgen

                        https://fyens.dk/artikel/ob-træner-fuldt-igen-fredag

                        Comment


                          https://ekstrabladet.dk/plus/sportog...edplan/8045847
                          Nogen der har adgang ?
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Hvis man skal prøve at finde noget positivt vil hele den her situation / udsættelse så må det være at vi får mere tid til at spille vores nye spillere bedre ind på holdet (Jørgen, Lieder osv.) og JJ kan måske nå at blive klar til kamp.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                              Hvis man skal prøve at finde noget positivt vil hele den her situation / udsættelse så må det være at vi får mere tid til at spille vores nye spillere bedre ind på holdet (Jørgen, Lieder osv.) og JJ kan måske nå at blive klar til kamp.
                              Jo jo, hvis de er bedre? pt er jeg ret sikker på at Lieder er 2 hylder under BK. I mine øjne burde han være et køb til bænken.
                              Jørgen ved jeg ikke, men hvis han har samme teknik som Aron, så er vinduet virkelig dårligt og langt under der som man meldte ud fra klubben. Jeg kan godt lide Aron som type, men OL er også en god type, med hjerte, men det gør ingen af dem kompetent til et top 6 hold.

                              Comment


                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...tre-nedrykkere

                                Håber jeg også man kan. Også selvom det er en fordel for OB at lukke sæsonen med nuværende stilling.

                                Comment

                                Working...
                                X