Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Der var ikke straffe.

    6p op med 4 kampe igen. Den næste der der jubelglad skriver at nu skal vi se positivt på det og at vi nok skal nå det, sparker jeg hårdt lige i bollerne.
    Som nogle af os har sagt længe er vi ikke gode nok og vinduet gjorde det ikke bedre. Men vi er bare nogle negative individer der ikke ved meget om fodbold
    6p til top 6 - men nu er der også 3 point til top 8. Og det er sgu egentlig mere bekymrende. Lige nu er vi 3 point fra at skulle spille nedrykningsplayoff.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af lkh1976 Se indlæg

      Jeg tror såmænd ikke vi andre er mindre realistiske end dig. Vi bruger bare ikke vores taletid på konstant at klage og brokke os og da slet ikke på at opfordre til vold.

      Men tag da og tøm din Rasmus Klump konto og smid pengene efter nogle af alle de her drømmespillere som ledelsen tilsyneladende har afvist i Ådalen.
      Hahahahahaha gider ikke engang at svare på det

      Comment


        Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
        6p til top 6 - men nu er der også 3 point til top 8. Og det er sgu egentlig mere bekymrende. Lige nu er vi 3 point fra at skulle spille nedrykningsplayoff.
        Vi skal simpelthen have hentet Lyngby som minimum og komme i den “gode” pulje. Ellers bliver det satme et stramt forår

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Der var ikke straffe.

          6p op med 4 kampe igen. Den næste der der jubelglad skriver at nu skal vi se positivt på det og at vi nok skal nå det, sparker jeg hårdt lige i bollerne.
          Som nogle af os har sagt længe er vi ikke gode nok og vinduet gjorde det ikke bedre. Men vi er bare nogle negative individer der ikke ved meget om fodbold
          Top6 er væk. Seks point til AaB og FCN og tre til Randers med én kamp mindre. Det kan ikke hentes med fire kampe. Det er pisseærgerligt. Vi solgte det for 10 millioner for Bashkim og sparede os til nedrykningsspillet med ikke at betale for Sabbi. Det er absolut uforståeligt for mig. Sabbi var helt sikker ikke garantien for Top6 men ville have øget chancen og derudover ville det have været fornuftigt at hente ham ind allerede nu i hensigt af næste sæson for at indspille ham og måske indspille et nyt system med 4-4-2 eller 4-3-3. Det var diletantisk af ledelsen og koster dyrt at spare lidt (igen).
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Top6 er væk. Seks point til AaB og FCN og tre til Randers med én kamp mindre. Det kan ikke hentes med fire kampe. Det er pisseærgerligt. Vi solgte det for 10 millioner for Bashkim og sparede os til nedrykningsspillet med ikke at betale for Sabbi. Det er absolut uforståeligt for mig. Sabbi var helt sikker ikke garantien for Top6 men ville have øget chancen og derudover ville det have været fornuftigt at hente ham ind allerede nu i hensigt af næste sæson for at indspille ham og måske indspille et nyt system med 4-4-2 eller 4-3-3. Det var diletantisk af ledelsen og koster dyrt at spare lidt (igen).
            Præcis. Nogle siger dog at Kadrii beløbet er tættere på 13-14 mill. Derfor er det mig også ubegribelig at man kun erstatter Kadrii og AK med Lieder og smider forstærkningskortet. Det er dumt og ubegribeligt at tro det nok skal gå når man allerede er uden for Top 6 inden vi gik igang.
            Der burde være rigeligt med penge til at have forstærket os ydeligere når man har solgt for 17-18 mill i Januar plus 2 millioner for Christian Eriksen.
            Så har man brugt ca 4 mill på Kasper Larsen og Lieder. Det var bare ikke nok.

            Jeg var en af de mest positive før starten af sæsonen. Mest pga jeg stoler meget på JMs evner. Men jeg er virkelig skuffet over den sportslige ledelse der virkelig gør det svært for ham at præstere nogle resultater

            Comment


              Klubberne i Superligaen vælger forskellige strategier. OB's ledelse har desværre valgt den nærige, hvor man forsøger at spare sig til succes. Ligesom det ikke er særlig god forretningssans at have millioner stående i banken på en minuskonto, så er det heller ikke særlig godt købmandskab at sælge de bedste spillere og erstatte dem med billigere/dårligere. Det er OB's minusrente, pengene bliver mindre værd, hvis de ikke bliver investeret. Det kommer til at koste mange penge at misse top 6.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                Klubberne i Superligaen vælger forskellige strategier. OB's ledelse har desværre valgt den nærige, hvor man forsøger at spare sig til succes. Ligesom det ikke er særlig god forretningssans at have millioner stående i banken på en minuskonto, så er det heller ikke særlig godt købmandskab at sælge de bedste spillere og erstatte dem med billigere/dårligere. Det er OB's minusrente, pengene bliver mindre værd, hvis de ikke bliver investeret. Det kommer til at koste mange penge at misse top 6.
                Nu har jeg ikke lige styr på det, men hvordan vil puljerne se ud hvis stillingen forbliver som nu?
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af lkh1976 Se indlæg

                  Jeg tror såmænd ikke vi andre er mindre realistiske end dig. Vi bruger bare ikke vores taletid på konstant at klage og brokke os og da slet ikke på at opfordre til vold.

                  Men tag da og tøm din Rasmus Klump konto og smid pengene efter nogle af alle de her drømmespillere som ledelsen tilsyneladende har afvist i Ådalen.
                  Er det dig Jesper?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Nu har jeg ikke lige styr på det, men hvordan vil puljerne se ud hvis stillingen forbliver som nu?
                    https://pbs.twimg.com/media/ERfEMmWX...png&name=small

                    Comment


                      Fy for satan ..
                      Det giver også run på billetkontoret når Horsens, Silkeborg og Sønderjyske kommer til Odense ;-)


                      Last edited by Magge; 23-02-2020, 21:32.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Jesper Hansen var smart da han meldte sin afgang ud på et tidspunkt, hvor OB var placeret solidt i top-6. Skeptikerne som mig så jo dumme ud i den periode. Men uagtet at det nye klubhus ser spændende ud, er vi dog ved at nå frem til sandhedens kerne, som jeg og andre så ganske tydeligt i horisonten. Jeg skrev faktisk ret præcist omkring FCM kampen i efteråret, at der var en stor krise på vej. Det interesserede nu ikke mange, for hu hej hvor det gik....Men altsammen øjebliksbilleder, nu ser vi den reelle tilstand sort på hvidt. VI skal bare skrabe point sammen nu, det bliver altså svært nok mod Silkeborg i næste weekend, og enhver stribet burde holde sig for god til, at forvente tre sikre point....

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Fy for satan ..
                          Det giver også run på billetkontoret når Horsens, Silkeborg og Sønderjyske kommer til Odense ;-)

                          Ja, det er en del af den tabte indtægt ved at misse top 6:

                          FCK, Brøndby og FCM mod et OB hold der har noget at spille for i foråret= 10000 tilskuere
                          Horsens , Silkeborg og Sønderjyske = 5000 tilskuere

                          Tabte: TV-penge, Merchandise, Europa?, spillerværdi og tiltrækningskraft på nye gode spillere

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                            Jesper Hansen var smart da han meldte sin afgang ud på et tidspunkt, hvor OB var placeret solidt i top-6. Skeptikerne som mig så jo dumme ud i den periode. Men uagtet at det nye klubhus ser spændende ud, er vi dog ved at nå frem til sandhedens kerne, som jeg og andre så ganske tydeligt i horisonten. Jeg skrev faktisk ret præcist omkring FCM kampen i efteråret, at der var en stor krise på vej. Det interesserede nu ikke mange, for hu hej hvor det gik....Men altsammen øjebliksbilleder, nu ser vi den reelle tilstand sort på hvidt. VI skal bare skrabe point sammen nu, det bliver altså svært nok mod Silkeborg i næste weekend, og enhver stribet burde holde sig for god til, at forvente tre sikre point....
                            Vi krævende fans var jo ikke realistiske, når vi nu ikke var imponerede af sidste sæson som JM og JH har Strøget med deres rosenrøde pensel og udlagt det som om det at det kun var marginaler at kun var 1 1/2 kamp fra Europa.
                            At vi imødegik denne sæson med skepsis og ligeså imødeså dette forår med frygt eftersom vi skulle hente de foranliggende hold i 6 kampe hvoraf vi kun ville være favorit i de 2 gjorde også at vi fik på puklen for at være negative. Men lad os vente 4 kampe og se hvem det er der skal forventningsafstemme.
                            Last edited by Magge; 23-02-2020, 22:21.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Mads KK må simpelthen kandidere til superligaens værste dommer

                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...han-snakker-om

                              Comment


                                Håber der bliver arbejdet hårdt allerede nu på at optimere truppen til sommer.

                                Siden slutspillet startede sidste sæson og frem til nu er vores pointsnit 1,19.

                                Fra runde 6 til nu har AGF hentet 15 point flere end OB på 2 kampe færre.

                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X