Oprindeligt indsendt af Sheed
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæson 2019/20.
Collapse
X
-
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
OB var ikke rangeret, KEP og Tøfting skulle komme med hver deres top 3, og havde så valgt de samme tre hold. Det lød til, at de begge synes, at AK er en opgradering over Lieder, og at det især for KEP var en stor grund til, at han havde SønderjyskE højt.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...alloes/7996755
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Tøfting lød ellers ikke specielt imponeret over AK, da han skulle vurdere sønderjyskes vindue for EB. Men synes sgu ærlig talt også at tv-stationerne, der dækker superligaen har en tendens til lige at hype de danske spillere, så når vi skrotter AK for lieder, som ikke har verdens højeste scoringssnit, så er det jo nærliggende at at skose OB for det. Jeg er nu ret sikker på at vi er styrket lige med de to spillere sat overfor hinanden.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...alloes/7996755Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg forstår egentlig fint præmissen for den vurdering, og er er også principielt enig, men med det AK har vist samlet set i hans seneste periode i OB er det mere en 1:1 erstatning. AK og OB har ikke formået at få det bedste ud af hans talent, og det er ærgerligt synes jeg.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Tøfting lød ellers ikke specielt imponeret over AK, da han skulle vurdere sønderjyskes vindue for EB. Men synes sgu ærlig talt også at tv-stationerne, der dækker superligaen har en tendens til lige at hype de danske spillere, så når vi skrotter AK for lieder, som ikke har verdens højeste scoringssnit, så er det jo nærliggende at at skose OB for det. Jeg er nu ret sikker på at vi er styrket lige med de to spillere sat overfor hinanden.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...alloes/7996755
Believe OB
Comment
-
Jeg synes det bliver lidt forsimplet når man skal udråbe en vinder af AK&Eske vs. Lieder byttet. Det kunne jo tænkes at både OB og Sønderjyske kommer styrket ud af sådan et bytte, det er der masser af eksempler på i fodboldensverden. Jeg er ihvertfald ganske spændt på at se Lieder i OB og tror han kommer til at gøre det godt. Samtidig tror og håber jeg på at AK og Eske begge får success i det Jyske.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Man kan kun håbe
Jeg må indrømme at jeg gerne ser FCK klare sig godt i EL hvilket måske på sigt kan komme OB til gode hvis det engang i fremtiden lykkedes for os at få en EL plads.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Noget pis EfB vandt hvilket giver FCM hjælp samtidig med det giver EfB et boost.
Jeg må indrømme at jeg gerne ser FCK klare sig godt i EL hvilket måske på sigt kan komme OB til gode hvis det engang i fremtiden lykkedes for os at få en EL plads.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægJeg hader FCC. De kan ikke en gang blive mestre selv om de køber løs. SkrigeBakken skal være glad for budgettet
FCk er desværre de eneste der skraber point hjem til DK derfor kan jeg godt leve med de har succes i Europa. Gad vide hvor DK ville være på listen uden FCK og hvor mange pladser vi ville have i EL/CL ?817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
Comment