Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    OB var ikke rangeret, KEP og Tøfting skulle komme med hver deres top 3, og havde så valgt de samme tre hold. Det lød til, at de begge synes, at AK er en opgradering over Lieder, og at det især for KEP var en stor grund til, at han havde SønderjyskE højt.
    Jeg forstår egentlig fint præmissen for den vurdering, og er er også principielt enig, men med det AK har vist samlet set i hans seneste periode i OB er det mere en 1:1 erstatning. AK og OB har ikke formået at få det bedste ud af hans talent, og det er ærgerligt synes jeg.

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

      OB var ikke rangeret, KEP og Tøfting skulle komme med hver deres top 3, og havde så valgt de samme tre hold. Det lød til, at de begge synes, at AK er en opgradering over Lieder, og at det især for KEP var en stor grund til, at han havde SønderjyskE højt.
      Tøfting lød ellers ikke specielt imponeret over AK, da han skulle vurdere sønderjyskes vindue for EB. Men synes sgu ærlig talt også at tv-stationerne, der dækker superligaen har en tendens til lige at hype de danske spillere, så når vi skrotter AK for lieder, som ikke har verdens højeste scoringssnit, så er det jo nærliggende at at skose OB for det. Jeg er nu ret sikker på at vi er styrket lige med de to spillere sat overfor hinanden.
      https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...alloes/7996755

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Tøfting lød ellers ikke specielt imponeret over AK, da han skulle vurdere sønderjyskes vindue for EB. Men synes sgu ærlig talt også at tv-stationerne, der dækker superligaen har en tendens til lige at hype de danske spillere, så når vi skrotter AK for lieder, som ikke har verdens højeste scoringssnit, så er det jo nærliggende at at skose OB for det. Jeg er nu ret sikker på at vi er styrket lige med de to spillere sat overfor hinanden.
        https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...alloes/7996755
        Både Tøffe og KEP havde samme top 3: FCM, FCN og Sønderjyske. På TV3s hjemmeside er en afstemning som underudsendelsen havde OB som nr 2. KEPs udsagn betød at han anså AK og Eske tilsammen som bedre end Lieder. Men det var ikke den eneste grund til tredjepladsen.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Jeg forstår egentlig fint præmissen for den vurdering, og er er også principielt enig, men med det AK har vist samlet set i hans seneste periode i OB er det mere en 1:1 erstatning. AK og OB har ikke formået at få det bedste ud af hans talent, og det er ærgerligt synes jeg.
          Ja, det er ikke kontroversielt i min ører at sige, at man synes, at AK er bedre, men på det her stadie synes jeg nu det er svært at udråbe den ene som væsentligt bedre end hinanden, de er to relativt forskellige typer med hver sine styrker. Jeg ser dog stadig mest AK som en type der gør sig bedst, når der er lidt medvind generelt, og måske ikke så godt rustet til en nedrykningskamp, hvor der i den grad skal knokles for marginalerne, og det er vel det SønderjyskE går ind til.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

            Tøfting lød ellers ikke specielt imponeret over AK, da han skulle vurdere sønderjyskes vindue for EB. Men synes sgu ærlig talt også at tv-stationerne, der dækker superligaen har en tendens til lige at hype de danske spillere, så når vi skrotter AK for lieder, som ikke har verdens højeste scoringssnit, så er det jo nærliggende at at skose OB for det. Jeg er nu ret sikker på at vi er styrket lige med de to spillere sat overfor hinanden.
            https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...alloes/7996755
            Jeg har det sådan at det kan gå begge veje, måske afhænger det af hvilket system JM vælger at spille med. Nogen gange vil han være bedre, og andre gange dårligere end det AK har vist på det seneste, men får AK "luft under vingerne" p.gr.a. luftforandringen tror jeg hans potentiale er større end Lieders, men AK var jo synligt kørt fast, og ud på et sidespor i OB, og byttet er fornuftigt og forståeligt for alle.

            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              AK var jo færdig. Der var ingen power eller kvalitet. Jeg husker en kamp hvor spillede smart, og så de andre løb op og scorede, hvor han knap nok luntede retur. Det blev enden for ham. Jeg ved ikke om det var da han fik børn at der skete noget.

              Comment


                Lieder vs. AK

                AK har teknik og finesse som spidskompetencer, det hare bare "shinet" alt for lidt, alt for længe.

                Lieder er direkte, aggresiv, fysisk, på en måde mere simpel end AK. Til gengæld er han så meget mere en JM type. Tror vi får større glæde af Lieder end vi havde af AK.

                Comment


                  Og jeg håber du lykkedes med det Jebali

                  https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...re-landskampe/

                  Comment


                    Jeg synes det bliver lidt forsimplet når man skal udråbe en vinder af AK&Eske vs. Lieder byttet. Det kunne jo tænkes at både OB og Sønderjyske kommer styrket ud af sådan et bytte, det er der masser af eksempler på i fodboldensverden. Jeg er ihvertfald ganske spændt på at se Lieder i OB og tror han kommer til at gøre det godt. Samtidig tror og håber jeg på at AK og Eske begge får success i det Jyske.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Og jeg håber du lykkedes med det Jebali

                      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...re-landskampe/
                      Absolut, der skal da også være et fromt ønske fra mig om at det lykkes for ham. AFCON og derfra videre ud i verden, og gerne til en Kina-klub

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Absolut, der skal da også være et fromt ønske fra mig om at det lykkes for ham. AFCON og derfra videre ud i verden, og gerne til en Kina-klub
                        Også min tanke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Man kan kun håbe
                          Noget pis EfB vandt hvilket giver FCM hjælp samtidig med det giver EfB et boost.
                          Jeg må indrømme at jeg gerne ser FCK klare sig godt i EL hvilket måske på sigt kan komme OB til gode hvis det engang i fremtiden lykkedes for os at få en EL plads.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Noget pis EfB vandt hvilket giver FCM hjælp samtidig med det giver EfB et boost.
                            Jeg må indrømme at jeg gerne ser FCK klare sig godt i EL hvilket måske på sigt kan komme OB til gode hvis det engang i fremtiden lykkedes for os at få en EL plads.
                            Jeg håber at Celtic gennem tæsker FCC ud af turneringen på røv og albue

                            Comment


                              Jeg hader FCC. De kan ikke en gang blive mestre selv om de køber løs. SkrigeBakken skal være glad for budgettet

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                                Jeg hader FCC. De kan ikke en gang blive mestre selv om de køber løs. SkrigeBakken skal være glad for budgettet
                                Jeg er bestemt ikke tosset med FCK, men hader FCM mest af alle derfor et det mere tåleligt for mig at FCK vinder på trods af Skrigebakkens ulidelige konstante hyletone
                                FCk er desværre de eneste der skraber point hjem til DK derfor kan jeg godt leve med de har succes i Europa. Gad vide hvor DK ville være på listen uden FCK og hvor mange pladser vi ville have i EL/CL ?
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X