Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Nej bestemt ikke. Tror nu ikke at OC og nyheden nødvendigvis behøver at være linket sammen
    Nej nej, men det var vel mest nærliggende at bruge et billede af den spiller, der skulle forlænges med i teaseren, tænker jeg. Nu må vi se, de må snart gerne melde noget ud

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

      Nej nej, men det var vel mest nærliggende at bruge et billede af den spiller, der skulle forlænges med i teaseren, tænker jeg. Nu må vi se, de må snart gerne melde noget ud
      Yes. Ved der snart kommer nye LED storskærme derude. Måske det “bare” er det?

      Comment


        Tja:
        https://twitter.com/Odense_Boldklub/...004639232?s=19
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Antiklimaks alligevel...

          Comment


            Åh gud

            Comment


              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Nu kendte jeg ikke lige makkeren, men det er da tydeligt at det er lidt af et hit i har landet der :D.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Nej tak. Men da et hæderligt forsøg på at komme med noget nyt. Vi må se på søndag om det er noget værd,
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    Futte Fynbo er jo en “gammel” Blok B-dreng, som altid har bidraget på tribunen og til TIFO-produktion

                    Comment


                      1-0 til Esbjerg over FCK. Fuldt fortjent og en alt for lille sejr. Ser ikke FCK få et ben til jorden mod Celtic på torsdag

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        1-0 til Esbjerg over FCK. Fuldt fortjent og en alt for lille sejr. Ser ikke FCK få et ben til jorden mod Celtic på torsdag
                        Man kan kun håbe

                        Comment


                          KEP har lige sagt at sdr jyske havde 3. Bedste vindue. Og klart bedre at få AK og Julius end Lieder

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            KEP har lige sagt at sdr jyske havde 3. Bedste vindue. Og klart bedre at få AK og Julius end Lieder
                            Hvad plads kom vi ind på?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Hvad plads kom vi ind på?
                              OB var ikke rangeret, KEP og Tøfting skulle komme med hver deres top 3, og havde så valgt de samme tre hold. Det lød til, at de begge synes, at AK er en opgradering over Lieder, og at det især for KEP var en stor grund til, at han havde SønderjyskE højt.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                                OB var ikke rangeret, KEP og Tøfting skulle komme med hver deres top 3, og havde så valgt de samme tre hold. Det lød til, at de begge synes, at AK er en opgradering over Lieder, og at det især for KEP var en stor grund til, at han havde SønderjyskE højt.
                                Jeg har også hele tiden holdt på at vores vindue ikke er så imponerende som aktiviteten ellers hentyder. Vi kommer ikke styrket ud transfermæssigt, men jeg erkender selvfølgelig at hvis Tverskov,Ryan,Barret,Jebali og Kløve er skadesfrie og i bedre form kan det godt gøre at vi har et stærkere hold end det meste af efteråret.

                                Jeg tvivler stadig stærkt på at vi når Top 6. Tænker vi misser det med 1-2p. Mine tanker ligger allerede på næste sæson, da man jo mere end hentyder til et sommervindue hvor der igen skal handles profiler ind mens Sabbi også kommer. Forhåbentlig kan vi så undgå at sælge profiler(Tverskov) samtidig og reelt komme styrket ud

                                Comment

                                Working...
                                X