Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

    Fordi han har scoret 7 mål på en halvsæson? Kaufmann er imo ikke andet end en ny spalvis. 2 gode mål mod Sønderjydske og folk stikker af, ikke en gang på AaBs debatforum har han været så hypet som han pludselig bliver fordi FCK er interesserede. FCK har to langt bedre unge angribere i Wind og Daramy, og hvis de i ramme alvor smider 25 mill for Kaufmann taber jeg kæben.
    Lotteri. Nogle gange vinder du, eller er heldig. Jon Dall Thomason, var jo heller ikke fantastisk bortset fra at stå der hvor bolden landede. Det er også en kunst.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg

      Jo det er rigtigt nok. Men er slet ikke interesseret i at vi skal smide vores mest talentfulde spillere til andre danske klubber.. Lad os sende dem til udlandet!
      For 25 mill kan de ryge til Saudi Arabien for min skyld. Men ja hellere udlandet end FCK. Men de store penge kan nok ofte ligge i en mellemstation omkring FCK og så til udlandet

      Comment


        PLBOLD.DK har lavet et interview med Obbekjær omkring hans prøvetræning

        https://www.plbold.dk/nyhed/eksklusi...er-league-klub

        Han har så åbenbart været til og bestået et lægecheck mens han var derovre
        Last edited by fmprOB; 22-01-2020, 21:43.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

          Kaufmann kan blive et 100 mio salg. Jeg siger ikke at det ender med den pris, men 19 år og målnæse er eftertragtet. Tvivler på FCK får ham for under 35, eller nogle hæftige klausuler.
          35 millioner for Kaufmann? Mon dog.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

            35 millioner for Kaufmann? Mon dog.
            Hvad sker der, vi er stort set enige.
            Kaufmann har ikke set så vild ud, men han kan da afslutte.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              BIF bruger 9,4 mill på lønninger til CV,NF og 5 andre chefer i administrationen

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...rbejderes-loen

              CV får de 2,4. Mon ikke Generalen får ca det halve?

              Comment


                Nu inden forårssæsonen starter op.
                Vi har lige nu 27 point.
                Vi har 3 hjemmekampe og 3 udebanekampe.
                Hjemme mod BIF, SIF og EFB.
                Ude mod RFC, SJE og AGF.
                Hvis vi skal I mesterskabsslutspillet, skal vi vel vinde hjemmekampene og have 4 point i de 3 udebanekampe.
                Måske kan vi nøjes med 7 point hjemme, og 4 ude. Men så skal de andre kampe falde gunstigt ud for os.

                Comment


                  https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...kal-i-top-tre/

                  Så Brøndby sælger deres 3 bedste spillere i samme vindue, og opjusterer derefter deres sportslige målsætning for sæsonen.... Lugter af, at man allerede er igang med at finde en undskyldning for at fyre Niels Frederiksen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...kal-i-top-tre/

                    Så Brøndby sælger deres 3 bedste spillere i samme vindue, og opjusterer derefter deres sportslige målsætning for sæsonen.... Lugter af, at man allerede er igang med at finde en undskyldning for at fyre Niels Frederiksen.
                    Nok nærmere prøve at narre investorer i den kommende emmision

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Nok nærmere prøve at narre investorer i den kommende emmision
                      Det er naturligvis også et selling point, men jeg forstår ikke, hvorfor man i det mindste ikke kan skyde en opjustering af den sportslige målsætning bare en enkelt sæson. Det forekommer mig også lidt belejligt allerede at skrue forventningerne op nu, når man har fået en sportsdirektør ind som ikke har underskrevet ansættelseskontrakten med den nuværende cheftræner, og at en ny investor muligvis også vil have noget at skulle have sagt på det punkt. Og det er jo ikke ligefrem et imponerende aftryk Niels Frederiksen har leveret indtil nu, jeg gad godt se, hvordan det var gået uden Wilczek og Kaiser i efteråret.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...kal-i-top-tre/

                        Så Brøndby sælger deres 3 bedste spillere i samme vindue, og opjusterer derefter deres sportslige målsætning for sæsonen.... Lugter af, at man allerede er igang med at finde en undskyldning for at fyre Niels Frederiksen.
                        Det virker fuldstændigt vandvittigt! Med deres pt. langtidsskadede spillere er de nede på den smalleste Brøndby trup jeg kan mindes. Lykkedes de at ende nr. 3, ja så har de bare levet op til målsætningen - på den måde kan træneren jo nærmest kun skuffe, på trods af et meget begrænset spillermateriale

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                          Det virker fuldstændigt vandvittigt! Med deres pt. langtidsskadede spillere er de nede på den smalleste Brøndby trup jeg kan mindes. Lykkedes de at ende nr. 3, ja så har de bare levet op til målsætningen - på den måde kan træneren jo nærmest kun skuffe, på trods af et meget begrænset spillermateriale
                          Det er 23/24. men bortset fra det lyder det meget trist med energidrikken og Brøndby ... håber deres fans gør hvad de kan for at lukke den ide!
                          Præcis som jeg håber at I vil gøre hvad I kan, hvis OB skulle blive ramt af det samme.
                          Last edited by Entusiastens; 23-01-2020, 18:53.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                            Det er 23/24. men bortset fra det lyder det meget trist med energidrikken og Brøndby ... håber deres fans gør hvad de kan for at lukke den ide!
                            Præcis som jeg håber at I vil gøre hvad I kan, hvis OB skulle blive ramt af det samme.
                            Hvad er 23/24?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                              Det er naturligvis også et selling point, men jeg forstår ikke, hvorfor man i det mindste ikke kan skyde en opjustering af den sportslige målsætning bare en enkelt sæson. Det forekommer mig også lidt belejligt allerede at skrue forventningerne op nu, når man har fået en sportsdirektør ind som ikke har underskrevet ansættelseskontrakten med den nuværende cheftræner, og at en ny investor muligvis også vil have noget at skulle have sagt på det punkt. Og det er jo ikke ligefrem et imponerende aftryk Niels Frederiksen har leveret indtil nu, jeg gad godt se, hvordan det var gået uden Wilczek og Kaiser i efteråret.
                              Kunne da være fantastisk hvis de missede Top 6. Men vinder de den første over os er de tæt på sikret. Så ryger han nok ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                                Hvad er 23/24?
                                2023-2024?

                                Comment

                                Working...
                                X