Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ligner det kun er “op til 20 mill” at Aab vil hente i en aktie emmission. Det er da ikke skræmmende. Rykker sgu ikke det store i dansk fodbold

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...e-saa-bekymret

    Comment


      Aab får nordmand som sportschef

      https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-i-aab/7914540

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Så falder odds på Haysen som OB chef


        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Så falder odds på Haysen som OB chef

          Ja det gør den. Men hvorfor føles det altid som om en beslutning/arbejdet i OB tager dobbelt så lang tid som i andre klubber

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Ja det gør den. Men hvorfor føles det altid som om en beslutning/arbejdet i OB tager dobbelt så lang tid som i andre klubber
            I det her tilfælde nok fordi Aab har manglet en sportsdirektør siden man fyrede gaarde, så de har manglet en mand til posten i mere desperat grad end os. JH må formodes stadig at styre biksen. Desuden er det nok meget sandsynligt at nyheden først kommer i vinterpausen, såfremt det bliver Haysen eller en anden superligsboss. Den slags nyheder er aldrig så fantastiske at få breaket midt i sæsonen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              I det her tilfælde nok fordi Aab har manglet en sportsdirektør siden man fyrede gaarde, så de har manglet en mand til posten i mere desperat grad end os. JH må formodes stadig at styre biksen. Desuden er det nok meget sandsynligt at nyheden først kommer i vinterpausen, såfremt det bliver Haysen eller en anden superligsboss. Den slags nyheder er aldrig så fantastiske at få breaket midt i sæsonen.
              Vi er mange, der husker, at vi skulle vente vel halvandet år før det meget grundige forarbejde var gjort og den nye sportschef kunne præsenteres: Poul Hansen.
              Jeg håber virkelig det denne gang lykkes klubben at finde en dygtig mand (m/k).
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Ja det gør den. Men hvorfor føles det altid som om en beslutning/arbejdet i OB tager dobbelt så lang tid som i andre klubber
                Fordi OB allerede har en sportschef, det har AaB ikke.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Fordi OB allerede har en sportschef, det har AaB ikke.
                  Nu var min kommentar ikke kun møntet på denne. Men i denne sag er det selvfølgelig korrekt

                  Comment


                    Har lige set FCK- Malmø med et øje. Ufattelig ringe kamp med 2 hold uden kreativitet. En uafgjort på mandag er ikke uden for rækkevidde.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Har lige set FCK- Malmø med et øje. Ufattelig ringe kamp med 2 hold uden kreativitet. En uafgjort på mandag er ikke uden for rækkevidde.
                      Vores håb ligger mest i, atde kan være slidte.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        Vi er mange, der husker, at vi skulle vente vel halvandet år før det meget grundige forarbejde var gjort og den nye sportschef kunne præsenteres: Poul Hansen.
                        Jeg håber virkelig det denne gang lykkes klubben at finde en dygtig mand (m/k).
                        Det er selvfølgelig skrækscenariet vi allesammen kan huske tilbage på. Denne gang tænker jeg dog man er bedre forberedt. JH har man givetvis længe vidst ville stoppe nu her. Denne gang har JH lagt grundstenene til den vej man vil gå, så det er lettere at udpege en profil man går efter. Dengang var der nok ikke den store plan og det lignede ikke at man havde gjort sig de store overvejelser om, hvad man ønskede den nye sportsdirektør skulle udrette. Det bilder jeg mig ind at man har haft styr på fra dag 1 man er begyndt at lede.
                        Jeg tror vores nye mand til posten præsenteres i næste uge. Tænker også det er derfor JH er gået under jorden. Var der ikke en mand mere eller mindre klar til at overtage posten nu her, så tror jeg vi havde hørt lidt fra JH. Får vi en ny mand i løbet af næste uge eller bare her før nytår, så kan han få lov at kommunikere strategien ud på langt sigt og kortsigtet på det kommende vindue. Det vil give bedst mening i forhold til at gøre os interessante for kommende signinger, sponsorer osv.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Har lige set FCK- Malmø med et øje. Ufattelig ringe kamp med 2 hold uden kreativitet. En uafgjort på mandag er ikke uden for rækkevidde.
                          FCK er meget lidt imponerende i øjeblikket. Siden nederlaget til fcm har de slidt sig til et par heldige hjemmesejre imod bøf og Hobro, en lidt heldig sejr i Farum og så lider de et okay fortjent nederlag i dag. De virker i den grad som et mørbanket hold. Selvom de er vant til det, så har deres skadesproblemer og spillere i dårlig form betydet at de her kampe i Europa har trukket flere tænder ud end vi plejer at se. Indenfor lidt over en måned har de spillet 2 stjernevigtige superliga kampe og 2 stjernevigtige Europa cup-kampe. På trods af vi heller ikke lige peaker i øjeblikket, så ser jeg ikke bedre muligheder for point i parken. Tør vi møde dem ligeså aggressivt som vi gjorde imod Aab, så tror jeg vi har mulighed for at tage dem på sengen. Det lykkedes os i sæsonens første kamp, og selvom parken er noget andet, så ser FCK bare såret ud, når deres modstandere lykkedes med at sætte tempo. Fcm, bøf, fcn og nu Malmø lykkedes med i perioder at løbe dem over. Så kan vi fandme også!!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            FCK er meget lidt imponerende i øjeblikket. Siden nederlaget til fcm har de slidt sig til et par heldige hjemmesejre imod bøf og Hobro, en lidt heldig sejr i Farum og så lider de et okay fortjent nederlag i dag. De virker i den grad som et mørbanket hold. Selvom de er vant til det, så har deres skadesproblemer og spillere i dårlig form betydet at de her kampe i Europa har trukket flere tænder ud end vi plejer at se. Indenfor lidt over en måned har de spillet 2 stjernevigtige superliga kampe og 2 stjernevigtige Europa cup-kampe. På trods af vi heller ikke lige peaker i øjeblikket, så ser jeg ikke bedre muligheder for point i parken. Tør vi møde dem ligeså aggressivt som vi gjorde imod Aab, så tror jeg vi har mulighed for at tage dem på sengen. Det lykkedes os i sæsonens første kamp, og selvom parken er noget andet, så ser FCK bare såret ud, når deres modstandere lykkedes med at sætte tempo. Fcm, bøf, fcn og nu Malmø lykkedes med i perioder at løbe dem over. Så kan vi fandme også!!
                            I øjeblikket er Malmø et niveau over os, men enig i at det er perfekt at møde dem nu.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              I øjeblikket er Malmø et niveau over os, men enig i at det er perfekt at møde dem nu.
                              Det synes jeg både de, bøf og fcm er pt, men hobro kunne også drille dem og fcn var også tæt på en udligning.
                              ingen tvivl om at meget skal gå godt, men jeg tror bestemt at vi kan volde dem problemer, hvis vi i perioder tør stå højt og møde dem aggressivt i genpresset, som imod aab. Fck spiller sig ikke bare ud af problemerne og sætter sig fysisk på kampene i øjeblikket. De har deres perioder, som de også vil få imod os, men tør vi, så kan vi fandme også få vores perioder.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Har lige set FCK- Malmø med et øje. Ufattelig ringe kamp med 2 hold uden kreativitet. En uafgjort på mandag er ikke uden for rækkevidde.
                                FCK har masser af kreative spillere, Ståle spiller bare med livrem, seler og redningsvest i alle kampe hvor de ikke er gigantiske favoritter, det må forventes at indstillingen til kampen er en anden mod OB ... men hvis den ikke er det så er det klart at FCK kan få problemer.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X