Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Må erklære mig helt enig.

    Når DBU i lighed med stort set alle Superliga klubberne kun vil fiske i hjemligt farvand så er Hjulmand det mest spændende navn imo.
    Det havde været dræbende ar få Jess Thorup eller Niels Frederiksen.
    Det er der ingen tvivl om, men han er nok også valgt fordi hans profil passer langt bedre ind til at følge op på den spillestil som Morten Olsen har grundlagt og man nok synes Åge har bevæget sig for langt fra. Dermed ikke sagt at han bliver en tro kopi af Morten Olsen, men det kommer igen til at kendetegne os at vi vil spille med, og ikke stille os ned og gå efter resultatet, som vi f.eks. så ved slutrunden sidste år.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Det er der ingen tvivl om, men han er nok også valgt fordi hans profil passer langt bedre ind til at følge op på den spillestil som Morten Olsen har grundlagt og man nok synes Åge har bevæget sig for langt fra. Dermed ikke sagt at han bliver en tro kopi af Morten Olsen, men det kommer igen til at kendetegne os at vi vil spille med, og ikke stille os ned og gå efter resultatet, som vi f.eks. så ved slutrunden sidste år.
      Brrr, jeg var GAL efter kampen mod Frankrig ... min værste fodboldoplevelse siden Spanien - Danmark 1-0 (den hvor Bakero skubber Schmeichel).
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        AGF tæt på at tabe til Marstal fra fyemsserien i pokalen. Bagud 2-0 nåede de at vendekampem

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          AGF tæt på at tabe til Marstal fra fyemsserien i pokalen. Bagud 2-0 nåede de at vendekampem
          Jeps reducering i 80 min. og udligning i 88 .. forlænget og samlet 5-2 til GF
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

            Jeps reducering i 80 min. og udligning i 88 .. forlænget og samlet 5-2 til GF
            Var det ikke 6-2?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Var det ikke 6-2?
              Jo -du har ret Iphone og pølsefingre du ved

              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Var det ikke 6-2?
                Det bekræfter bare hvor dårlig Superligaen er blevet. Den eneste forskel er, at de træner mere. Kvalitetsmæssigt er Fynsserien lige så god

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                  Det bekræfter bare hvor dårlig Superligaen er blevet. Den eneste forskel er, at de træner mere. Kvalitetsmæssigt er Fynsserien lige så god
                  Ehm... nej?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                    Det bekræfter bare hvor dårlig Superligaen er blevet. Den eneste forskel er, at de træner mere. Kvalitetsmæssigt er Fynsserien lige så god
                    Helt enig, ellers havde TPI jo ikke fået spillere på landsholdet!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                      Det bekræfter bare hvor dårlig Superligaen er blevet. Den eneste forskel er, at de træner mere. Kvalitetsmæssigt er Fynsserien lige så god
                      Arg. Jeg har nu indenfor de seneste 3 år spillet fynsserie og mødt et divisionshold i pokalen. Der er stor forskel i kvalitet og kondi. Jeg tror mere agf er ankommet til ærøs møgvejr i vanlig arrogance og virkelig ikke gidet den kamp.

                      Comment


                        Det blev Otterup - OB i pokalen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg
                          Det blev Otterup - OB i pokalen.
                          Fedt fedt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                            Det bekræfter bare hvor dårlig Superligaen er blevet. Den eneste forskel er, at de træner mere. Kvalitetsmæssigt er Fynsserien lige så god
                            Pssst, årsagen til at du sidder alene i fredagsbaren er at det er en dag for tidligt :)!
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                              Pssst, årsagen til at du sidder alene i fredagsbaren er at det er en dag for tidligt :)!
                              ok, men uanset hvad, så er Superligaen totalt ringe kvalitet.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                                ok, men uanset hvad, så er Superligaen totalt ringe kvalitet.
                                Man skal ikke se superligaen pga kvalitet, men på trods af kvaliteten. Den er hyggelig at følge men den er pænt ringe hvis man sammenligner med top 10 i Europa.
                                Det er og bliver en udviklingsliga hvor folk har travlt med at komme væk. Og det er der vel heller ikke noget at sige til hvis man spiller for 1700 mennesker på et vindblæst stadion.

                                Comment

                                Working...
                                X