Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Jo for satan og i højere grad FCM. Men rykker AGF ned vil jeg grine ad Klubben ikke ad Helenius
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Jeg bruger meget lidt, faktisk ingen tid på at føle mig krænket over hvad nogle siger om andre eller om den ene grimer ad den anden.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg



      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

        Okay, men der er du nok nødt til at forholde dig til at andre mennesker både er mere empatiske og har andre holdninger til om det nu også er okay at lade bestemte grupper være mål for konsekvent nedladende tale, som f.eks "svanseføring".
        Tror du måske misforstår lidt ;-)
        Jeg har uendeligt svært ved at blive krænket over hvad folk siger og mener om andre grupper. Jeg syntes det er en forfærdelig tendens der var/er i samfundet toppet med at et tøsebarn blev krænket over Den Danske Sang..
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Tror du måske misforstår lidt ;-)
          Jeg har uendeligt svært ved at blive krænket over hvad folk siger og mener om andre grupper. Jeg syntes det er en forfærdelig tendens der var/er i samfundet toppet med at et tøsebarn blev krænket over Den Danske Sang..
          This is Denmark. Citat Chris Sørensen.

          Comment


            Haha når ja, gode gamle Chris. Kan tydeligt huske den sag, simpelthen så mystisk.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              This is Denmark. Citat Chris Sørensen.
              Et andet godt eksempel på negativ generalisering.
              Han havde al ret til at sige det og andre har ret til at kritisere ham for det.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Tror du måske misforstår lidt ;-)
                Jeg har uendeligt svært ved at blive krænket over hvad folk siger og mener om andre grupper. Jeg syntes det er en forfærdelig tendens der var/er i samfundet toppet med at et tøsebarn blev krænket over Den Danske Sang..
                Nej, jeg vil nu egentlig mene at dit indlæg her beskriver min pointe meget godt, du har svært ved at sætte dig ind i andres situation.

                Ja, der har været meget tale om det, sjovt nok er en uhyggeligt stor del af de krænkede, hvor det ikke er de åbenlyse sager om generaliserende nedladende tale mod bestemte grupper, jo faktisk DF`ere etc.

                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                  Nej, jeg vil nu egentlig mene at dit indlæg her beskriver min pointe meget godt, du har svært ved at sætte dig ind i andres situation.

                  Ja, der har været meget tale om det, sjovt nok er en uhyggeligt stor del af de krænkede, hvor det ikke er de åbenlyse sager om generaliserende nedladende tale mod bestemte grupper, jo faktisk DF`ere etc.
                  Der er imo ret stor forskel på at sætte dig ind i andres situation og eksempelvis føle sympati med andre og så til at være krænket på andres vegne.

                  Hvis jeg kalder dig for et eller andet nedladende så er det vel dig som skal være krænket og ikke din nabo?
                  men derfor kan din nabo sagtens føle sympati med dig.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Der er imo ret stor forskel på at sætte dig ind i andres situation og eksempelvis føle sympati med andre og så til at være krænket på andres vegne.

                    Hvis jeg kalder dig for et eller andet nedladende så er det vel dig som skal være krænket og ikke din nabo?
                    men derfor kan din nabo sagtens føle sympati med dig.
                    ... og det har det bestemt også meget ofte været og samtidig er det jo okay at forsvare udsatte grupper/andre end sig selv/lufte sin mening om det altså at bruge sin ytringsfrihed.
                    I en tid hvor nedladende tale om befolkningsgrupper fra politisk hold og diskriminerende love er blevet hverdag/virkelighed, så er det sgu nok meget godt at der er nogen der siger fra ... sådan ser jeg det :).
                    Lad os respektere hinanden.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                      ... og det har det bestemt også meget ofte været og samtidig er det jo okay at forsvare udsatte grupper/andre end sig selv/lufte sin mening om det altså at bruge sin ytringsfrihed.
                      I en tid hvor nedladende tale om befolkningsgrupper fra politisk hold og diskriminerende love er blevet hverdag/virkelighed, så er det sgu nok meget godt at der er nogen der siger fra ... sådan ser jeg det :).
                      Lad os respektere hinanden.
                      Jeg kan og vil også forsvare andre og give opbakning , men jeg krænkes ikke på andres vegne ;-) .

                      Måske vi bare ser forskelligt på det at være krænket .

                      Og ja selvfølgelig respekterer vi hinanden, tror ikke du finder indlæg hvor jeg sviner dig eller andre, eller endda kritiserer dig for at være her trods det du ikke er fan, der tror jeg faktisk endda at jeg har forsvaret dig
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                        Er du da krænket over, at en person ikke finder det okay at grine af Helenius, hvis det er AGF er det for mig at se helt okay ... men jeg kunne godt tro at afsender måske har taget ham (fmpro) for at være en anden, SU skrev nogle ret absurde ting omkring Helenius?

                        Helt overordnet skal man jo bare lytte til hinanden og måske lade være med at udtrykke ting som dem det drejer sig om ikke ville se som okay.
                        Som f.eks svanseføring og hvad fanden er det også for en størrelse, en stor føring, eller en føring på baggrund af flot spil
                        ?
                        Nu hørte jeg det ikke selv, men når vi taler Dennis Ritter og Wurtz, antager jeg vi er hoppet til cykelsport. Det gør det nok nemmere at forstå hvad Wurtz mente.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                          ... og det har det bestemt også meget ofte været og samtidig er det jo okay at forsvare udsatte grupper/andre end sig selv/lufte sin mening om det altså at bruge sin ytringsfrihed.
                          I en tid hvor nedladende tale om befolkningsgrupper fra politisk hold og diskriminerende love er blevet hverdag/virkelighed, så er det sgu nok meget godt at der er nogen der siger fra ... sådan ser jeg det :).
                          Lad os respektere hinanden.
                          Det der beskriver utrolig godt det, som jeg pt. er træt af i den her syge krænkelseskultur. Det at andre bliver krænket på andres vegne KONSTANT.
                          Synes du ikke selv det er lidt nedladende overfor det du opfatter som "udsatte" grupper eller andre end dig selv at du mener, at du skal forsvare dem? Kan LGBTQ+ folk, folk med anden hudfarve end hvid, mormoner, veganere og andre "grupper"/minoriteter/folk der er anderledes ikke selv sige fra uden at du eller andre skal forsvare dem?

                          Alle de andenhåndskrænkelser og andengradskrænkelser er efterhånden ved at kamme over.
                          Vi er efterhånden nået til et stadie, hvor man enhver udtalelse bliver scannet for enhver form for mulig krænkelse. Og dem der bliver krænket af det er sjældent dem som reelt burde føle sig krænket.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af DetForbandedeOB Se indlæg

                            Det der beskriver utrolig godt det, som jeg pt. er træt af i den her syge krænkelseskultur. Det at andre bliver krænket på andres vegne KONSTANT.
                            Synes du ikke selv det er lidt nedladende overfor det du opfatter som "udsatte" grupper eller andre end dig selv at du mener, at du skal forsvare dem? Kan LGBTQ+ folk, folk med anden hudfarve end hvid, mormoner, veganere og andre "grupper"/minoriteter/folk der er anderledes ikke selv sige fra uden at du eller andre skal forsvare dem?

                            Alle de andenhåndskrænkelser og andengradskrænkelser er efterhånden ved at kamme over.
                            Vi er efterhånden nået til et stadie, hvor man enhver udtalelse bliver scannet for enhver form for mulig krænkelse. Og dem der bliver krænket af det er sjældent dem som reelt burde føle sig krænket.
                            Det eneste der er værre end folk der konstant bliver krænkede på andres vegne, er vel dem der bliver krænkede over at andre er blevet krænkede og benytter alle tilgængelige steder på nettet (inklusiv fodboldfora) til at gøre opmærksom på hvor forfærdeligt det er at nogle andre er blevet krænkede og på den måde kører alle sager op til langt mere end de ellers ville være blevet til.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                              Nej, jeg vil nu egentlig mene at dit indlæg her beskriver min pointe meget godt, du har svært ved at sætte dig ind i andres situation.

                              Ja, der har været meget tale om det, sjovt nok er en uhyggeligt stor del af de krænkede, hvor det ikke er de åbenlyse sager om generaliserende nedladende tale mod bestemte grupper, jo faktisk DF`ere etc.
                              wow du skrev noget, der var fuldstændigt korrekt og velskrevet. Det er nemlig lige præcis småfascistoide typer, der konstant leder efter anledninger til at angribe andre for at være krænkende, med det formål at fremhæve sit eget enorme ego, nedgøre andre ved at spille moralsk overdommer, bevidst misfortolke andre for at stille dem i dårligt lys, samt fremføre egne politiske holdninger, men maskere dem som moralske absolutte sandheder. I det sekund man smider krænkerkortet ophører enhver ligesindet dialog, fordi man opstiller en forudsætning for diskussionen, hvor den postulerede krænkede debattør som udgangspunkt har ret, fordi vedkommende føler mere "empati", "sætter sig i andres sted", er mere "tolerant", og derfor handler diskussionen ikke om substansen, men om at tryne andre moral.

                              Det har reelt set stort set aldrig med "empati" at gøre, når disse krænkede går igang, tværtimod er det dybt usympatisk. Tak fordi du fremhæver denne pointe så fint. :-)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                                Det eneste der er værre end folk der konstant bliver krænkede på andres vegne, er vel dem der bliver krænkede over at andre er blevet krænkede og benytter alle tilgængelige steder på nettet (inklusiv fodboldfora) til at gøre opmærksom på hvor forfærdeligt det er at nogle andre er blevet krænkede og på den måde kører alle sager op til langt mere end de ellers ville være blevet til.
                                Nej det værste er folk der bliver sure over, at nogen bliver sure over, at nogle andre føler sig krænkede hele tiden . Damn de her diskussioner er simpelthen så trættende. Er meget glad for, at vi lever i et land, hvor der er højt til loftet, og vi ikke har fået svenske tilstande endnu

                                Comment

                                Working...
                                X