Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
    Hvorfor poste gamle nyheder, som allerede er kommet i går...?
    Så vidt jeg kan se svare han på infoen om at Oliver er starter! ... Så ingen nye post, blot en kommentar om at det er vigtigt! Og jeg kan kun tilslutte mig den melding! Det er så vigtigt at han bliver første målmand. Både for klubben, men også for hele symbolikken omkring et talent fra egne rækker mellem stængerne. Jeg håber sådan at mine medfans vil give ham tid og acceptere at der kommer udfald, for man bliver ikke superligaens bedste målmand over en sommerferie!

    /Dinjo - TNB

    Comment


      https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...er-jeppe-kjaer

      Umiddelbart en ligegyldig ting, set med OB-briller. Men så husk lige på, at nu skal vi igen i denne sæson spille imod Lyngby, men heldigvis denne gang UDEN Jeppe Kjær. Dejligt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...er-jeppe-kjaer

        Umiddelbart en ligegyldig ting, set med OB-briller. Men så husk lige på, at nu skal vi igen i denne sæson spille imod Lyngby, men heldigvis denne gang UDEN Jeppe Kjær. Dejligt.
        Ja han havde en irriterende evne til at score lige mod os

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

          Ja han havde en irriterende evne til at score lige mod os
          Nemlig - 2 basser i 3 kampe, ud af de i alt 6 kampe (snit på 1 mål per kamp), vi spillede imod dem i 16/17 og 17/18 er lidt sygt. I 17/18 sæsonen var de to mål 2/3 af dem han scorede hele sæsonen; snak om en absolut hadespiller.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

            Nemlig - 2 basser i 3 kampe, ud af de i alt 6 kampe (snit på 1 mål per kamp), vi spillede imod dem i 16/17 og 17/18 er lidt sygt. I 17/18 sæsonen var de to mål 2/3 af dem han scorede hele sæsonen; snak om en absolut hadespiller.
            Lige netop - jeg overvejede ham faktisk til os, men med en smule research, fandt jeg så ud af, at han ikke var SÅ skide god igen ... kun mod os

            Comment


              På bold.dk står der at FCK formentlig for 37 mio for Joronen.... Jeg er så ufatteligt misundelig, på FCK på den front. De er virkelig gode til at sælge, ellers middelmådige spillere til store priser. Joronen har jeg aldrig været specielt imponeret af, alt for ustabil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                På bold.dk står der at FCK formentlig for 37 mio for Joronen.... Jeg er så ufatteligt misundelig, på FCK på den front. De er virkelig gode til at sælge, ellers middelmådige spillere til store priser. Joronen har jeg aldrig været specielt imponeret af, alt for ustabil.
                Lad os nu se om de bliver enige. Men vi er desværre havnet i noget lign skotske tilstande hvor 1-2 klubber dominerer totalt og får kassen for deres spillere. Også de ganske middelmådige der lige har 1 god kamp i europa

                Men værst af alt.... Grytebust står nok mod os. Den kommer til at gøre avs

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Lad os nu se om de bliver enige. Men vi er desværre havnet i noget lign skotske tilstande hvor 1-2 klubber dominerer totalt og får kassen for deres spillere. Også de ganske middelmådige der lige har 1 god kamp i europa

                  Men værst af alt.... Grytebust står nok mod os. Den kommer til at gøre avs
                  Bashkim har trænet med ham i et år, han ved hvordan man passerer ham

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Lad os nu se om de bliver enige. Men vi er desværre havnet i noget lign skotske tilstande hvor 1-2 klubber dominerer totalt og får kassen for deres spillere. Også de ganske middelmådige der lige har 1 god kamp i europa

                    Men værst af alt.... Grytebust står nok mod os. Den kommer til at gøre avs
                    Ja desværre. Lige pt tegner det faktisk rigtig skidt. FCM og FCK stikker helt af økonomisk. Men nu må vi se, på et eller andet tidspunkt skal det nok vende (også i Skotland).

                    Angående Grytebust, så tror jeg faktisk ikke det gør den helt store forskel. Han var ikke super god i foråret og han kommer nok ikke til at være kampafgørende alligevel :) men ja det er ikke fedt, at se ham i FCK.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

                      Ja desværre. Lige pt tegner det faktisk rigtig skidt. FCM og FCK stikker helt af økonomisk. Men nu må vi se, på et eller andet tidspunkt skal det nok vende (også i Skotland).

                      Angående Grytebust, så tror jeg faktisk ikke det gør den helt store forskel. Han var ikke super god i foråret og han kommer nok ikke til at være kampafgørende alligevel :) men ja det er ikke fedt, at se ham i FCK.
                      Hvis man allerde nu kan få 120 mill for 2 ganske ordinære spillere i vavro og Joro er de nået et punkt ala PL hvor vi ikke kan nå dem... Jeg tror ikke på at vi slutter over dem i de næste mange mange år

                      FCM håber jeg rammer en mur på et tidspunkt hvor de misser europæisk og får en dårlig sæson. De kører med et driftunderskud på minimum 50 mill om året og er meget afhængig af salg. Håber satme det ramler der ovre på et tidspunkt

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Hvis man allerde nu kan få 120 mill for 2 ganske ordinære spillere i vavro og Joro er de nået et punkt ala PL hvor vi ikke kan nå dem... Jeg tror ikke på at vi slutter over dem i de næste mange mange år

                        FCM håber jeg rammer en mur på et tidspunkt hvor de misser europæisk og får en dårlig sæson. De kører med et driftunderskud på minimum 50 mill om året og er meget afhængig af salg. Håber satme det ramler der ovre på et tidspunkt
                        Jamen det tror jeg bestemt heller ikke, men det skal nok vende på et tidspunkt. Om det så bliver i vores levetid, er det store spørgsmål ;-P
                        Det kommer de også til at gøre, deres forretnings model er meget satset. Tvivler dog på det ramler, så længe de har ham englænderen. Det samme kan man jo sige om BIF.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                          På bold.dk står der at FCK formentlig for 37 mio for Joronen.... Jeg er så ufatteligt misundelig, på FCK på den front. De er virkelig gode til at sælge, ellers middelmådige spillere til store priser. Joronen har jeg aldrig været specielt imponeret af, alt for ustabil.
                          Det er så Gryte's held så kommer han ikke på bænken alligevel.
                          Mon ikke FCK inden længe finder en ny ung målmand de skal køre i stilling til et storsalg, hvilket så kan betyde at de sælger Gryte til næste år til en 15-18 mill.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

                            Ja desværre. Lige pt tegner det faktisk rigtig skidt. FCM og FCK stikker helt af økonomisk. Men nu må vi se, på et eller andet tidspunkt skal det nok vende (også i Skotland).

                            Angående Grytebust, så tror jeg faktisk ikke det gør den helt store forskel. Han var ikke super god i foråret og han kommer nok ikke til at være kampafgørende alligevel :) men ja det er ikke fedt, at se ham i FCK.
                            Ja det havde været bedre at se ham i BIF, fordi det havde betydet 10 mill i vores kasse.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Højeste salg af sæsonkort i 3 år

                              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/foraar...rtsalget-i-ob/

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Højeste salg af sæsonkort i 3 år

                                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/foraar...rtsalget-i-ob/
                                Ved du om det er 10, 100 eller 1.000 mere ?

                                Comment

                                Working...
                                X