Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Nu har Kent Nielsen åbenbart opdaget at det er en god ide at have flere strenge at spille på

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...at-spille-paa/
    Nu vil jeg tillade mig at sige det ikke er flere strenge at spille på.

    Han lærer dem jo bare at spille 4-4-2 som jo er den formation han bruger mest.
    At de har spillet en anden opstilling under en anden træner giver jeg intet for.

    Comment


      https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ektoer/7697062

      Det her er fandme sjovt! Men ikke overraskende at det sker, kun at det er gået så hurtigt. Synes han har virket inkompetent i alt han har foretaget sig siden han kom til, og hvad var overhovedet hans forudsætninger for at varetage det job i første omgang? Når man åbner et sommervindue med Tørnes og Corlu, som man lejer ud med købsoption med det samme, så gør man i hvert fald ikke nogen særligt god reklame for sine egne evner til at finde spillere på markedet.

      Samtidig må det også gør ondt på selvforståelsen derude, at man må fyre en af klubbens egne legender for så at ansætte en mand der har brugt knap 20 år i Parken og er skolet hos PSE, der står for alt det fansene foragter.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ektoer/7697062

        Det her er fandme sjovt! Men ikke overraskende at det sker, kun at det er gået så hurtigt. Synes han har virket inkompetent i alt han har foretaget sig siden han kom til, og hvad var overhovedet hans forudsætninger for at varetage det job i første omgang? Når man åbner et sommervindue med Tørnes og Corlu, som man lejer ud med købsoption med det samme, så gør man i hvert fald ikke nogen særligt god reklame for sine egne evner til at finde spillere på markedet.

        Samtidig må det også gør ondt på selvforståelsen derude, at man må fyre en af klubbens egne legender for så at ansætte en mand der har brugt knap 20 år i Parken og er skolet hos PSE, der står for alt det fansene foragter.
        CV har dog spillet kampe for BIF inden han blev FCK'er, så han har da BIF forankringen i sig.

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ektoer/7697062

          Det her er fandme sjovt! Men ikke overraskende at det sker, kun at det er gået så hurtigt. Synes han har virket inkompetent i alt han har foretaget sig siden han kom til, og hvad var overhovedet hans forudsætninger for at varetage det job i første omgang? Når man åbner et sommervindue med Tørnes og Corlu, som man lejer ud med købsoption med det samme, så gør man i hvert fald ikke nogen særligt god reklame for sine egne evner til at finde spillere på markedet.

          Samtidig må det også gør ondt på selvforståelsen derude, at man må fyre en af klubbens egne legender for så at ansætte en mand der har brugt knap 20 år i Parken og er skolet hos PSE, der står for alt det fansene foragter. :lol:
          Lige den del er faktisk rigtig sjov... Selvfølgelig ikke for Jan Bech og resten ude fra VSTGN, men for os andre er det i hvert fald lidt komisk.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            CV har dog spillet kampe for BIF inden han blev FCK'er, så han har da BIF forankringen i sig.
            Det tvivler jeg på gør den store forskel. Boilesen var sågar Brøndby-talent, og følelserne for ham er ikke just varme ude på Vestegnen. At CV har spillet 6 kampe for Brøndby for 25 år siden, vejer nok ikke særligt tungt sammenlignet med at have brugt de næste små 20 år som Don Øs protegé.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

              Det tvivler jeg på gør den store forskel. Boilesen var sågar Brøndby-talent, og følelserne for ham er ikke just varme ude på Vestegnen. At CV har spillet 6 kampe for Brøndby for 25 år siden, vejer nok ikke særligt tungt sammenlignet med at have brugt de næste små 20 år som Don Øs protegé.
              CV Jensen spillede mere end 30 kampe for BIF i 91-92 .. ikke at det gør stor forskel.

              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                CV Jensen spillede mere end 30 kampe for BIF i 91-92 .. ikke at det gør stor forskel.
                I 91-92 spillede han, så vidt jeg kan se, 32 Superligakampe for Næstved. Men anyways, så har jeg svært ved at se, hvorfor han bare det mindste skulle blive anset som en af deres egne, og ikke en der kommer fra "fjenden". Jeg tror nok, at han skal få chancen, men jeg tror også, at han vil have en meget kort lunt blandt dele af deres store fanskare, som hurtigt vil være ude med: "PSE-sønnen smadrer klubben", hvis han begynder at træffe nogle dårlige beslutninger, og/eller Brøndby udvikler sig i en forkert retning sportsligt.

                Det her er perfekt kanonskyts for FCKs fans, der slikker så om munden ved tanken om alle de provokationer de kan lave på en fyret PSE-mand der nu er placeret i toppen af Brøndby.

                Comment


                  FCM køber angriber til 25 mill

                  https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-for-angriber/

                  Comment


                    Optakt til den nye sæson med OB

                    http://www.superliga.dk/artikel/5-dage-tilbage

                    Comment


                      Bum

                      Oliver udpeget som ny 1. Målmand
                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...emaalmand-i-ob

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Bum

                        Oliver udpeget som ny 1. Målmand
                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...emaalmand-i-ob
                        Glæder mig meget for ham.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Hvem mon kommer i nedrykningsfare i den kommende sæson?
                          Har selv følgende kandidater:

                          1: Hobro IF. Har mistet Amankva, Mistrati, måske Kirkevold og Sabbi. Ikke noget ind.
                          2: AC Horsens. Har mistet forsvarsstyrmand (RFC), og endnu en midterforsvarer. Ikke rigtig noget ind.
                          3: Lyngby. Oprykker. Har fået Riel ind, og Kjær ud. Svag midtbane?
                          4: SIF. ? KN er træner. Mange unge spillere?
                          5: FCN. Har mistet Bartolec, Mads Mini, Nelsson, og nu ASO. Fl. Petersen er træner.

                          Er der andre, der vil byde ind?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                            Hvem mon kommer i nedrykningsfare i den kommende sæson?
                            Har selv følgende kandidater:

                            1: Hobro IF. Har mistet Amankva, Mistrati, måske Kirkevold og Sabbi. Ikke noget ind.
                            2: AC Horsens. Har mistet forsvarsstyrmand (RFC), og endnu en midterforsvarer. Ikke rigtig noget ind.
                            3: Lyngby. Oprykker. Har fået Riel ind, og Kjær ud. Svag midtbane?
                            4: SIF. ? KN er træner. Mange unge spillere?
                            5: FCN. Har mistet Bartolec, Mads Mini, Nelsson, og nu ASO. Fl. Petersen er træner.

                            Er der andre, der vil byde ind?
                            Ingen tvivl om at hvis vi henter Pål og der arbejdes på ydeligere er vi selv i en god position. De 3 nedrykkere skal nok findes blandt dine første 4 valg.

                            Jeg tror ikke at FCN får problemer ifm at skulle rykke ned. De har simpelthen så mange at tage af. Og det er heller ikke forbudt for dem at handle lidt når man lige har solgt for små 100 mill. Det tror jeg de gør

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Bum

                              Oliver udpeget som ny 1. Målmand
                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...emaalmand-i-ob
                              Vigtigt
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Hvorfor poste gamle nyheder, som allerede er kommet i går...?

                                Comment

                                Working...
                                X