Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kent burde genforene den legendariske angrebsduo helenius og ak !! Depressionen og det våde krudt. Måske han kunne tage en af vores forsvarsspillere samtidig med.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

      Silkeborg spiller faktisk god fodbold, men de kan slet ikke forsvare.
      Men kan slet ikke score og forsvare. Men derudover spiller de god fodbold. undskyld hold lige min cykel.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Jeg tænkte faktisk på Greve
        Måske...... Men han får vel 15-20 kampe i OB. Ved dælme ikke om han vil gå med Silkeborg.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Men kan slet ikke score og forsvare. Men derudover spiller de god fodbold. undskyld hold lige min cykel.
          Joo, score kan de godt og så spiller de godt ude på banen ... forsvaret har bare meget lav standard.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

            Måske...... Men han får vel 15-20 kampe i OB. Ved dælme ikke om han vil gå med Silkeborg.
            Tænker han snart ser skriften på væggen og ser Opondo og Eskesen foran ham samt 3 angribere der også skal have spilletid..

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              Kent burde genforene den legendariske angrebsduo helenius og ak !! Depressionen og det våde krudt. Måske han kunne tage en af vores forsvarsspillere samtidig med.
              Det kræver vist en psykolog i Jordan Peterson-klassen at få dem på ret køl igen.

              Jeg savner næsten Kents monotone råb under kampene - var det ikke noget med at han nærmest skreg af en enkelt spiller gennem en hel halvleg?
              OB: Danske mestre i 2075/6

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Tænker han snart ser skriften på væggen og ser Opondo og Eskesen foran ham samt 3 angribere der også skal have spilletid..
                Ved ikke med Opondo, men Eskesen tvivler jeg efterhånden lidt på. Godt nok har han været skadet en del men han virker til at være gået i stå.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Jeg tænkte faktisk på Greve
                  Greve virker (næsten) for indlysende deroppe. KN kunne li' ham - jeg bliver ikke overrasket hvis det sker.

                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

                    Det kræver vist en psykolog i Jordan Peterson-klassen at få dem på ret køl igen.

                    Jeg savner næsten Kents monotone råb under kampene - var det ikke noget med at han nærmest skreg af en enkelt spiller gennem en hel halvleg?
                    Det gør han skam stadig

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                      Silkeborg spiller faktisk god fodbold, men de kan slet ikke forsvare.
                      Ja det er forbandet
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                        Joo, score kan de godt og så spiller de godt ude på banen ... forsvaret har bare meget lav standard.
                        Uenig. Lyder som de 3 år han havde i Odense.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                          Ved ikke med Opondo, men Eskesen tvivler jeg efterhånden lidt på. Godt nok har han været skadet en del men han virker til at være gået i stå.
                          Om Eske bliver en stjerne eller ej er svært at svare på. Men han kommer til at overhale Greve som han også havde inden skaden.
                          Og det samme med Frøkjær. Det varer ikke længe.

                          Hvis jeg var Greve ville jeg søge væk hvis muligheden opstod og SIF kunne bestemt være en mulighed

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Greve virker (næsten) for indlysende deroppe. KN kunne li' ham - jeg bliver ikke overrasket hvis det sker.
                            Præcis. Ikke så dyr og passede bedst ind i Kents system

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

                              Det kræver vist en psykolog i Jordan Peterson-klassen at få dem på ret køl igen.

                              Jeg savner næsten Kents monotone råb under kampene - var det ikke noget med at han nærmest skreg af en enkelt spiller gennem en hel halvleg?
                              Jeg tænker Jerry Springer!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                                Uenig. Lyder som de 3 år han havde i Odense.
                                Der er en hel del skader og så mangler der kvalitet på holdet ...
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X