Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kontraktlængde tråden

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Hvorfor kan fcn forlænge med alle deres talenter? Hvorfor kan OB ikke. Det er jo et spørgsmål som er interessant.
    Nok mest pga historien siger at mange kommer til meget store adresser og millionerne godt kan vente et par år. Det er en kultur i deres klub og derfor de kommer
    Hvis OB kom til et punkt hvor de bedste konstant blev solgt til store adresser ville det også hjælpe
    Syntes dog man er ved at nå et godt stykke på den front i OB.

Comment

Hvorfor kan fcn forlænge med alle deres talenter? Hvorfor kan OB ikke. Det er jo et spørgsmål som er interessant.
      de har bare en længere historie med at bruge deres talenter - nærmest uansest. Så vejen til spilletid vil alt andet lige være kortere. OB er vel først for alvor begyndt at få bragt talenter op; McCoy, Askou, Ejdum og Martin i den foregående sæson (og året i første division) forsætter man den tendens over de næste 5 år tænker jeg da også tingene vil ændre sig.

Og så handler det vel også om om man spiller i den sjovere ende af ligaen, begynder at sælge godt og at man får styr på kontrakter og gentlemen aftaler. Tænker da stadig der må ligge lidt og ulme omkring Slotsager situationen. Måske Breum, Aske og Markus Jensen. De er fortsat ret friske i hukommelsen, så der skal nok en længere periode med styr på tingene, så skal det nok rette sig.

Det er da træls - særligt hvis ikke man formår at forlænge med Martin inden han har fået sit rigtige gennembrud; men på sigt er jeg ikke bekymret. OB er bare et helt andet sted end FCN der jo har været i gang i årevis, næsten uden undtagelse spiller i toppen, europa og et mesterskab er det da også blevet til, mens de år efter år formår at bringe nye unge talenter op og stadig sælger de bedste.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Nok mest pga historien siger at mange kommer til meget store adresser og millionerne godt kan vente et par år. Det er en kultur i deres klub og derfor de kommer
        Hvis OB kom til et punkt hvor de bedste konstant blev solgt til store adresser ville det også hjælpe
        Syntes dog man er ved at nå et godt stykke på den front i OB.
        Enig i det med navnet/historikken

Men derudover så er det en unfair sammenligning, FCN har en økonomisk styrke af en helt anden verden sammenlignet med OB, de har mulighed for at lave meget større kontrakter og med flere talenter samtidigt - derudover så rekrutterer FCN talenter som har potentiale til at blive kommende verdensklasse spillere, der er OB slet ikke og jeg kan ikke se OB komme på omgangshøjde lige foreløbig, OB har heller ikke samme fine træningsmiljø og store dygtige stab - det mangler så meget ...

Mht. kontrakter:
        Max Ejdum 30/6-2028

Det bør også være vigtigt for OB at gøre noget her, meget gerne i denne sommer - forlæng eller lav et passende stort salg

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Enig i det med navnet/historikken

Men derudover så er det en unfair sammenligning, FCN har en økonomisk styrke af en helt anden verden sammenlignet med OB, de har mulighed for at lave meget større kontrakter og med flere talenter samtidigt - derudover så rekrutterer FCN talenter som har potentiale til at blive kommende verdensklasse spillere, der er OB slet ikke og jeg kan ikke se OB komme på omgangshøjde lige foreløbig, OB har heller ikke samme fine træningsmiljø og store dygtige stab - det mangler så meget ...

Mht. kontrakter:
          Max Ejdum 30/6-2028

Det bør også være vigtigt for OB at gøre noget her, meget gerne i denne sommer - forlæng eller lav et passende stort salg
          Jeg kan slet ikke se en forlængelse med Ejdum. Jeg tror han vil videre og OB sælger nok hvis der kommer et flot bud
          Jeg tror dog på at Max ville have bedst af at tage en sæson mere i OB og håbe på en stærk sæson for begge parter. Men det sker nok ikke

Comment

Jeg kan slet ikke se en forlængelse med Ejdum. Jeg tror han vil videre og OB sælger nok hvis der kommer et flot bud
            Jeg tror dog på at Max ville have bedst af at tage en sæson mere i OB og håbe på en stærk sæson for begge parter. Men det sker nok ikke
            Bare at det ikke ender med et dårligt salg for OB til næste sommer, det er jo nok det som det ender med denne sommer mht. askou, desværre

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Bare at det ikke ender med et dårligt salg for OB til næste sommer, det er jo nok det som det ender med denne sommer mht. askou, desværre
              tror hele tiden planen / håbet har været at han skulle sælges denne sommer. Nu har han ikke set helt så afgørende ud for os over hele sæsonen, så det kan gøre det vanskeligt at få det beløb man har håbet på.

Men med 2 år tilbage er man trods alt ikke tvunget til et salg nu og her - kunne også være et vinter salg.

Men en forlængelse - det bliver det ikke til, det har man gjort en gang, han skal videre for egen skyld og for at OB kan tjene på ham.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Puuuuh, den er tung. Troede ikke det var det niveau
                OB er nødt til at overbetale for at få
                nogen til klubben. Beijmo fik efter sigende 150.000 om mdr i AGF ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Joooh. Men han tjener vidst nok 250.000 om måneden. Så det kan blive rigtig rigtig svært at finde en der gider overtage den kontrakt. Han gider nok ikke gå for meget ned i løn tænker jeg. Er helt sikker på at OB vil slippe ham gratis hvis en klub kommer og vil have ham
                  Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad der er op og ned med Gomez. Jeg var overbevist om at han bare var siet fra i løbet af foråret, men så kom der pludselig en artikel på Fyens, hvor de sagde at han havde været skadet hele foråret. Ved folk noget om hvor meget han har trænet med?

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad der er op og ned med Gomez. Jeg var overbevist om at han bare var siet fra i løbet af foråret, men så kom der pludselig en artikel på Fyens, hvor de sagde at han havde været skadet hele foråret. Ved folk noget om hvor meget han har trænet med?
                    I perioder har han luntet lidt rundt om banen med fyssen. Selvtrænet i styrkerummet. Andre gange helt væk.
                    Det var først mod slutningen af sæsonen han var tilbage i fuld træning.
                    Er overbevist om Gomez stadig er foran Bojang i hierakiet til en startplads hvis han er klar.

Comment

I perioder har han luntet lidt rundt om banen med fyssen. Selvtrænet i styrkerummet. Andre gange helt væk.
                      Det var først mod slutningen af sæsonen han var tilbage i fuld træning.
                      Er overbevist om Gomez stadig er foran Bojang i hierakiet til en startplads hvis han er klar.
                      Tror også vi skal “acceptere”, at Gomez er her, han har ikke vist sig frem i et halvt år, får måske nok en løn, der ikke er andre som tilbyder. Skulle da lige være hvis de rige i Horsens fik en idé.

Men lever egentlig også med, at han er en af de 4 centrale forsvarsspillere vi har. Han har i teorien stadig de bedste år foran sig. Vi mangler bare den venstrebenede styrmand, der er totalt klasse, så er den fysik og fart Gomez og Bojang repræsenterer ikke så dum på den anden plads.

En del af kabalen er selvfølgelig et salg af Julius.

Comment

Working...
                      X