Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kontraktlængde tråden

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

tænker også lidt derhen af.

Friis har vi intet set til - så tvivler på en forlængelse, det skulle evt være med et lejeophold denne sæson. Syntes ikke det giver mening at have både ham og Lassen til de centrale pladser.

MH, Bonde og Bürgy for helt sikkert lov til at spille deres kontrakt ud. Medmindre de selv går med et ønske om at komme videre for at få noget spilletid, her tænker jeg nok mest på MH og Bonde.

Og så syntes jeg så også det er noget bekymrende at man endnu ikke har forlænget med Martin...
    Martin og Askou kan få forlænget uden problemer. Også med en pæn lønstigning. Men det kræver jo nok at de selv vil og ikke har en agent der hvisker dem historier om guld og grønne skove. Vi ender nok med måske at sælge begge 2

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Martin og Askou kan få forlænget uden problemer. Også med en pæn lønstigning. Men det kræver jo nok at de selv vil og ikke har en agent der hvisker dem historier om guld og grønne skove. Vi ender nok med måske at sælge begge 2
      Askou har jeg forlængst opgivet - han vil videre.

Martin har jo gået lidt under radaren fordi han ikke har fået helt så meget spilletid, hvorfor det nok også bliver svært at sælge helt så stort. Men det var tydeligt mod slutningen af sæsonen han havde taget nogle store skridt...godt nok træls hvis han smutter nu.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Askou har jeg forlængst opgivet - han vil videre.

Martin har jo gået lidt under radaren fordi han ikke har fået helt så meget spilletid, hvorfor det nok også bliver svært at sælge helt så stort. Men det var tydeligt mod slutningen af sæsonen han havde taget nogle store skridt...godt nok træls hvis han smutter nu.
        Det ville jeg personligt være enormt træt af. Tror han snart er klar til at slå igennem for alvor.

Comment

Martin Hansen 30/6-2027
          Yaya Bojang 30/6-2027
          Julius Berthel Askou 30/6-2027
          Jakob Bonde 30/6-2027
          William Christian Martin 30/6-2027
          Jay-Roy Grot 30/6-2027
          Markus Jensen 30/6-2027
          Vitus Friis 30/6-2027

Max Ejdum 30/6-2028
          Marcus Eskildsen 30/6-2028
          Fiete Arp 30/6-2028