Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kontraktlængde tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Præcis. At man ikke har hentet en VB er uforståeligt og må være højt på listen til vinter.
    Der var jo også en nordmand inde i billedet som OB efter sigende afgav et bud på. Han var jo så af forskellige årsager ikke interesseret nok. Jeg tænker faktisk at han var den type spiller "som ikke var klar over han skulle til OB" så den sportslige ledelse er helt klar over situationen. Hvis der er andre der har tilbudt sig selv til OB har kvaliteten åbenbart ikke været til stede til at kunne være go' nok til OBs plan.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Der var jo også en nordmand inde i billedet som OB efter sigende afgav et bud på. Han var jo så af forskellige årsager ikke interesseret nok. Jeg tænker faktisk at han var den type spiller "som ikke var klar over han skulle til OB" så den sportslige ledelse er helt klar over situationen. Hvis der er andre der har tilbudt sig selv til OB har kvaliteten åbenbart ikke været til stede til at kunne være go' nok til OBs plan.
      Præcis.

      Vi mangler da i den grad en venstrebenet venstre back, men pris og kvalitet skal hænge sammen. Man kan ikke “bare lige” købe en. Lød også til vi havde spurgt til Christian Sørensen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Der var jo også en nordmand inde i billedet som OB efter sigende afgav et bud på. Han var jo så af forskellige årsager ikke interesseret nok. Jeg tænker faktisk at han var den type spiller "som ikke var klar over han skulle til OB" så den sportslige ledelse er helt klar over situationen. Hvis der er andre der har tilbudt sig selv til OB har kvaliteten åbenbart ikke været til stede til at kunne være go' nok til OBs plan.
        Han er efter sigende ikke ude af billedet. Der er bedre muligheder for at hente ham til januar.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Han er efter sigende ikke ude af billedet. Der er bedre muligheder for at hente ham til januar.
          Det kan vi da håbe på .. han lød som en spændende type

          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

            Spørgsmålet er om de spillere kan finde noget bedre end OB i SL?

            Men enig i indlægget.
            Jeg kunne godt forestille mig, at Randers, Silkeborg Viborg, AGF eller sågar Nordsjælland kunne være fristet til at kigge på Fenger, og som det er lige nu, vil det også være et sportsligt skridt op i forhold til OB. Et bedre springbræt om man vil, og jeg kunne også godt forestille mig, at Nordsjælland vil være interessant for Slotssager.

            Men det er jo bare frygt og gætværk. Jeg håber som sagt, at begge ønsker at forlænge, fordi de i løbet af dette år oplever der sker store positive forandringer i klubben.
            Last edited by Bolbro; 24-09-2024, 07:02.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg

              Jeg kunne godt forestille mig, at Randers, Silkeborg Viborg, AGF eller sågar Nordsjælland kunne være fristet til at kigge på Fenger, og som det er lige nu, vil det også være et sportsligt skridt op i forhold til OB. Et bedre springbræt om man vil, og jeg kunne også godt forestille mig, at Nordsjælland vil være interessant for Slotssager.

              Men det er jo bare frygt og gætværk. Jeg håber som sagt, at begge ønsker at forlænge, fordi de i løbet af dette år oplever der sker store positive forandringer i klubben.
              Ikke uenig men håber da at “home grown” ikke ser sig selv i andre danske klubber hvis OB vil forlænge .. Falk om igen ..
              Men ok .. Breum og Aske fandt da noget i udlandet så man skal jo ikke afvise ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Hmmmmmm

                Har DD kontrakt til 2026 eller 2027???

                https://campo.dk/2024/09/26/troels-b...-her-i-to-aar/

                https://ob.dk/nyheder/2023/juni/don-...ouicius-til-ob

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  altså når OB selv skriver det er en 4 årig aftale, til 2027 så går jeg da stærkt udfra det er det rigtige, og at det er campo der har lavet en fejl. Måske TB har udtalt Don D har en 2 årig, kan være en fortalelse og så er det den campo kører videre med.

                  Hvis OB selv - i den officielle udmelding på egen side har lavet en fejl - så er det bare en lille smule pinligt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                    altså når OB selv skriver det er en 4 årig aftale, til 2027 så går jeg da stærkt udfra det er det rigtige, og at det er campo der har lavet en fejl. Måske TB har udtalt Don D har en 2 årig, kan være en fortalelse og så er det den campo kører videre med.

                    Hvis OB selv - i den officielle udmelding på egen side har lavet en fejl - så er det bare en lille smule pinligt.
                    Transfermarket har også DD til 2027. Så den går jeg med i opgørelsen

                    Comment

                    Working...
                    X