Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kontraktlængde tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ikke fordi jeg gider at tæske mere på denne, men nu får jeg lige det sidste kritiske ud af sidebenet og så lukkes den der..

    Men er sgu lidt underligt at 4 ud af 6 unge som påstås at være rykket op slet ikke har fået nye kontrakter men bare kører videre på deres U kontrakter. De kan sige hvad de vil selvom de selv påstår at vi kører uændret videre budgetmæssigt. Men sparekniven er altså fundet frem i ådalen og der vil blive skåret mange millioner i det sportslige budget inden 1/9. Og der vil nok ikke blive brugt mange penge på transfermarkedet selvom vi måske sælger for 50 mill + Mintehs 20 mill.
    Og det er egentligt helt fint og forståligt

    Jeg hader bare at det skal luskes igennem og meget gerne holdes lidt hemmeligt. Sponsorer og fans skulle jo nødig føle at de er de eneste der kører videre med de samme udgifter til klubben. Men det er 100% det de har gang i pt. Og jeg er ikke den eneste sponsor ved der er irriteret over det(jeg har kun et lille ubetydeligt et). Men det er princippet.. I fortsætter uændret og vi skruer ned..

    Så…. Fik jeg lige luft..
    er det ikke kun 4 der er rykket op? Lassen og Martin træner med hen over sommeren...men er det ikke bare det?

    - tænker godt de kunne overveje at ansætte en til kommunikationsafdelingen for der er ikke helt styr på det vidst.

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Ikke fordi jeg gider at tæske mere på denne, men nu får jeg lige det sidste kritiske ud af sidebenet og så lukkes den der..

      Men er sgu lidt underligt at 4 ud af 6 unge som påstås at være rykket op slet ikke har fået nye kontrakter men bare kører videre på deres U kontrakter. De kan sige hvad de vil selvom de selv påstår at vi kører uændret videre budgetmæssigt. Men sparekniven er altså fundet frem i ådalen og der vil blive skåret mange millioner i det sportslige budget inden 1/9. Og der vil nok ikke blive brugt mange penge på transfermarkedet selvom vi måske sælger for 50 mill + Mintehs 20 mill.
      Og det er egentligt helt fint og forståligt

      Jeg hader bare at det skal luskes igennem og meget gerne holdes lidt hemmeligt. Sponsorer og fans skulle jo nødig føle at de er de eneste der kører videre med de samme udgifter til klubben. Men det er 100% det de har gang i pt. Og jeg er ikke den eneste sponsor ved der er irriteret over det(jeg har kun et lille ubetydeligt et). Men det er princippet.. I fortsætter uændret og vi skruer ned..

      Så…. Fik jeg lige luft..
      Enig. En ting er at komunikationen er dårlig. Men de sidste OB skal være nærige overfor er vores spillere fra akademiet. De er det eneste vi kan være rigtig stolte af pt.
      Last edited by OleKBH; 02-07-2024, 22:27.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        er det ikke kun 4 der er rykket op? Lassen og Martin træner med hen over sommeren...men er det ikke bare det?

        - tænker godt de kunne overveje at ansætte en til kommunikationsafdelingen for der er ikke helt styr på det vidst.
        Hvis man som SK/TB siger til MD at der er 31 i truppen kan det kun være incl Noah Lassen og William Martin. Det er ren matematik
        Og jo. Der er kun 4 rykket op officielt. Men de tæller til 6 og betaler for 2…. Basicly…

        Og jeg syntes det er sindssyg fedt med alle de dygtige unge her. Det er vejen frem. Fedt de har fattet det over værdiløse men dyre B-Spillere.
        Men det var ikke min pointe i indlægget…

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

          Enig. En ting er at komunikationen er dårlig. Men de sidste OB skal være nærige overfor er vores spillere fra akademiet. De er det eneste vi kan være rigtig stolte af.
          De fleste unge er jo bare lykkelige for muligheden. Og jeg tvivler på at OB overhovedet har lyst til at kommunikere ud hvad man har gang i.
          Man er vildt bange for at miste sponsorernes tillid som er tyndslidt efterhånden

          Jeg vidste fra første sekund da Enrico sagde at vi kører videre på fuldt budget at det var et billigt røgslør der blev lagt ud for at fans og sponsorer ikke skulle blive sure over at skulle betale det samme for 1.Divisions fodbold. Klogt…

          For det gør man helt sikkert ikke. Tror slet ikke det er muligt at bruge så mange “kloge penge” i 1.Div.
          Lige nu er Troels jo ved at frigøre 12-15+ mill i lønkroner alene incl dem som havde kontraktudløb + Sven svin. Dem tror jeg simpelthen ikke på at man geninvestere alle sammen. Ikke i nærheden.
          Det samme på transferfronten. Alle de dejlige Minteh millioner plus hovedparten af det der nok kommer ind vil ikke blive brugt..
          Og det er helt sikkert nok klogt på den lange bane. Gem noget krudt til når vi rykker op

          Men så vær ærlig omkring det. Det var bare mit budskab

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Hvis man som SK/TB siger til MD at der er 31 i truppen kan det kun være incl Noah Lassen og William Martin. Det er ren matematik
            Og jo. Der er kun 4 rykket op officielt. Men de tæller til 6 og betaler for 2…. Basicly…

            Og jeg syntes det er sindssyg fedt med alle de dygtige unge her. Det er vejen frem. Fedt de har fattet det over værdiløse men dyre B-Spillere.
            Men det var ikke min pointe i indlægget
            nej den er jeg med på. Jeg syntes bare helt generelt det er dårligt kommunikeret ud.

            En ting er at man ikke give et par af dem en ny kontrakt...hvilket virker underligt - men at man så ikke melder ud hvor længe de er på kontrakt - det virker lidt som du skriver; som om man håber folk ikke spørger ind til det.
            Og at man så begynder at tælle spillere der ikke rigtigt er rykket op i første holdstruppen med - hvorfor? og det forvirre bare billedet.

            Men ja fint med de unge, og ryk da endeligt Lassen og Martin op i truppen sådan helt rigtigt. Det kan jo også være man går med de planer - men skal have sendt nogle spillere væk først.
            Gør det og så find 3-4 erfarne profiler vi kan få ind på holdet. Men det kræver vel at de får skippet 10 mand afsted først...

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Ikke fordi jeg gider at tæske mere på denne, men nu får jeg lige det sidste kritiske ud af sidebenet og så lukkes den der..

              Men er sgu lidt underligt at 4 ud af 6 unge som påstås at være rykket op slet ikke har fået nye kontrakter men bare kører videre på deres U kontrakter. De kan sige hvad de vil selvom de selv påstår at vi kører uændret videre budgetmæssigt. Men sparekniven er altså fundet frem i ådalen og der vil blive skåret mange millioner i det sportslige budget inden 1/9. Og der vil nok ikke blive brugt mange penge på transfermarkedet selvom vi måske sælger for 50 mill + Mintehs 20 mill.
              Og det er egentligt helt fint og forståligt

              Jeg hader bare at det skal luskes igennem og meget gerne holdes lidt hemmeligt. Sponsorer og fans skulle jo nødig føle at de er de eneste der kører videre med de samme udgifter til klubben. Men det er 100% det de har gang i pt. Og jeg er ikke den eneste sponsor ved der er irriteret over det(jeg har kun et lille ubetydeligt et). Men det er princippet.. I fortsætter uændret og vi skruer ned..

              Så…. Fik jeg lige luft..
              Fuldstændig enig. Det var den mangel på gennemsigtighed / information, der gjorde at jeg stoppede mit sponsorat.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                nej den er jeg med på. Jeg syntes bare helt generelt det er dårligt kommunikeret ud.

                En ting er at man ikke give et par af dem en ny kontrakt...hvilket virker underligt - men at man så ikke melder ud hvor længe de er på kontrakt - det virker lidt som du skriver; som om man håber folk ikke spørger ind til det.
                Og at man så begynder at tælle spillere der ikke rigtigt er rykket op i første holdstruppen med - hvorfor? og det forvirre bare billedet.

                Men ja fint med de unge, og ryk da endeligt Lassen og Martin op i truppen sådan helt rigtigt. Det kan jo også være man går med de planer - men skal have sendt nogle spillere væk først.
                Gør det og så find 3-4 erfarne profiler vi kan få ind på holdet. Men det kræver vel at de får skippet 10 mand afsted først...
                Vi er nok oppe på en 8-10 mand ja hvis der skal 3-4 stykker ind

                Salg
                Tongya
                Ivan
                Rami
                Slotsager

                skal bare væk uanset hvad
                Sauli
                Tyler
                Selvén
                Mustafic

                Måske ryger Nico og DD også. Men det kommer nok mest an på hvilke bud der kommer ind. Tror gerne man vil beholde dem. Men hvis de bliver har jeg lidt svært ved at se hvad vi har brug for i truppen ud over en central midtbanespiller, central forsvarsspiller og en målmand(som nok bliver fra akademiet også)

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Vi er nok oppe på en 8-10 mand ja hvis der skal 3-4 stykker ind

                  Salg
                  Tongya
                  Ivan
                  Rami
                  Slotsager

                  skal bare væk uanset hvad
                  Sauli
                  Tyler
                  Selvén
                  Mustafic

                  Måske ryger Nico og DD også. Men det kommer nok mest an på hvilke bud der kommer ind. Tror gerne man vil beholde dem. Men hvis de bliver har jeg lidt svært ved at se hvad vi har brug for i truppen ud over en central midtbanespiller, central forsvarsspiller og en målmand(som nok bliver fra akademiet også)
                  samme liste jeg har stort set. Mucolli ser god ud i træning - men det har han jo for vane, opstod muligheden ville jeg nok også sende ham videre. Grubbe syntes jeg er et ret stort spørgsmålstegn - ser de ham som central midt nu?

                  men med Ivan, Slots og Sauli ud...og BPs skrøbelige bentøj in mente - så ville jeg nok også kigge på en lidt mere erfaren midtstopper.

                  Midtbanen er tynd som det er og med Mustafic og Rami ud - selv hvis man hentede Lassen op permanent så ville jeg også se om ikke man kunne finde en erfaren spiller til den position.

                  Og det samme med angreb/kant...især hvis Don D også smutter....Fenger og Luca skal nok gøre det godt. Charly har et højt top niveau men har desværre været meget svingende, og så med Hansborg og Martin.

                  Så en til hver kæde...men lad os se - stadig ikke megen lyd der kommer ud fra ådalen

                  Comment


                    #99
                    Nå, en kontraktforlængelse blev det alligevel til: https://ob.dk/nyheder/2024/juli/will...akt-med-tre-ar

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                      Nå, en kontraktforlængelse blev det alligevel til: https://ob.dk/nyheder/2024/juli/will...akt-med-tre-ar

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                        Nå, en kontraktforlængelse blev det alligevel til: https://ob.dk/nyheder/2024/juli/will...akt-med-tre-ar
                        Fedt. Spændende at se om man ikke laver en lign med Noah Lassen også. Nu når de begge indgår i de 31 spillere

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                          Nå, en kontraktforlængelse blev det alligevel til: https://ob.dk/nyheder/2024/juli/will...akt-med-tre-ar
                          Hvor er det bare fedt. Ham glæder jeg mig til at følge.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            samme liste jeg har stort set. Mucolli ser god ud i træning - men det har han jo for vane, opstod muligheden ville jeg nok også sende ham videre. Grubbe syntes jeg er et ret stort spørgsmålstegn - ser de ham som central midt nu?

                            men med Ivan, Slots og Sauli ud...og BPs skrøbelige bentøj in mente - så ville jeg nok også kigge på en lidt mere erfaren midtstopper.

                            Midtbanen er tynd som det er og med Mustafic og Rami ud - selv hvis man hentede Lassen op permanent så ville jeg også se om ikke man kunne finde en erfaren spiller til den position.

                            Og det samme med angreb/kant...især hvis Don D også smutter....Fenger og Luca skal nok gøre det godt. Charly har et højt top niveau men har desværre været meget svingende, og så med Hansborg og Martin.

                            Så en til hver kæde...men lad os se - stadig ikke megen lyd der kommer ud fra ådalen
                            Tror faktisk at Sandberg nok skal få lidt spilletid allerede i kommende sæson. Men vi er sgu tynde kvalitetsmæssigt på den midtbane. Selvom Rami bliver. Han er en gudsbenovet fodboldspiller. Men dribler og varmer bolden for meget. Tror ikke det bliver super godt i en 1. Div på dårlige baner og ofte mere fysisk spil. Så kan vi få en god handel i hus skal han bare videre

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Tror faktisk at Sandberg nok skal få lidt spilletid allerede i kommende sæson. Men vi er sgu tynde kvalitetsmæssigt på den midtbane. Selvom Rami bliver. Han er en gudsbenovet fodboldspiller. Men dribler og varmer bolden for meget. Tror ikke det bliver super godt i en 1. Div på dårlige baner og ofte mere fysisk spil. Så kan vi få en god handel i hus skal han bare videre
                              Rami er sin egen værste fjende. Han kan med sine færdigheder blive klar topscorer på assistlisten, hvis han ellers kan forene sig med at være 1. Divisionsspiller. Det lignede det dog ikke han kunne igår, og hvis han ikke vil spille med større entusiasme, så skal han videre.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Tror faktisk at Sandberg nok skal få lidt spilletid allerede i kommende sæson. Men vi er sgu tynde kvalitetsmæssigt på den midtbane. Selvom Rami bliver. Han er en gudsbenovet fodboldspiller. Men dribler og varmer bolden for meget. Tror ikke det bliver super godt i en 1. Div på dårlige baner og ofte mere fysisk spil. Så kan vi få en god handel i hus skal han bare videre
                                det tænker jeg da også - men vi skal spille med 3 derinde; Ejdum og Manneh giver lidt sig selv. Mustafic og Rami regner vi med er væk. OB.dk har så markus jensen og Mucolli som midtbane - jeg ville nok mene de er fløje.

                                Så har vi Sandberg og åbenbart Grubbe. SFÅ snakkede om Fenger nede på en 8'er...kan han sikkert godt i en snæver vending men nogen langsigtet løsning er det vel næppe

                                jeg vil mene 1 er et absolut krav til den midtbane - så gerne 2...

                                Comment

                                Working...
                                X