Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kontraktlængde tråden
Collapse
X
-
Nicholas Michelson 30/6-2025
Max Fenger 30/6-2025
Mihajlo Ivancevic 30/6-2025(udlejet til 31/7 med option)
Bjørn Paulsen 30/6-2025
Tobias Slotsager 30/6-2025
Alasana Manneh 30/6-2025
Elias Hansborg-Sørensen 31/12-2025
Gustav Grubbe 30/6-2026
Max Ejdum 30/6-2026
Rami Al-Hajj 30/6-2026
Johannes Selvén 30/6-2026
Leeroy Owusu 30/6-2026
Sauli Väisänen 30/6-2026
Martin Hansen 30/6-2026(Option på ydeligere 1 år)
Markus Jensen 30/6-2026
Tyler Burey 30/6-2026
Nikolaj Juul-Sandberg 30/6-2026
Tom Trybull 30/6-2026
Aske Adelgaard 30/6-2027
Don Deedson 30/6-2027
Yaya Bojang 30/6-2027
Luca Kjerrumgaard 30/6-2027
Julius Berthel Askou 30/6-2027
Jakob Bonde 30/6-2027
Marcus McCoy 30/6-2028
Viljar Myhra 31/12-2028
James Gomez 31/12-2028
Transfers ind/ud sommer 2024(estimater)
Ind
Marcus McCoy Fri transfer
Julius Berthel Askou Fri transfer
Nikolaj Juul-Sandberg Fri transfer
Elias Hansborg Sørensen Fri transfer
Jakob Bonde 5.000.000kr
Ud
Nicklas Mouritsen 250.000kr
Agon Mucolli 0kr
Franco Tongya 7.500.000kr
Charly Nouck 4.000.000kr
Alen Mustafic ?Last edited by fmprOB; 14-08-2024, 18:11.
Leave a comment:
-
Nicholas Michelson 30/6-2025
Max Fenger 30/6-2025
Mihajlo Ivancevic 30/6-2025(udlejet til 31/7 med option)
Bjørn Paulsen 30/6-2025
Tobias Slotsager 30/6-2025
Alasana Manneh 30/6-2025
Elias Hansborg-Sørensen 31/12-2025
Gustav Grubbe 30/6-2026
Charly Nouck Hornemann 30/6-2026
Alen Mustafic 30/6-2026
Max Ejdum 30/6-2026
Rami Al-Hajj 30/6-2026
Johannes Selvén 30/6-2026
Leeroy Owusu 30/6-2026
Sauli Väisänen 30/6-2026
Martin Hansen 30/6-2026(Option på ydeligere 1 år)
Markus Jensen 30/6-2026
Tyler Burey 30/6-2026
Nikolaj Juul-Sandberg 30/6-2026
Aske Adelgaard 30/6-2027
Don Deedson 30/6-2027
Yaya Bojang 30/6-2027
Luca Kjerrumgaard 30/6-2027
Julius Berthel Askou 30/6-2027
Jacob Bonde 30/6-2027
Marcus McCoy 30/6-2028
Viljar Myhra 31/12-2028
James Gomez 31/12-2028
Transfers ind/ud sommer 2024(estimater)
Ind
Marcus McCoy Fri transfer
Julius Berthel Askou Fri transfer
Nikolaj Juul-Sandberg Fri transfer
Elias Hansborg Sørensen Fri transfer
Jacob Bonde 5.000.000kr
Ud
Nicklas Mouritsen 250.000kr
Agon Mucolli 0kr
Franco Tongya 7.500.000kr
(Charly Nouck 4.000.000kr)Last edited by fmprOB; 15-07-2024, 16:12.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Jeg var ellers helt vild med Fenger på den midtbane i diamanten. Det gav mig helt Hans-Henrik Andreasen vibes
Og først og fremmest om han overhovedet kan spille der...ind i mellem har trænerne jo nogle underlige ideer; Krogh der blev ved med at bruge Mouritsen - og endda som stopper, Bech havde da vidst også Kadrii som back en overgang
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
det tænker jeg da også - men vi skal spille med 3 derinde; Ejdum og Manneh giver lidt sig selv. Mustafic og Rami regner vi med er væk. OB.dk har så markus jensen og Mucolli som midtbane - jeg ville nok mene de er fløje.
Så har vi Sandberg og åbenbart Grubbe. SFÅ snakkede om Fenger nede på en 8'er...kan han sikkert godt i en snæver vending men nogen langsigtet løsning er det vel næppe
jeg vil mene 1 er et absolut krav til den midtbane - så gerne 2...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Tror faktisk at Sandberg nok skal få lidt spilletid allerede i kommende sæson. Men vi er sgu tynde kvalitetsmæssigt på den midtbane. Selvom Rami bliver. Han er en gudsbenovet fodboldspiller. Men dribler og varmer bolden for meget. Tror ikke det bliver super godt i en 1. Div på dårlige baner og ofte mere fysisk spil. Så kan vi få en god handel i hus skal han bare videre
Så har vi Sandberg og åbenbart Grubbe. SFÅ snakkede om Fenger nede på en 8'er...kan han sikkert godt i en snæver vending men nogen langsigtet løsning er det vel næppe
jeg vil mene 1 er et absolut krav til den midtbane - så gerne 2...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Tror faktisk at Sandberg nok skal få lidt spilletid allerede i kommende sæson. Men vi er sgu tynde kvalitetsmæssigt på den midtbane. Selvom Rami bliver. Han er en gudsbenovet fodboldspiller. Men dribler og varmer bolden for meget. Tror ikke det bliver super godt i en 1. Div på dårlige baner og ofte mere fysisk spil. Så kan vi få en god handel i hus skal han bare videre
- Likes 3
Leave a comment:
-
samme liste jeg har stort set. Mucolli ser god ud i træning - men det har han jo for vane, opstod muligheden ville jeg nok også sende ham videre. Grubbe syntes jeg er et ret stort spørgsmålstegn - ser de ham som central midt nu?
men med Ivan, Slots og Sauli ud...og BPs skrøbelige bentøj in mente - så ville jeg nok også kigge på en lidt mere erfaren midtstopper.
Midtbanen er tynd som det er og med Mustafic og Rami ud - selv hvis man hentede Lassen op permanent så ville jeg også se om ikke man kunne finde en erfaren spiller til den position.
Og det samme med angreb/kant...især hvis Don D også smutter....Fenger og Luca skal nok gøre det godt. Charly har et højt top niveau men har desværre været meget svingende, og så med Hansborg og Martin.
Så en til hver kæde...men lad os se - stadig ikke megen lyd der kommer ud fra ådalen
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægNå, en kontraktforlængelse blev det alligevel til: https://ob.dk/nyheder/2024/juli/will...akt-med-tre-ar
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægNå, en kontraktforlængelse blev det alligevel til: https://ob.dk/nyheder/2024/juli/will...akt-med-tre-ar
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Nå, en kontraktforlængelse blev det alligevel til: https://ob.dk/nyheder/2024/juli/will...akt-med-tre-ar
- Likes 3
Leave a comment:
-
Vi er nok oppe på en 8-10 mand ja hvis der skal 3-4 stykker ind
Salg
Tongya
Ivan
Rami
Slotsager
skal bare væk uanset hvad
Sauli
Tyler
Selvén
Mustafic
Måske ryger Nico og DD også. Men det kommer nok mest an på hvilke bud der kommer ind. Tror gerne man vil beholde dem. Men hvis de bliver har jeg lidt svært ved at se hvad vi har brug for i truppen ud over en central midtbanespiller, central forsvarsspiller og en målmand(som nok bliver fra akademiet også)
men med Ivan, Slots og Sauli ud...og BPs skrøbelige bentøj in mente - så ville jeg nok også kigge på en lidt mere erfaren midtstopper.
Midtbanen er tynd som det er og med Mustafic og Rami ud - selv hvis man hentede Lassen op permanent så ville jeg også se om ikke man kunne finde en erfaren spiller til den position.
Og det samme med angreb/kant...især hvis Don D også smutter....Fenger og Luca skal nok gøre det godt. Charly har et højt top niveau men har desværre været meget svingende, og så med Hansborg og Martin.
Så en til hver kæde...men lad os se - stadig ikke megen lyd der kommer ud fra ådalen
Leave a comment:
-
nej den er jeg med på. Jeg syntes bare helt generelt det er dårligt kommunikeret ud.
En ting er at man ikke give et par af dem en ny kontrakt...hvilket virker underligt - men at man så ikke melder ud hvor længe de er på kontrakt - det virker lidt som du skriver; som om man håber folk ikke spørger ind til det.
Og at man så begynder at tælle spillere der ikke rigtigt er rykket op i første holdstruppen med - hvorfor? og det forvirre bare billedet.
Men ja fint med de unge, og ryk da endeligt Lassen og Martin op i truppen sådan helt rigtigt. Det kan jo også være man går med de planer - men skal have sendt nogle spillere væk først.
Gør det og så find 3-4 erfarne profiler vi kan få ind på holdet. Men det kræver vel at de får skippet 10 mand afsted først...
Salg
Tongya
Ivan
Rami
Slotsager
skal bare væk uanset hvad
Sauli
Tyler
Selvén
Mustafic
Måske ryger Nico og DD også. Men det kommer nok mest an på hvilke bud der kommer ind. Tror gerne man vil beholde dem. Men hvis de bliver har jeg lidt svært ved at se hvad vi har brug for i truppen ud over en central midtbanespiller, central forsvarsspiller og en målmand(som nok bliver fra akademiet også)
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægIkke fordi jeg gider at tæske mere på denne, men nu får jeg lige det sidste kritiske ud af sidebenet og så lukkes den der..
Men er sgu lidt underligt at 4 ud af 6 unge som påstås at være rykket op slet ikke har fået nye kontrakter men bare kører videre på deres U kontrakter. De kan sige hvad de vil selvom de selv påstår at vi kører uændret videre budgetmæssigt. Men sparekniven er altså fundet frem i ådalen og der vil blive skåret mange millioner i det sportslige budget inden 1/9. Og der vil nok ikke blive brugt mange penge på transfermarkedet selvom vi måske sælger for 50 mill + Mintehs 20 mill.
Og det er egentligt helt fint og forståligt
Jeg hader bare at det skal luskes igennem og meget gerne holdes lidt hemmeligt. Sponsorer og fans skulle jo nødig føle at de er de eneste der kører videre med de samme udgifter til klubben. Men det er 100% det de har gang i pt. Og jeg er ikke den eneste sponsor ved der er irriteret over det(jeg har kun et lille ubetydeligt et). Men det er princippet.. I fortsætter uændret og vi skruer ned..
Så…. Fik jeg lige luft..
Leave a comment:
Leave a comment: