Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kontraktlængde tråden

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Bolbro
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Spørgsmålet er om de spillere kan finde noget bedre end OB i SL?

Men enig i indlægget.
    Jeg kunne godt forestille mig, at Randers, Silkeborg Viborg, AGF eller sågar Nordsjælland kunne være fristet til at kigge på Fenger, og som det er lige nu, vil det også være et sportsligt skridt op i forhold til OB. Et bedre springbræt om man vil, og jeg kunne også godt forestille mig, at Nordsjælland vil være interessant for Slotssager.

Men det er jo bare frygt og gætværk. Jeg håber som sagt, at begge ønsker at forlænge, fordi de i løbet af dette år oplever der sker store positive forandringer i klubben.
    Last edited by Bolbro; 24-09-2024, 07:02.

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Han er efter sigende ikke ude af billedet. Der er bedre muligheder for at hente ham til januar.
    Det kan vi da håbe på .. han lød som en spændende type

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Der var jo også en nordmand inde i billedet som OB efter sigende afgav et bud på. Han var jo så af forskellige årsager ikke interesseret nok. Jeg tænker faktisk at han var den type spiller "som ikke var klar over han skulle til OB" så den sportslige ledelse er helt klar over situationen. Hvis der er andre der har tilbudt sig selv til OB har kvaliteten åbenbart ikke været til stede til at kunne være go' nok til OBs plan.
    Han er efter sigende ikke ude af billedet. Der er bedre muligheder for at hente ham til januar.

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Der var jo også en nordmand inde i billedet som OB efter sigende afgav et bud på. Han var jo så af forskellige årsager ikke interesseret nok. Jeg tænker faktisk at han var den type spiller "som ikke var klar over han skulle til OB" så den sportslige ledelse er helt klar over situationen. Hvis der er andre der har tilbudt sig selv til OB har kvaliteten åbenbart ikke været til stede til at kunne være go' nok til OBs plan.
    Præcis.

Vi mangler da i den grad en venstrebenet venstre back, men pris og kvalitet skal hænge sammen. Man kan ikke “bare lige” købe en. Lød også til vi havde spurgt til Christian Sørensen.

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Præcis. At man ikke har hentet en VB er uforståeligt og må være højt på listen til vinter.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg
    Af de spillere som har kontraktudløb i 2025, er det vel ret beset kun BP og Elias Hannesborg, som er realistisk at få forlænget med. Og spørgsmålet er, om man overhovedet ønsker at forlænge med BP? Jeg selv er i tvivl... Han har højt niveau i 1. division, men om det er nok til et ambitiøst Superliga comeback er jeg mere usikker på.

Jeg vil dog sætte pris på at have Manneh, Mickelson og Fenger med et par sæsoner endnu - i den prioriterede rækkefølge. Jeg tror gerne, de alle vil prøve noget andet, og de vil givetvis også have andre bejlere. Mener dog alligevel man skal strække sig langt for at forlænge med Manneh. Mickelson vil nok kun forlænge, hvis han ryger et løntrin op, og det mener jeg kun, man skal gøre, hvis man er afklaret med, at man også vil satse på ham på VB-positionen til næste sæson. Fenger og Slotsager tror jeg er tabt, og det værste jeg kan forestille mig er, at vi til næste år vil se dem i andre danske klubber.

Og så lige for en god ordens skyld: Det vil være super rart, hvis man OGSÅ (for en gangs skyld) brugte sæsonen på at evaluere de spillere, som har kontraktudløb til om to transfervinduer. Så hvad enten Grubbe, Ejdum, Selvén, Owusu, Hansen, Jensen, Sandberg og Trybull præsterer eller underpræsterer i år, så hav gerne en forlængelse, en transfer eller som minimum en plan klar til 2025. Det er simpelthen så ærgerligt at stå i en situation, som den vi står i med Slotsager nu, hvor både spiller og klub taber. Det er dårligt for vores kultur og vores tiltrækningskraft.

Det må virkelig gerne være et fokuspunkt det her. Vi er altid på bagkant.
    Spørgsmålet er om de spillere kan finde noget bedre end OB i SL?

Men enig i indlægget.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Synes det var lidt bekymrende at Kallesø fik lukket Michelson helt ned. Har han egentligt højt nok niveau til SL i OBs situation? Han skal jo nok være en bærende spiller næste år. Jeg er sgu lidt tvivlende. Kan ellers rigtig godt lide ham.
    Præcis. At man ikke har hentet en VB er uforståeligt og må være højt på listen til vinter.

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Synes det var lidt bekymrende at Kallesø fik lukket Michelson helt ned. Har han egentligt højt nok niveau til SL i OBs situation? Han skal jo nok være en bærende spiller næste år. Jeg er sgu lidt tvivlende. Kan ellers rigtig godt lide ham.
    Det hører også med i din vurdering at Nico kom fra en lang rejsedag for at være klar til kampen i Horsens, det kan også have påvirket ham i kampen. Ellers rigtigt nok at han var lukket godt ned, og det er jo kun en forsmag på hvad der måtte vente i SL.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg
    Af de spillere som har kontraktudløb i 2025, er det vel ret beset kun BP og Elias Hannesborg, som er realistisk at få forlænget med. Og spørgsmålet er, om man overhovedet ønsker at forlænge med BP? Jeg selv er i tvivl... Han har højt niveau i 1. division, men om det er nok til et ambitiøst Superliga comeback er jeg mere usikker på.

Jeg vil dog sætte pris på at have Manneh, Mickelson og Fenger med et par sæsoner endnu - i den prioriterede rækkefølge. Jeg tror gerne, de alle vil prøve noget andet, og de vil givetvis også have andre bejlere. Mener dog alligevel man skal strække sig langt for at forlænge med Manneh. Mickelson vil nok kun forlænge, hvis han ryger et løntrin op, og det mener jeg kun, man skal gøre, hvis man er afklaret med, at man også vil satse på ham på VB-positionen til næste sæson. Fenger og Slotsager tror jeg er tabt, og det værste jeg kan forestille mig er, at vi til næste år vil se dem i andre danske klubber.

Og så lige for en god ordens skyld: Det vil være super rart, hvis man OGSÅ (for en gangs skyld) brugte sæsonen på at evaluere de spillere, som har kontraktudløb til om to transfervinduer. Så hvad enten Grubbe, Ejdum, Selvén, Owusu, Hansen, Jensen, Sandberg og Trybull præsterer eller underpræsterer i år, så hav gerne en forlængelse, en transfer eller som minimum en plan klar til 2025. Det er simpelthen så ærgerligt at stå i en situation, som den vi står i med Slotsager nu, hvor både spiller og klub taber. Det er dårligt for vores kultur og vores tiltrækningskraft.

Leave a comment:

• Bolbro
    replied

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Nicholas Michelson 30/6-2025
    Max Fenger 30/6-2025
    Mihajlo Ivancevic 30/6-2025
    Bjørn Paulsen 30/6-2025
    Tobias Slotsager 30/6-2025
    Alasana Manneh 30/6-2025
    Elias Hansborg-Sørensen 30/6-2025

Gustav Grubbe 30/6-2026
    Max Ejdum 30/6-2026
    Johannes Selvén 30/6-2026
    Leeroy Owusu 30/6-2026
    Martin Hansen 30/6-2026(Option på ydeligere 1 år)
    Markus Jensen 30/6-2026
    Nikolaj Juul-Sandberg 30/6-2026
    Tom Trybull 30/6-2026

Don Deedson 30/6-202​7​
    Yaya Bojang 30/6-2027
    Luca Kjerrumgaard 30/6-2027
    Julius Berthel Askou 30/6-2027
    Jakob Bonde 30/6-2027
    William Christian Martin 30/6-2027

Marcus McCoy 30/6-2028​

Viljar Myhra 31/12-2028
    James Gomez 31/12-2028​​

Trup størrelse: 24

Transfers ind/ud sommer 2024(estimater)

Ind
    Marcus McCoy Fri transfer
    Julius Berthel Askou Fri transfer
    Nikolaj Juul-Sandberg Fri transfer
    Elias Hansborg Sørensen Fri transfer
    Jakob Bonde 5.000.000kr
    Tom Trybull Fri transfer
    William Christian Martin Fri transfer

Ud
    Nicklas Mouritsen 250.000kr
    Agon Mucolli 0kr
    Franco Tongya 7.500.000kr
    Charly Nouck 4.000.000kr

Alen Mustafic 0kr
    Aske Adelgaard 3.700.000kr
    ​​​​​Sauli Väisänen 0kr
    Tyler Buray -0kr
    Rami Al-Hajj 7.500.000kr

Balance 17.950.000+​​​​

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg ved godt vi ikke har tal for det - og næppe får det at vide, men i og med at vi har været nød til at ophæve med Sauli og tyler så tvivler jeg på det er et rundt 0 der skal stå ud for dem. Det må have kostet at slippe af med dem. Kan godt være at OB sparer lidt lønkroner set over hele den periode vi havde skrevet med dem. Men nu og her - der tænker jeg det må blive et minus...
    I know. Men det bliver jo pålagt et SPILLER budget(de ca 60 mill vi har kørt med) de lønkroner de får med og ikke et TRANSFER budget som jeg har lavet her.
    2 forskellige kasser

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Max Fenger 30/6-2025
    Bjørn Paulsen 30/6-2025
    Alasana Manneh 30/6-2025

Gustav Grubbe 30/6-2026
    Max Ejdum 30/6-2026
    Leeroy Owusu 30/6-2026
    Markus Jensen 30/6-2026
    Tom Trybull 30/6-2026

Don Deedson 30/6-202​7​
    Yaya Bojang 30/6-2027
    Jakob Bonde 30/6-2027

Marcus McCoy 30/6-2028​

Viljar Myhra 31/12-2028
    James Gomez 31/12-2028​​

Trup størrelse: 23

Ind
    Jakob Bonde 5.000.000kr
    Tom Trybull Fri transfer

Ud
    Agon Mucolli 0kr
    Charly Nouck 4.000.000kr

Alen Mustafic 0kr
    ​​​​​Sauli Väisänen 0kr
    Tyler Buray -0kr
    Rami Al-Hajj 7.500.000kr

Balance 17.950.000+​​​
    jeg ved godt vi ikke har tal for det - og næppe får det at vide, men i og med at vi har været nød til at ophæve med Sauli og tyler så tvivler jeg på det er et rundt 0 der skal stå ud for dem. Det må have kostet at slippe af med dem. Kan godt være at OB sparer lidt lønkroner set over hele den periode vi havde skrevet med dem. Men nu og her - der tænker jeg det må blive et minus...

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Max Fenger 30/6-2025
    Bjørn Paulsen 30/6-2025
    Alasana Manneh 30/6-2025

Gustav Grubbe 30/6-2026
    Max Ejdum 30/6-2026
    Leeroy Owusu 30/6-2026
    Markus Jensen 30/6-2026
    Tom Trybull 30/6-2026

Don Deedson 30/6-202​7​
    Yaya Bojang 30/6-2027
    Jakob Bonde 30/6-2027

Marcus McCoy 30/6-2028​

Viljar Myhra 31/12-2028
    James Gomez 31/12-2028​​

Trup størrelse: 23

Ind
    Jakob Bonde 5.000.000kr
    Tom Trybull Fri transfer

Ud
    Agon Mucolli 0kr
    Charly Nouck 4.000.000kr

Alen Mustafic 0kr
    ​​​​​Sauli Väisänen 0kr
    Tyler Buray -0kr
    Rami Al-Hajj 7.500.000kr

Balance 17.950.000+​​​
    Last edited by fmprOB; 02-09-2024, 20:06.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

Sauli får ophævet. Så ham kan vi strege fra listen.
    Er han allerede ud fra disse tal

Leave a comment:

Working...
X