Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kontraktlængde tråden

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Hvis man som SK/TB siger til MD at der er 31 i truppen kan det kun være incl Noah Lassen og William Martin. Det er ren matematik
    Og jo. Der er kun 4 rykket op officielt. Men de tæller til 6 og betaler for 2…. Basicly…

Og jeg syntes det er sindssyg fedt med alle de dygtige unge her. Det er vejen frem. Fedt de har fattet det over værdiløse men dyre B-Spillere.
    Men det var ikke min pointe i indlægget
    nej den er jeg med på. Jeg syntes bare helt generelt det er dårligt kommunikeret ud.

En ting er at man ikke give et par af dem en ny kontrakt...hvilket virker underligt - men at man så ikke melder ud hvor længe de er på kontrakt - det virker lidt som du skriver; som om man håber folk ikke spørger ind til det.
    Og at man så begynder at tælle spillere der ikke rigtigt er rykket op i første holdstruppen med - hvorfor? og det forvirre bare billedet.

Men ja fint med de unge, og ryk da endeligt Lassen og Martin op i truppen sådan helt rigtigt. Det kan jo også være man går med de planer - men skal have sendt nogle spillere væk først.
    Gør det og så find 3-4 erfarne profiler vi kan få ind på holdet. Men det kræver vel at de får skippet 10 mand afsted først...

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Enig. En ting er at komunikationen er dårlig. Men de sidste OB skal være nærige overfor er vores spillere fra akademiet. De er det eneste vi kan være rigtig stolte af.
    De fleste unge er jo bare lykkelige for muligheden. Og jeg tvivler på at OB overhovedet har lyst til at kommunikere ud hvad man har gang i.
    Man er vildt bange for at miste sponsorernes tillid som er tyndslidt efterhånden

Jeg vidste fra første sekund da Enrico sagde at vi kører videre på fuldt budget at det var et billigt røgslør der blev lagt ud for at fans og sponsorer ikke skulle blive sure over at skulle betale det samme for 1.Divisions fodbold. Klogt…

For det gør man helt sikkert ikke. Tror slet ikke det er muligt at bruge så mange “kloge penge” i 1.Div.
    Lige nu er Troels jo ved at frigøre 12-15+ mill i lønkroner alene incl dem som havde kontraktudløb + Sven svin. Dem tror jeg simpelthen ikke på at man geninvestere alle sammen. Ikke i nærheden.
    Det samme på transferfronten. Alle de dejlige Minteh millioner plus hovedparten af det der nok kommer ind vil ikke blive brugt..
    Og det er helt sikkert nok klogt på den lange bane. Gem noget krudt til når vi rykker op

Men så vær ærlig omkring det. Det var bare mit budskab

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

er det ikke kun 4 der er rykket op? Lassen og Martin træner med hen over sommeren...men er det ikke bare det?

- tænker godt de kunne overveje at ansætte en til kommunikationsafdelingen for der er ikke helt styr på det vidst.
    Hvis man som SK/TB siger til MD at der er 31 i truppen kan det kun være incl Noah Lassen og William Martin. Det er ren matematik
    Og jo. Der er kun 4 rykket op officielt. Men de tæller til 6 og betaler for 2…. Basicly…

Og jeg syntes det er sindssyg fedt med alle de dygtige unge her. Det er vejen frem. Fedt de har fattet det over værdiløse men dyre B-Spillere.
    Men det var ikke min pointe i indlægget…

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Ikke fordi jeg gider at tæske mere på denne, men nu får jeg lige det sidste kritiske ud af sidebenet og så lukkes den der..

Men er sgu lidt underligt at 4 ud af 6 unge som påstås at være rykket op slet ikke har fået nye kontrakter men bare kører videre på deres U kontrakter. De kan sige hvad de vil selvom de selv påstår at vi kører uændret videre budgetmæssigt. Men sparekniven er altså fundet frem i ådalen og der vil blive skåret mange millioner i det sportslige budget inden 1/9. Og der vil nok ikke blive brugt mange penge på transfermarkedet selvom vi måske sælger for 50 mill + Mintehs 20 mill.
    Og det er egentligt helt fint og forståligt

Jeg hader bare at det skal luskes igennem og meget gerne holdes lidt hemmeligt. Sponsorer og fans skulle jo nødig føle at de er de eneste der kører videre med de samme udgifter til klubben. Men det er 100% det de har gang i pt. Og jeg er ikke den eneste sponsor ved der er irriteret over det(jeg har kun et lille ubetydeligt et). Men det er princippet.. I fortsætter uændret og vi skruer ned..

Så…. Fik jeg lige luft..
    Enig. En ting er at komunikationen er dårlig. Men de sidste OB skal være nærige overfor er vores spillere fra akademiet. De er det eneste vi kan være rigtig stolte af pt.
    Last edited by OleKBH; 02-07-2024, 22:27.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Ikke fordi jeg gider at tæske mere på denne, men nu får jeg lige det sidste kritiske ud af sidebenet og så lukkes den der..

Men er sgu lidt underligt at 4 ud af 6 unge som påstås at være rykket op slet ikke har fået nye kontrakter men bare kører videre på deres U kontrakter. De kan sige hvad de vil selvom de selv påstår at vi kører uændret videre budgetmæssigt. Men sparekniven er altså fundet frem i ådalen og der vil blive skåret mange millioner i det sportslige budget inden 1/9. Og der vil nok ikke blive brugt mange penge på transfermarkedet selvom vi måske sælger for 50 mill + Mintehs 20 mill.

Jeg hader bare at det skal luskes igennem og meget gerne holdes lidt hemmeligt. Sponsorer og fans skulle jo nødig føle at de er de eneste der kører videre med de samme udgifter til klubben. Men det er 100% det de har gang i pt. Og jeg er ikke den eneste sponsor ved der er irriteret over det(jeg har kun et lille ubetydeligt et). Men det er princippet.. I fortsætter uændret og vi skruer ned..

Så…. Fik jeg lige luft..
    er det ikke kun 4 der er rykket op? Lassen og Martin træner med hen over sommeren...men er det ikke bare det?

- tænker godt de kunne overveje at ansætte en til kommunikationsafdelingen for der er ikke helt styr på det vidst.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Så…. Fik jeg lige luft..

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Du kan jo lige tjekke din pm
    https://fyens.dk/ob/soeren-krogh-fik...899df2779ce-35

- Det er ikke for sjov, vi har hevet de her drenge op til preseason, hvor fire af dem er permanent. Så der er en masse ting her, som er rigtig godt for os også på den lange bane. Også i vores ihærdige arbejde med at skabe et OB, som vi alle sammen er stolte af, afslutter cheftræner Søren Krogh.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

så taler de jo også "problemet" med de mange spillere større end det er. Efter hvad Krogh sagde så er både Lassen og Martin med her henover sommeren - til skolen starter igen. Så jeg ville nok ikke sige vi har 31 mand i 1 holdstruppen
    Nej vi er 29. Ud med 8 mand og ind med 3-4 stykker. Så passer pengene

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Har spurgt Martin Davidsen til 31/29 mysteriet og han siger at Krogh & Co tæller Lassen og WCM med i regnstykket.
    Så skulle det være opklaret
    så taler de jo også "problemet" med de mange spillere større end det er. Efter hvad Krogh sagde så er både Lassen og Martin med her henover sommeren - til skolen starter igen. Så jeg ville nok ikke sige vi har 31 mand i 1 holdstruppen

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Modtaget har også lige svaret

Leave a comment:

• manner
    replied

Jeg syntes bare at der blev sagt i SFÅ at det kun var indtil han skulle starte i skole igen at han var “rykket op”. Det samme med Noah Lassen

Leave a comment:

• Jesper G
    replied
    Jeg citerer lige WM i artiklen

"Det er rigtigt stort efter lige at være rykket op fra U17-truppen" .. der står selvf. ingen steder helt specifikt at det er en permanent ordning, men flere steder siger han at der er taget godt mod ham og flere af de ældre spillere har vist ham hvordan tingene fungerer osv. og at han er glad for at vise SK at han byder godt ind.
    Der står dog også dette i artiklen:

Allerede i slutningen af sidste sæson begyndte han at snuse til førsteholdet, som han altså nu fuldt ud er en del af.

Leave a comment:

• manner
    replied

Jeg syntes bare at der blev sagt i SFÅ at det kun var indtil han skulle starte i skole igen at han var “rykket op”. Det samme med Noah Lassen
    Jeg citerer lige WM i artiklen

"Det er rigtigt stort efter lige at være rykket op fra U17-truppen" .. der står selvf. ingen steder helt specifikt at det er en permanent ordning, men flere steder siger han at der er taget godt mod ham og flere af de ældre spillere har vist ham hvordan tingene fungerer osv. og at han er glad for at vise SK at han byder godt ind.

Leave a comment:

• manner
    replied

Den har jeg ikke hørt endnu, men jeg nærlæser lige artiklen og ser om jeg har misforstået noget :)

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Troels har helt sikkert William Martin i tankerne til en kontrakt. Efter kampen i dag siger W. Martin til FS/SF i en +artikel at han er blevet rykket op i truppen fra u17 og han er spændt på hvordan SK vil bruge ham. Selv mener han at der måske mangler lidt fysik i fht. at være fuldblods angriber, og at han nok selv mener at en 10'er plads er bedste position for ham pt.

https://fyens.dk/ob/ung-komet-traekk...6534c65b41a-12

Leave a comment:

Working...
X