Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Anders Møller Christensen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Jeg magter bare ikke, at se mere på den toprutinerede AMC sejle rundt i forsvaret, brokke sig til gule kort, for senere at blive udvist på frispark udløst af hans mangel på speed. Så hellere se DH udvikle sig via en blanding af godt spil og fejl, som kan føre til udvikling/forbedring. AMC er den gamle hund man ikke kan lære nye tricks!
    Enig. Som Max siger: Jeg vil hellere se urutinerede begå fejl end at se de såkaldt rutinerede igen og igen og igen lave fejl, de burde have smidt af sig for længe siden. Her snakker vi om mængden - for alle kan begå fejl, men AMC har opbrugt sin kvote forlængst og burde selv snart stoppe eller trappe ned. Vi skal IKKE forlænge med ham.

    Er mindst lige så træt af at se ham slå ud med armene overfor hans skiftende makkere i centerforsvaret, som om det f.eks var deres skyld at AMC stod på mellemhånd ved begge Spalvis' mål.

    Eller det var Kasper Larsens skyld at Vetokele stod aldeles udækket.

    AMC er både en dårlig lærermester og en dårlig leder. Er blevet. For der var engang, hvor han rent faktisk var god. Det er han så langt fra længere.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Enig. Som Max siger: Jeg vil hellere se urutinerede begå fejl end at se de såkaldt rutinerede igen og igen og igen lave fejl, de burde have smidt af sig for længe siden. Her snakker vi om mængden - for alle kan begå fejl, men AMC har opbrugt sin kvote forlængst og burde selv snart stoppe eller trappe ned. Vi skal IKKE forlænge med ham.

      Er mindst lige så træt af at se ham slå ud med armene overfor hans skiftende makkere i centerforsvaret, som om det f.eks var deres skyld at AMC stod på mellemhånd ved begge Spalvis' mål.

      Eller det var Kasper Larsens skyld at Vetokele stod aldeles udækket.

      AMC er både en dårlig lærermester og en dårlig leder. Er blevet. For der var engang, hvor han rent faktisk var god. Det er han så langt fra længere.

      MvH ChrisOB
      enig! og det værste er faktisk at se ham slå anklagede ud med armene mod de andre når han har fucket up...som tidligere skrevet er det, at der ikke forlænges med ham noget nær det vigtigste i det kommende vindue!
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        #18
        Ja nu bør midterforsvarere ikke være de sværeste at finde. Kasper Larsen kan der bygges på. Amc er waaaay over the hill og Daniel Høegh bliver bare aldrig god nok. Dertil laver han simpelthen for mange fejl og han vel snart ikke betegnes som et talent længere, med mindre man sætter "evigheds" foran.
        Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
          Ja nu bør midterforsvarere ikke være de sværeste at finde. Kasper Larsen kan der bygges på. Amc er waaaay over the hill og Daniel Høegh bliver bare aldrig god nok. Dertil laver han simpelthen for mange fejl og han vel snart ikke betegnes som et talent længere, med mindre man sætter "evigheds" foran.
          Jeg synes godt nok folk er hårde ved Daniel Høegh. I mine øjne gjorde han det godt forleden selvom han godt nok tabte en hovedstødsduel ved det første mål, hvilket Ingen formentlig havde bemærket hvis AMC havde passet sit arbejde efterfølgende.

          I lang tid har han ikke spillet fast. Jeg synes godt nok det er tidligt at afvise en spiller der har været inde omkring landsholdet. Især ikke når han har en alder der taler for han stadig kan udvikle sig meget. Især hvis han får lov at spille.

          Comment


            #20
            Et af de mest tidstypiske billeder på superligaen overhovedet er AMC, siddende på røven, imens han fægtende med armene belærer gud og hver mand om, hvordan man ikke forsvarer. Bolden hopper i målet, og modstanderne er i gang med at etablere en jubelscene.

            Det anstrengende er ikke i sig selv, at manden er blevet dårlig. Det utålelige er den attitude, han optræder med. Han bidrager ikke med noget som helst, som jeg ser det.

            Comment


              #21
              Trykker på den store enig knap her. Der skal ikke forlænges med AMC.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                #22
                Ser ud til at folk har fået øjnene op for AMC evner. Eller mangel på samme. Det har været det samme de sidste 4 år - med små opture hist og her. At AMC har kunnet opnå så meget kredit på forum, vil for mig hver en evig gåde.

                Han har været en af vores dyreste mænd!
                Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                  Ser ud til at folk har fået øjnene op for AMC evner. Eller mangel på samme. Det har været det samme de sidste 4 år - med små opture hist og her. At AMC har kunnet opnå så meget kredit på forum, vil for mig hver en evig gåde.

                  Han har været en af vores dyreste mænd!
                  Det ved jeg nu heller ikke, om han har. Det er jo hele tiden en afvejning mellem: hvad kan AMC >< hvad har de unge brug for >< hvad kan vi få i stedet for de ingen penge vi har?
                  De fleste har vist længe ment, at AMC i den grad var over the hill - men hvad var alternativet - uden penge? DH og KL uden backup - for 1 måned siden - for 1 år siden - for 2 år siden?
                  Det er mere kompliceret end som så - når der ikke var en oplagt arvtager. Så var OB måske nærmest tvunget til AMC fordi man ville have rutine, hvilket man ikke kunne få uden øko. midler.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                    Ser ud til at folk har fået øjnene op for AMC evner. Eller mangel på samme. Det har været det samme de sidste 4 år - med små opture hist og her. At AMC har kunnet opnå så meget kredit på forum, vil for mig hver en evig gåde.

                    Han har været en af vores dyreste mænd!
                    Det er også mig en gåde hvorfor en af vores gamle kæmper som har gjort det godt i den stibede trøje skal sables ned på den måde. Det er ganske enkelt smagløst og dårlig stil! Hans niveau er selvfølgelig en del dårligere end da han var yngre. Men han har tidligere gjort det godt for os og vist at han var trøjen værd.

                    Jeg synes ikke at vi skal forlænge mere med ham da hans tid ser ud til at være over, men jeg synes bestemt ikke at han skal behandles som du gør efter mange pålidelige år i klubben. Jeg vil være klar til at sige et sidste farvel og tak for en god indsats til AMC når Esbjerg kampen spilles. Det har han i mine øjne fortjent. Det andet - Det kan man proppe op et vidst sted.
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                      Det er også mig en gåde hvorfor en af vores gamle kæmper som har gjort det godt i den stibede trøje skal sables ned på den måde. Det er ganske enkelt smagløst og dårlig stil! Hans niveau er selvfølgelig en del dårligere end da han var yngre. Men han har tidligere gjort det godt for os og vist at han var trøjen værd.

                      Jeg synes ikke at vi skal forlænge mere med ham da hans tid ser ud til at være over, men jeg synes bestemt ikke at han skal behandles som du gør efter mange pålidelige år i klubben. Jeg vil være klar til at sige et sidste farvel og tak for en god indsats til AMC når Esbjerg kampen spilles. Det har han i mine øjne fortjent. Det andet - Det kan man proppe op et vidst sted.
                      Du skriver han har gjort det godt, og at det skal han anerkendes for.
                      - Sjovt nok synes jeg aldrig han har været god, og han har altid puttet sig bag en solid forsvarer og en god keeper.

                      Kald det dårlig stil, eller hvad du har lyst til. Men lad nu vær med at få det til at lyde som om, at AMC er en gammel OB-kæmpe, som vil blive husket i historien. Det er da netop dårlig stil!
                      Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                        Det er også mig en gåde hvorfor en af vores gamle kæmper som har gjort det godt i den stibede trøje skal sables ned på den måde. Det er ganske enkelt smagløst og dårlig stil! Hans niveau er selvfølgelig en del dårligere end da han var yngre. Men han har tidligere gjort det godt for os og vist at han var trøjen værd.

                        Jeg synes ikke at vi skal forlænge mere med ham da hans tid ser ud til at være over, men jeg synes bestemt ikke at han skal behandles som du gør efter mange pålidelige år i klubben. Jeg vil være klar til at sige et sidste farvel og tak for en god indsats til AMC når Esbjerg kampen spilles. Det har han i mine øjne fortjent. Det andet - Det kan man proppe op et vidst sted.
                        jeg er fuldstændig enig, AMC har tjent klubben loyalt gennem en årrække og han fortjener ikke tilsvining her på hans sidste dage i klubben. Han er stadig blandt de 2 bedste cf'ere selv om han ikke blevet bedre den seneste tid, men det er der flere på den plads der kæmper med. Det er tid til fornyelse og foryngelse og jeg rejser mig og klapper ham ud hvis hans sidste kamp spilles mos EfB. Det er GOD STIL
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                          Du skriver han har gjort det godt, og at det skal han anerkendes for.
                          - Sjovt nok synes jeg aldrig han har været god, og han har altid puttet sig bag en solid forsvarer og en god keeper.

                          Kald det dårlig stil, eller hvad du har lyst til. Men lad nu vær med at få det til at lyde som om, at AMC er en gammel OB-kæmpe, som vil blive husket i historien. Det er da netop dårlig stil!
                          Ok AMC har åbenbart ikke gjort det godt i OB. Et hold der fik sølv 3 sæsoner i træk mens han var fast mand. Hvordan kan det lade sig gøre når AMC kontinuerligt laver fejl og er så ringe som du gerne vil gøre ham til. AMC var også i en periode af sin OB i kanten af landsholdet. Men nå ja Morten Olsen udtager jo kun dårlige spillere ik?

                          279 kampe fro OB og han har været fast mand i start elveren. Kald du ham bare en dårlig spiller osv. AMC skal nok få en fin plads i vores historie. Husk på DD, Utaka, Gislason, HHA eller eksempelvis Absa. Spillere de fleste var trætte af mens de var her. Nogle af dem har sjovt nok været savnet siden deres exit fra klubben og nogle ønskes oven i købet tilbage (skrevet af andre her på forum). AMC vil måske ikke blive ønsket tilbage og nok mest pga hans alder, men hans positive betydning er dog nok en del der skal huske.

                          279 kampe i striberne er der ikke mange der når. At du ikke har mere til overs for det kan kun undre mig.
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            #28
                            http://www.bold.dk/nyt/OB-anfoerer-V...erne-have-mere
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              Ok AMC har åbenbart ikke gjort det godt i OB. Et hold der fik sølv 3 sæsoner i træk mens han var fast mand. Hvordan kan det lade sig gøre når AMC kontinuerligt laver fejl og er så ringe som du gerne vil gøre ham til. AMC var også i en periode af sin OB i kanten af landsholdet. Men nå ja Morten Olsen udtager jo kun dårlige spillere ik?

                              279 kampe fro OB og han har været fast mand i start elveren. Kald du ham bare en dårlig spiller osv. AMC skal nok få en fin plads i vores historie. Husk på DD, Utaka, Gislason, HHA eller eksempelvis Absa. Spillere de fleste var trætte af mens de var her. Nogle af dem har sjovt nok været savnet siden deres exit fra klubben og nogle ønskes oven i købet tilbage (skrevet af andre her på forum). AMC vil måske ikke blive ønsket tilbage og nok mest pga hans alder, men hans positive betydning er dog nok en del der skal huske.

                              279 kampe i striberne er der ikke mange der når. At du ikke har mere til overs for det kan kun undre mig.
                              Problemet med AMC er bare, at han nærmest har gjort det til sin dyd, ikke at engagere sig i klubben. Han er en grå mus, totalt usynlig for de fleste fans. Han har ikke gidet kommunikationen ud af til, men mest af alt forsøgt at leve en anonym tilværelse som fodbold lønslave. Han er uden passion og personlighed, har aldrig gjort sig synderligt bemærket på banen via sin udstråling eller præsenteret sig til publikum på en mindeværdig måde. Uanset hans kampe, er og bliver han en parentes i det store billede. Jeg har ingen kærlige kampminder om den mand, jeg erindrer ikke en enete gang, hvor han har leveret en indsats der satte sig særlige spor, han han passet sit job og længere er den ikke.

                              Den type spillere mindes man ikke, de glemmes.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                                Problemet med AMC er bare, at han nærmest har gjort det til sin dyd, ikke at engagere sig i klubben. Han er en grå mus, totalt usynlig for de fleste fans. Han har ikke gidet kommunikationen ud af til, men mest af alt forsøgt at leve en anonym tilværelse som fodbold lønslave. Han er uden passion og personlighed, har aldrig gjort sig synderligt bemærket på banen via sin udstråling eller præsenteret sig til publikum på en mindeværdig måde. Uanset hans kampe, er og bliver han en parentes i det store billede. Jeg har ingen kærlige kampminder om den mand, jeg erindrer ikke en enete gang, hvor han har leveret en indsats der satte sig særlige spor, han han passet sit job og længere er den ikke.

                                Den type spillere mindes man ikke, de glemmes.
                                Sådan type kan sagtens mindes. Jeg har da hørt flere som har savnet CS og han havde da lidt samme prædikat som du giver AMC her. Men det er selvfølgelig en smags sag i sidste ende. Det er klart at AMC i dag har alder, hastighed og nærmest alt andet imod sig, men jeg mener, som tidligere skrevet, at han har gjort det godt. Man må også have respekt for det antal kampe han har spillet for os. Det gør man ikke uden at have kunnet et eller andet. Specielt ikke i perioden hvor vi havde et af landets bedste trupper og AMC trak på ingen måde ned på det tidspunkt.
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X