Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Anders Møller Christensen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Jeg går ikke udfra at du selv kan se det. Men du er pænt nedladende i din tone i et par tidligere indlæg og så er det i min verden ikke et spørgsmål om at jeg skal bevise at du ikke har ret. Du fik "en glidende takling" fordi du selv giver mange af dem og nogle gange mere veldokumenteret end andre. Man må give og tage på alle måder når man selv deler ud. Det gælder både dig og mig.

    Jeg har skrevet i tråden at jeg har været glad for AMCs ophold her i klubben og jeg vil huske ham som en solid forsvarspiller. Som en spiller der blev da det begyndte at gå ned. Anders har, som jeg også tidligere har nævnt, været en del af et succesrige OB hold med 3 sølvmedaljer. AT du ikke har noget til overs synes jeg ikke giver ret til at kalde os andre øgenavne og at du så kan tale ned til andre som du lyst. Når du gør det får du at vide, om ikke andet af mig. Det kan du tage som du vil!
    Sådan Oblisk

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
      Jeg går ikke udfra at du selv kan se det. Men du er pænt nedladende i din tone i et par tidligere indlæg og så er det i min verden ikke et spørgsmål om at jeg skal bevise at du ikke har ret. Du fik "en glidende takling" fordi du selv giver mange af dem og nogle gange mere veldokumenteret end andre. Man må give og tage på alle måder når man selv deler ud. Det gælder både dig og mig.

      Jeg har skrevet i tråden at jeg har været glad for AMCs ophold her i klubben og jeg vil huske ham som en solid forsvarspiller. Som en spiller der blev da det begyndte at gå ned. Anders har, som jeg også tidligere har nævnt, været en del af et succesrige OB hold med 3 sølvmedaljer. AT du ikke har noget til overs synes jeg ikke giver ret til at kalde os andre øgenavne og at du så kan tale ned til andre som du lyst. Når du gør det får du at vide, om ikke andet af mig. Det kan du tage som du vil!
      Tag det fra én, der har været dér tusind gange med SU; han har ret, og du er, pretty much, en intetanende imbicil, som skal skoles, som du aldrig er blevet skolet før.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Tag det fra én, der har været dér tusind gange med SU; han har ret, og du er, pretty much, en intetanende imbicil, som skal skoles, som du aldrig er blevet skolet før.

        MvH ChrisOB
        Here we go again :D.
        Jeg har med en tidligere profil været en del af det her......men jeg tror faktisk at jeg fandt det spild af tid.
        Jeg tænker at det ville være smart, at overveje hvad der kommer ud af den her type posts....
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Tag det fra én, der har været dér tusind gange med SU; han har ret, og du er, pretty much, en intetanende imbicil, som skal skoles, som du aldrig er blevet skolet før.

          MvH ChrisOB
          Det er imbEcil, ikke imbicil.

          Årh, mudderkastning.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Tag det fra én, der har været dér tusind gange med SU; han har ret, og du er, pretty much, en intetanende imbicil, som skal skoles, som du aldrig er blevet skolet før.

            MvH ChrisOB
            Men så er jeg da noget om ikke andet
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
              Det er imbEcil, ikke imbicil.

              Årh, mudderkastning.
              og dit var så ikke meget bedre Lad os skynde os at komme videre inden niveauet bliver for lavet
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                #52
                Bestemt ikke. Jeg morer mig dog over at man skyder på andre menneskers intelligens når man ikke selv kan stave.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                  Bestemt ikke. Jeg morer mig dog over at man skyder på andre menneskers intelligens når man ikke selv kan stave.
                  Jeg skød ikke på mandens intelligens - jeg skød på hans nedladenhed, når han fyrer sine intelligente indlæg af. Så måske du skulle lære at læse og forstå - og gå i mindre sko. (Og måske smide et par kommaer ind i din egen tekst)

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    #54
                    ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
                    Selv tak... 😊

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Jeg skød ikke på mandens intelligens - jeg skød på hans nedladenhed, når han fyrer sine intelligente indlæg af. Så måske du skulle lære at læse og forstå - og gå i mindre sko. (Og måske smide et par kommaer ind i din egen tekst)

                      MvH ChrisOB
                      Imbecilitet er i følge Klinisk Ordbog: "mental retardering af middelsvær grad (IQ 35-49)"

                      Så det er ekstremt malplaceret at karakterisere nedladenhed med det ord.

                      Ja, jeg kunne *måske* have sat ét komma ind, men jeg *skal* ikke, jf. de nye kommaregler.

                      Comment


                        #56
                        For lige at holde fokus på AMC, så er han en utroligt sympatisk person, der står tilbage som et ikon fra den duelprægede fodbold vi spillede under LO.

                        Men han har forhåbentlig spillet sin sidste kamp i OB-trøjen.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                          Jeg går ikke udfra at du selv kan se det. Men du er pænt nedladende i din tone i et par tidligere indlæg og så er det i min verden ikke et spørgsmål om at jeg skal bevise at du ikke har ret. Du fik "en glidende takling" fordi du selv giver mange af dem og nogle gange mere veldokumenteret end andre. Man må give og tage på alle måder når man selv deler ud. Det gælder både dig og mig.

                          Jeg har skrevet i tråden at jeg har været glad for AMCs ophold her i klubben og jeg vil huske ham som en solid forsvarspiller. Som en spiller der blev da det begyndte at gå ned. Anders har, som jeg også tidligere har nævnt, været en del af et succesrige OB hold med 3 sølvmedaljer. AT du ikke har noget til overs synes jeg ikke giver ret til at kalde os andre øgenavne og at du så kan tale ned til andre som du lyst. Når du gør det får du at vide, om ikke andet af mig. Det kan du tage som du vil!
                          Hvis du nu læser tråden igennem, ville du se, at jeg ikke angreb nogen som helst, men blot kom med en ærlig vurdering af, hvor jeg tror AMC vil placere sig i hukommelsen.

                          Så blev jeg ellers overfaldet, svinet til, lagt en masse ord i munden, og så forsvarer jeg mig bare på en sådan set rimelig saglig vis, eller mener man, at jeg bare skal lade mig svine til, uden at reagere? Synes det grænser sig til hykleri, jeg giver og tager gerne, men dog med primært fokus på sagen, så lad os holde det der.

                          Men jeg kan da godt se, at jeg måske er for hurtig ude, jeg skulle nok bare have ventet nogle måneder, til han forhåbentligt ikke var i klubben mere, så ville reaktionen nok have været mere afdæmpet.

                          Jeg vil blot afslutte med et postulat: Hvis man om fem år opretter en tråd, hvor folk skulle komme med deres bedste OB minde, spiller mv. er jeg overbevist om, at AMC stort set ikke vil blive nævnt. Dertil har han bare ikke efterladt et særligt stærkt aftryk efter min vurdering.

                          Men bortset fra det, skal manden da have tak for indsatsen.

                          EDIT: OG så synes jeg helt fundamentalt godt, at vi kan forlange lidt mere af vores spillere. Jeg har i den grad savnet en anfører, som kunne kommunikere lidt mere med os fans, som gik forrest i medierne. Min anke mod AMC, skal også ses i det lys, jeg synes ikke, vi har fået nok af en spiller, der spiller så mange år og kampe, og som har den status han har haft. Derudover har niveauet også været dalende gennem flere år, men det er jo ikke hans ansvar, at træneren udtager ham pr. automatik.
                          Last edited by SU1978; 17-05-2014, 07:05.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                            EDIT: OG så synes jeg helt fundamentalt godt, at vi kan forlange lidt mere af vores spillere. Jeg har i den grad savnet en anfører, som kunne kommunikere lidt mere med os fans, som gik forrest i medierne. Min anke mod AMC, skal også ses i det lys, jeg synes ikke, vi har fået nok af en spiller, der spiller så mange år og kampe, og som har den status han har haft. Derudover har niveauet også været dalende gennem flere år, men det er jo ikke hans ansvar, at træneren udtager ham pr. automatik.
                            De to ting er jeg helt enig med dig i. Jeg mener generelt at professionel fodbold i Danmark er for blødsøden og det er derfor at vores spillere ofte falder igennem i udlandet. Til det andet - AMCs niveau har bestemt været dalene i et stykke tid nu og vi burde ikke have forlænget sidste år, men på den anden siden så kunne vi komme hurtigt nok af med CS i sin tid og det farvel har vi kæmpet lidt med lige siden. Jeg vil bestemt huske AMC om 5 år. Vil jeg nævne ham i sådan en tråd som du nævner? Måske ikke og det skal ses i lyset af at AMC trods alt har spillet i klubben i en tid hvor nogle spillere i den grad har sat et stort stort aftryk på klubbens historie. HHA, DD, Djiby, Utaka, Kadrii og Falk er selvfølgelig spillere som han ikke matcher, men de er måske også top af kransekagen sammen med klubbens legender som nærmest er kanoniseret. Men der er der heller ikke nogle som har sagt at AMC hører til. Vi er bare nogle der siger at han har gjort det rigtig godt og at han er en betydende del af den succes vi oplevede for nogle år tilbage.
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              De to ting er jeg helt enig med dig i. Jeg mener generelt at professionel fodbold i Danmark er for blødsøden og det er derfor at vores spillere ofte falder igennem i udlandet. Til det andet - AMCs niveau har bestemt været dalene i et stykke tid nu og vi burde ikke have forlænget sidste år, men på den anden siden så kunne vi komme hurtigt nok af med CS i sin tid og det farvel har vi kæmpet lidt med lige siden. Jeg vil bestemt huske AMC om 5 år. Vil jeg nævne ham i sådan en tråd som du nævner? Måske ikke og det skal ses i lyset af at AMC trods alt har spillet i klubben i en tid hvor nogle spillere i den grad har sat et stort stort aftryk på klubbens historie. HHA, DD, Djiby, Utaka, Kadrii og Falk er selvfølgelig spillere som han ikke matcher, men de er måske også top af kransekagen sammen med klubbens legender som nærmest er kanoniseret. Men der er der heller ikke nogle som har sagt at AMC hører til. Vi er bare nogle der siger at han har gjort det rigtig godt og at han er en betydende del af den succes vi oplevede for nogle år tilbage.
                              Mere råberi og konsekvens er det recepten?
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Mere råberi og konsekvens er det recepten?
                                I forhold til det blødsøden eller?
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X