Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Håber bare at bronze og et europæisk eventyr for os kan give udslag for Tverskov st skrive forlængelse med OB.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #17
      Hvis vi tager det nuværende hold, skal der forstærkes med minimum 1 Angriber, 1 stærk midtbanespiller og 2 til midterfosvaret. JJT bliver aldrig en profil eller god nok. Det har jeg sagt altid, men det står mere tydeligt nu. Han er blevet mere svag i sit udtryk.

      forsvinder Grytebust, Tverskov, Ryan og Barret - så kommer der 4 til på listen. Der skal stor udskiftning til.

      stammen:

      Grytebust

      Tverskov

      Casper Nielsen, Kløve

      Kadrii

      grunden til at jeg har Nielsen og Kløve er p.g.a. og deres vigtige fysiske udtryk. Uden om dem skal der bygges kreativitet og mål på.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

        Jeg mener bare, at vi kan jo udpege mange angribere, og så tro på de kan score 10+ mål. Må være muligt at finde en der ikke koster en kvart million om måneden. Eller 1.5 million pr. mål det sidste år.

        AK skal være heldig hvis han overhovedet er 1 eller 2 angriber næste år.

        Der er også chancer for ikke at få ret meget i Eriksen bonus, eller for at vi ikke får det hele her og nu.
        8-12 millioner vil sige han skal sælges for mellem 615 og 950 millioner. Jeg vil sige det sådan, jeg tror max han ryger for 615 millioner... absolut max.

        Nej, jeg tror heller ikke vi er tvunget til at sælge billigt, men stadig til at sælge. Eriksen funny money håber jeg ikke JH går og laver "regnskab" efter.
        Hvis vi alligevel ikke kan komme ud af kontrakten eller sælge ham er det jo ligegyldigt at diskuttere det

        Tror ikke at JH laver regnskab efter Eriksen penge men MJ pengene må give friheden i dette vindue til at have ekstra is i maven da budgettet ikke tvinger ham til salg. Og så kan evt Eriksen penge gøre at vi måske kan lave lidt spændende i de sidste par dage af August

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
          Hvis vi tager det nuværende hold, skal der forstærkes med minimum 1 Angriber, 1 stærk midtbanespiller og 2 til midterfosvaret. JJT bliver aldrig en profil eller god nok. Det har jeg sagt altid, men det står mere tydeligt nu. Han er blevet mere svag i sit udtryk.

          forsvinder Grytebust, Tverskov, Ryan og Barret - så kommer der 4 til på listen. Der skal stor udskiftning til.

          stammen:

          Grytebust

          Tverskov

          Casper Nielsen, Kløve

          Kadrii

          grunden til at jeg har Nielsen og Kløve er p.g.a. og deres vigtige fysiske udtryk. Uden om dem skal der bygges kreativitet og mål på.
          Ja, Jens Jakob ser ikke ud til at udvikle sig nok, det går generelt for langsomt ... der er i nødt til at finde noget andet, men sådan er det på en del pladser ... faktisk er det jo de stærkeste spillere i risikerer at miste.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Hvis vi alligevel ikke kan komme ud af kontrakten eller sælge ham er det jo ligegyldigt at diskuttere det

            Tror ikke at JH laver regnskab efter Eriksen penge men MJ pengene må give friheden i dette vindue til at have ekstra is i maven da budgettet ikke tvinger ham til salg. Og så kan evt Eriksen penge gøre at vi måske kan lave lidt spændende i de sidste par dage af August
            Tror du det, med et underskud på 38 millioner?
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Hvis vi alligevel ikke kan komme ud af kontrakten eller sælge ham er det jo ligegyldigt at diskuttere det

              Tror ikke at JH laver regnskab efter Eriksen penge men MJ pengene må give friheden i dette vindue til at have ekstra is i maven da budgettet ikke tvinger ham til salg. Og så kan evt Eriksen penge gøre at vi måske kan lave lidt spændende i de sidste par dage af August
              Ja, så er det selvfølgelig ligegyldigt... og vi kommer nok ikke af med ham nej.

              Ja, det kan det godt, men sagen er jo også den at vi har 13 kontraktudløb her i 2019 og 2020, og så kan det meget hurtigt blive svært at få til at løbe rundt, hvis ikke vi kommer til at tjene pæne penge.
              Vi kan jo allerede begynde at pille dem ud hvor vi ikke kommer til at få noget, så vil egentlig mene vi godt kan stå der hvor et, måske flere, gode salg kan være nødvendigt.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                Tror du det, med et underskud på 38 millioner?
                Ledelsen har jo netop indikeret at der skal satses lidt mere. Jeg skrev jo også bare at han ifølge budget nok ikke behøver at sælge mere. Tænker ikke der står 10-15 mill på den post

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Ledelsen har jo netop indikeret at der skal satses lidt mere. Jeg skrev jo også bare at han ifølge budget nok ikke behøver at sælge mere. Tænker ikke der står 10-15 mill på den post
                  Eventuelle penge fra Eriksen ryger jo umiddelbart bare i det hul der er, husk også på at 10 kr salg, betyder ikke 10 kr til indkøb ... det er nok nærmere 1/3 (fik noget viden om det engang, uden at den blev specifik).
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                    Ja, så er det selvfølgelig ligegyldigt... og vi kommer nok ikke af med ham nej.

                    Ja, det kan det godt, men sagen er jo også den at vi har 13 kontraktudløb her i 2019 og 2020, og så kan det meget hurtigt blive svært at få til at løbe rundt, hvis ikke vi kommer til at tjene pæne penge.
                    Vi kan jo allerede begynde at pille dem ud hvor vi ikke kommer til at få noget, så vil egentlig mene vi godt kan stå der hvor et, måske flere, gode salg kan være nødvendigt.
                    Jammen vi er generelt ikke uenig Kasper. Vi skal have penge for vores profiler inden de forlader klubben. Men det jeg startede med at skrive var hvis det kun er 2-3 mill vi kan få minus de udgifter der er forbundet er det simpelthen ikke det værd. Specielt ikke Tverskov. Vi skal helst over 5 mill for at det sportsligt kan forsvares.

                    Men ja. De mange kontraktudløb over de næste 14 måneder kan godt gå hen og blive et problem hvis man ikke får en del af det løst i dette

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                      Eventuelle penge fra Eriksen ryger jo umiddelbart bare i det hul der er, husk også på at 10 kr salg, betyder ikke 10 kr til indkøb ... det er nok nærmere 1/3 (fik noget viden om det engang, uden at den blev specifik).
                      Har på intet tidspunkt sagt noget om at alle vores transferindtægter skal bruges på indkøb. Jeg har bare sagt at MJ penge opfylder så rigeligt det tal der står i budgettet for 2019 som JH skal opfylde. Så min pointe er at man ikke er nødtvunget til at sælge profiler for 2 mill som man så med Makrini for et par år siden. At et kæmpe Eriksen salg så vil lune i kassen ville kun være en bonus der MÅSKE kunne gøre at man have råd til en handel ala Kadrii inden vinduet lukker

                      Comment


                        #26
                        Nogen der ved hvordan det går med kontraktforlængelser på JBL og Tverskov .... dampen gik ligesom af da vi røg ud af top3 ..
                        Hvad med Leeuwin?

                        OL og Ryan har forlænget ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Nogen der ved hvordan det går med kontraktforlængelser på JBL og Tverskov .... dampen gik ligesom af da vi røg ud af top3 ..
                          Hvad med Leeuwin?

                          OL og Ryan har forlænget ..
                          Altså jeg ved/har hørt at Barret rigtig rigtig gerne vil afsted. Både ham og kæresten er mere end klar.

                          Men det er der jo nok så mange der gerne vil. Men det kræver jo også at der er en bedre klub end OB der gerne vil have ham og betale det som det koster. Tror ikke at noget midter bold i Norge/Sverige frister.
                          Så han afventer nok lidt mere af transfervinduets gang for at se om noget dukker op. Og er der ikke det når vi nærmer os lukketid kan man vel sagtens forestille sig at han forlænger

                          Comment


                            #28
                            16-årige Daniel Obbekjær er kommet ind under menuen "førsteholdet" med nummer 22 på ob.dk
                            Det samme er 18-årige H.C. Bernat, han overtager bla. Grytes nummer 13, og selvfølgelig er nyindkøbte Moses Opondo også på den opdaterede liste.
                            siden 1887

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                              16-årige Daniel Obbekjær er kommet ind under menuen "førsteholdet" med nummer 22 på ob.dk
                              Det samme er 18-årige H.C. Bernat, han overtager bla. Grytes nummer 13, og selvfølgelig er nyindkøbte Moses Opondo også på den opdaterede liste.
                              Så må vi se om Grubbe også snart kommer det.... Eller om han sælges. Men kommer han i truppen og der som forventet hentes en angriber vil vi være 25 mand i truppen. Og måske 26 med Vacek..

                              Så skal der helt sikkert noget den anden vej også

                              Og lidt sjovt at ingen af vores målmænd har fået nr 1
                              Last edited by fmprOB; 17-06-2019, 13:17.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg


                                Så må vi se om Grubbe også snart kommer det.... Eller om han sælges. Men kommer han i truppen og der som forventet hentes en angriber vil vi være 25 mand i truppen. Og måske 26 med Vacek..

                                Så skal der helt sikkert noget den anden vej også

                                Og lidt sjovt at ingen af vores målmænd har fået nr 1
                                Vacek var fast mand i Bohemians i foråret:
                                https://www.transfermarkt.de/kamil-v...TS1/verein/715
                                Han kommer vel næppe tilbage, det ville være alt for forfærdeligt hvis man finder ikke en løsning i interesse af alle parter.
                                Grubbe, det bliver spændende. Viser vel mere i retning af salg hvis han er den eneste uden trøjenummer...
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X