Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Næe men han skal vel lige træne med .. ser ikke for mig at Kadrii bliver bænket og Sander er startet godt men ved han bliver presset nu .. AK efterhånden langt bagud ...
    ja ok, hvis du snakker opstilling til næste kamp, så er det meget sandsynligt. Jeg troede det var et bud på idealopstillingen set over hele sæsonen.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

      ja ok, hvis du snakker opstilling til næste kamp, så er det meget sandsynligt. Jeg troede det var et bud på idealopstillingen set over hele sæsonen.
      Det giver også bedst mening så du har ret .. stadig svært for JM at sætte ham af hvis han laver en vasse i næste kamp .. fedt med konkurrence ...
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Det giver også bedst mening så du har ret .. stadig svært for JM at sætte ham af hvis han laver en vasse i næste kamp .. fedt med konkurrence ...
        Jeg tror ikke at hverken Sander, Jebali eller Bashkim skal sættes af. Jeg tror vi kommer til at spille med alle tre. Måske ikke mod Esbjerg, men på længere sigt.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

          Jeg tror ikke at hverken Sander, Jebali eller Bashkim skal sættes af. Jeg tror vi kommer til at spille med alle tre. Måske ikke mod Esbjerg, men på længere sigt.
          På bekostning af?

          Så skal der den ondelyneme investeres i defensiven der i forvejen er for ringe ... hvis der skal satses så offensivt ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

            På bekostning af?

            Så skal der den ondelyneme investeres i defensiven der i forvejen er for ringe ... hvis der skal satses så offensivt ..
            Michelsen har tidligere, senest i Mediano Labs podcast for nylig, luften idéen om 3-4-3. Mit bud er at enten JD eller JJT ryger af holdet, og så kommer Sander og jebali til at ligge mere tilbagetrukket end Bashkim.

            Men ja, der skal gerne én ind i defensiven.

            Comment

            Working...
            X