Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: VFF-OB (6.April 2014)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vi er ubesejrede fire kampe i træk! ;-)
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      Det er optimisme MvT. Det kræver en del vilje at finde det frem efter sådan en kamp
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Vi er ubesejrede fire kampe i træk! ;-)
        Det ENESTE gode ved kampen idag er, at "vi" ikke tabte :-(

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Vi er ubesejrede fire kampe i træk! ;-)
          haha ja det er selvfølgelig noget....

          Comment


            Oprindeligt indsendt af skoge Se indlæg
            Det ENESTE gode ved kampen idag er, at "vi" ikke tabte :-(
            tabte to point ...
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              skuffende på alle måder, men alliwl iblandet glæde over at det hele ikke blev ødslet bort i tåbelig kontra....og nu må Ari have spillet sidste kamp på vb
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                skuffende på alle måder, men alliwl iblandet glæde over at det hele ikke blev ødslet bort i tåbelig kontra....og nu må Ari have spillet sidste kamp på vb
                jo men hvad så? Diarra - står han virkeligt foran jbl i køen? defenssivt gør han det flot - men det dræber jo alt fremad banen at få en back ind med det "forkerte" ben

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  nej men det er jo ikke det eneste problem; den første halve time syntes jeg vi spiller fint og kommer foran 2-0, hvad fanden der så sker derefter aner jeg ikke men vi trækker os for langt tilbage og lukker derved viborg ind i kampen igen. Kampen skulle have været lukket der.
                  - at vi så ikke formår at score på ihvertfald 4 store i anden ahlvleg - og ikke magter at lægge dem væsenligt under pres en mand i overtal gør det jo ikke bedre - faktisk kunne de ligeså godt have vundet på store kontra chancer på vores elendigt udførte hjørnespark.

                  Vi mangler altså en mand som dalgaard - kan godt være de var en mand mindre på banen, men muligheden for han dukker op lige pludselig og tryller et mål frem er altid til sted. Han fylder simplethen mere på banen
                  Vi er effektive i starten, men vi spiller på intet tidspunkt specielt godt........det vrimler med afleveringsfejl, hvilket også afspejler sig i procenten af vellykkede afleveringer (jeg mener den endte under 60% og det er altså meget ringe).
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    jo men hvad så? Diarra - står han virkeligt foran jbl i køen? defenssivt gør han det flot - men det dræber jo alt fremad banen at få en back ind med det "forkerte" ben
                    JBL forhåbentligt ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      jo men hvad så? Diarra - står han virkeligt foran jbl i køen? defenssivt gør han det flot - men det dræber jo alt fremad banen at få en back ind med det "forkerte" ben
                      P.t. forekommer det vigtigere at få lukket af bagude; når det så engang kommer på plads kan man begynde at kikke på forsvarsspillernes offensive ageren. Derfor indtil videre ja tak til Diarra på backen og Skula længere fremme.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        jo men hvad så? Diarra - står han virkeligt foran jbl i køen? defenssivt gør han det flot - men det dræber jo alt fremad banen at få en back ind med det "forkerte" ben
                        han dræber slet ikke alt fremad banen, som jeg erindre lavede han indlægget til Skoubo i Brøndby og der er helt sikkert mange andre gode eksempler, men det naturlige for ham vil være at spille hb og JBL på vb. Jeg er temmelig glad for begge spillerne og ser stor fremtid for begge to
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Hvornår holder vi nullet....? Desværre så jeg ikke kampen idag, men det er sjovt at vi så ofte kommer foran, og hvordan vi som OB fans, med sikker ved at modstanderen mindst score et mål senere.!!!
                          Tabte vi fordi spillet og taktikken var dårlig, eller som jeg fornemme her på forum, at enkelte mands præstationer er alt alt alt for svingende.?? Jeg ved i hvert fald at vi aldrig er faglige på dødbolde, og hjørnespark burde vi 'udskifte' med indkast....for de hj. spark vi tager er simpelthen for dårlige...!

                          Comment


                            faglige = farlige. :)

                            Comment


                              Fck fører heldigvis 2-0 allerede over SønderJyske..
                              så er vi 7 foran dem

                              lidt godt nyt.. Problemet er dog at der rykker 2 ned..

                              Comment


                                Vi bør heller ikke komme i problemer

                                Comment

                                Working...
                                X