Vi er ubesejrede fire kampe i træk! ;-)
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: VFF-OB (6.April 2014)
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af skoge Se indlægDet ENESTE gode ved kampen idag er, at "vi" ikke tabte :-("Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægskuffende på alle måder, men alliwl iblandet glæde over at det hele ikke blev ødslet bort i tåbelig kontra....og nu må Ari have spillet sidste kamp på vb
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægnej men det er jo ikke det eneste problem; den første halve time syntes jeg vi spiller fint og kommer foran 2-0, hvad fanden der så sker derefter aner jeg ikke men vi trækker os for langt tilbage og lukker derved viborg ind i kampen igen. Kampen skulle have været lukket der.
- at vi så ikke formår at score på ihvertfald 4 store i anden ahlvleg - og ikke magter at lægge dem væsenligt under pres en mand i overtal gør det jo ikke bedre - faktisk kunne de ligeså godt have vundet på store kontra chancer på vores elendigt udførte hjørnespark.
Vi mangler altså en mand som dalgaard - kan godt være de var en mand mindre på banen, men muligheden for han dukker op lige pludselig og tryller et mål frem er altid til sted. Han fylder simplethen mere på banenTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægjo men hvad så? Diarra - står han virkeligt foran jbl i køen? defenssivt gør han det flot - men det dræber jo alt fremad banen at få en back ind med det "forkerte" ben"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægjo men hvad så? Diarra - står han virkeligt foran jbl i køen? defenssivt gør han det flot - men det dræber jo alt fremad banen at få en back ind med det "forkerte" ben
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægjo men hvad så? Diarra - står han virkeligt foran jbl i køen? defenssivt gør han det flot - men det dræber jo alt fremad banen at få en back ind med det "forkerte" benBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Hvornår holder vi nullet....? Desværre så jeg ikke kampen idag, men det er sjovt at vi så ofte kommer foran, og hvordan vi som OB fans, med sikker ved at modstanderen mindst score et mål senere.!!!
Tabte vi fordi spillet og taktikken var dårlig, eller som jeg fornemme her på forum, at enkelte mands præstationer er alt alt alt for svingende.?? Jeg ved i hvert fald at vi aldrig er faglige på dødbolde, og hjørnespark burde vi 'udskifte' med indkast....for de hj. spark vi tager er simpelthen for dårlige...!
Comment
Comment