Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: VFF-OB (6.April 2014)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Måske havde han fået et dårligt taktisk oplæg. Han er altså en god back
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      han dræber slet ikke alt fremad banen, som jeg erindre lavede han indlægget til Skoubo i Brøndby og der er helt sikkert mange andre gode eksempler, men det naturlige for ham vil være at spille hb og JBL på vb. Jeg er temmelig glad for begge spillerne og ser stor fremtid for begge to
      jo han lavede oplægget til skoubo - men det var som jeg husker det ikke videre godt, det var ufatteligt heldigt bolden slap forbi en 3 bif'er - men det nåede frem og det er selvfølgelig det vigtigste.
      Diarra er også vokset i mine øjne, men derfor mener jeg stadig ikke han bør spille på vb. Jeg vil langt hellere se ham i den anden side hvor han ikke bliver "handicappet" pga sine ben på samme måde.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
        Vi bør heller ikke komme i problemer
        nej det bør vi ikke....men vi holder stort set aldrig nullet, vores angribere er uskarpe, 2 sejre i træk ses alt for sjældent, vi formår ikke at vinde over direkte konkurrenter - foran 2-0 falder vi pludseligt fra hinaden.....nej vi bør ikke komme i problemer - men vi magter som det ser ud pt desværre ikke at afgøre det selv - vi skal endu engang håbe på der er et par hold der klare sig dårligere end os.

        Sønderjydske ligner mere og mere den ene....men der er altså stadig en plads ned endnu.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          nej det bør vi ikke....men vi holder stort set aldrig nullet, vores angribere er uskarpe, 2 sejre i træk ses alt for sjældent, vi formår ikke at vinde over direkte konkurrenter - foran 2-0 falder vi pludseligt fra hinaden.....nej vi bør ikke komme i problemer - men vi magter som det ser ud pt desværre ikke at afgøre det selv - vi skal endu engang håbe på der er et par hold der klare sig dårligere end os.

          Sønderjydske ligner mere og mere den ene....men der er altså stadig en plads ned endnu.
          Syntes ikke at vi som sådan falder fra hinanden som det er set tidligere men vi stopper med at spille .. TB siger det meget godt:

          "deres revanchetørst tilsyneladende oversteg vores iver efter at konsolidere os"

          og det er nu ikke fordi jeg lader mig dupere af hans ordspil normalt ..

          http://www.bold.dk/nyt/OB-traener-er...afgjorte-kampe

          Jeg er sådan set ikke i tvivl om han har bedt folk om at tage sig sammen, bedt dem om at komme længere frem osv, men der er en grund til at det ikke sker .. enten formår han ikke at slå igennem (ordspil/for svært taktisk/usammenhængende og så er der en anden de lytter efter, i bedste fald anføreren selv om jeg ikke er optimistisk omkring dette eller det der er værre) eller så har han tabt omklædningsrummet ... i hvert fald så viser vi ikke viljen ... fremadrettet måske men baglæns?
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Syntes ikke at vi som sådan falder fra hinanden som det er set tidligere men vi stopper med at spille .. TB siger det meget godt:

            "deres revanchetørst tilsyneladende oversteg vores iver efter at konsolidere os"

            og det er nu ikke fordi jeg lader mig dupere af hans ordspil normalt ..

            http://www.bold.dk/nyt/OB-traener-er...afgjorte-kampe

            Jeg er sådan set ikke i tvivl om han har bedt folk om at tage sig sammen, bedt dem om at komme længere frem osv, men der er en grund til at det ikke sker .. enten formår han ikke at slå igennem (ordspil/for svært taktisk/usammenhængende og så er der en anden de lytter efter, i bedste fald anføreren selv om jeg ikke er optimistisk omkring dette eller det der er værre) eller så har han tabt omklædningsrummet ... i hvert fald så viser vi ikke viljen ... fremadrettet måske men baglæns?
            nej det har du ret i - vi faldt ikke sammen og tabte 6-3. Men det er jo ikke første gang noget sådant sker - og så bør tb jo være klar på det - vide hvad der skal gøres, det er en situation han må have analyseret på. Om det så er fordi de ikke forstår ham, han har mistet omklædningsrummet eller han bare endnu ikke har fundet løsningen på problemet....for isoleret set på en kamp kan man naturligvis ikke klandre tb at spillerne ikke præsterer eller falder helt ud, men når det er et problem der i den grad bliver ved med at dukke op så peger pilen altså på ham.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              nej det har du ret i - vi faldt ikke sammen og tabte 6-3. Men det er jo ikke første gang noget sådant sker - og så bør tb jo være klar på det - vide hvad der skal gøres, det er en situation han må have analyseret på. Om det så er fordi de ikke forstår ham, han har mistet omklædningsrummet eller han bare endnu ikke har fundet løsningen på problemet....for isoleret set på en kamp kan man naturligvis ikke klandre tb at spillerne ikke præsterer eller falder helt ud, men når det er et problem der i den grad bliver ved med at dukke op så peger pilen altså på ham.
              Jeg er helt enig ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Vi kommer ikke til at rykke os i nogen positiv retning med TB som træner. I må gerne citere mig for dette senere.

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Vi kommer ikke til at rykke os i nogen positiv retning med TB som træner. I må gerne citere mig for dette senere.

                  MvT
                  Er tilbøjelig til at give dig ret men vi spiller trods alt et bedre forår end de to foregående .. jeg syntes at vi spiller en del højt pres og fra tid til anden ser man også noget lækkert fra spillerne .. men nej .. i bedste fald bliver det en midterplacering i år (det vil dog være fremgang fra to 10. pladser) men tror ikke at han gør det meget bedre i næste sæson.

                  Hvornår er det egentligt sidst sket at en træners kontrakt er løbet ud og man ansætter en anden? Er der ikke altid tale om en fyring eller forlængelse? Sådan helt overordnet.. hvis ikke træneren trækker sig grundet sygdom eller familie ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Er tilbøjelig til at give dig ret men vi spiller trods alt et bedre forår end de to foregående .. jeg syntes at vi spiller en del højt pres og fra tid til anden ser man også noget lækkert fra spillerne .. men nej .. i bedste fald bliver det en midterplacering i år (det vil dog være fremgang fra to 10. pladser) men tror ikke at han gør det meget bedre i næste sæson.

                    Hvornår er det egentligt sidst sket at en træners kontrakt er løbet ud og man ansætter en anden? Er der ikke altid tale om en fyring eller forlængelse? Sådan helt overordnet.. hvis ikke træneren trækker sig grundet sygdom eller familie ..
                    sidste gang OB og TB skildtes var det så vidt jeg husker p.gr.a. kontrakt udløb. Medierne havde rigeligt travlt med st kalde det en fyring, men det er jeg ikke enig i.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Det er sjældent. Er vist sket et par gange i FCK. Backe, Hodgson. Men ikke sikker.
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        Det står også nogle steder at Povlsen er blevet fyret. Men han har bare ikke fået forlænget.
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          Troels bliver ikke fyret og det skal han heller ikke. Lad ham nu få lidt længere snor. Desuden tror jeg heller ikke der er råd.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Er tilbøjelig til at give dig ret men vi spiller trods alt et bedre forår end de to foregående .. jeg syntes at vi spiller en del højt pres og fra tid til anden ser man også noget lækkert fra spillerne .. men nej .. i bedste fald bliver det en midterplacering i år (det vil dog være fremgang fra to 10. pladser) men tror ikke at han gør det meget bedre i næste sæson.

                            Hvornår er det egentligt sidst sket at en træners kontrakt er løbet ud og man ansætter en anden? Er der ikke altid tale om en fyring eller forlængelse? Sådan helt overordnet.. hvis ikke træneren trækker sig grundet sygdom eller familie ..
                            men er det nok at vurdede ham ud fra en placering - ja det vil være rart med en bedre placering end de sidste par sæsonner, og mon ikke det er der den lander, dvs en 7-8. plads deromkring.
                            Men hvad med spillet - ja det ser fint ud periodevis - men vi er alt for ustabile, både fra kamp til kamp men også i de enkelte kampe. Og vinde flere kampe i træk eller holde nullet - et par ting der ville lette vores vej til midten gevaldigt, formår vi heller ikke.
                            Og hvor meget hjælper det så at træneren (måske) formår at flytte holdet fra en 10. til en 7 plads??

                            Er der derimod en klar retning for spillet og niveauet på banen så lever jeg fint med endnu en mellemsæson med en 6. plads som topmål....men jeg syntes efterhånden tb har haft rigeligt med tid til at komme op med løsninger på vores dårligdomme - og alligevel ser vi igen og igen unoderne fra de sidste par sæsonner gentaget.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              nej det har du ret i - vi faldt ikke sammen og tabte 6-3. Men det er jo ikke første gang noget sådant sker - og så bør tb jo være klar på det - vide hvad der skal gøres, det er en situation han må have analyseret på. Om det så er fordi de ikke forstår ham, han har mistet omklædningsrummet eller han bare endnu ikke har fundet løsningen på problemet....for isoleret set på en kamp kan man naturligvis ikke klandre tb at spillerne ikke præsterer eller falder helt ud, men når det er et problem der i den grad bliver ved med at dukke op så peger pilen altså på ham.
                              sad but true....
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                sidste gang OB og TB skildtes var det så vidt jeg husker p.gr.a. kontrakt udløb. Medierne havde rigeligt travlt med st kalde det en fyring, men det er jeg ikke enig i.
                                http://www.ob.dk/artikel/odense-bold...eftraener.aspx

                                Samarbejdet blev ophævet før tid. Så det var vel om noget en fyring. Det er ganske interessant, at problemerne i OB anno 2014 uhyggeligt meget minder om 2005.

                                Comment

                                Working...
                                X