Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd. Fcm - OB POKAL SEMI.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    En hjerneblødning og femten dårlige minutter i starten af anden halvleg kostede turen til Parken.
    Men er stolt på holdet: vi var bedst i første halvleg og det er et hold man må slås med. Største problemer er at vi udnytter ikke vores chancer.
    Så lad os slå de om 1;5 uger og det må gerne koste de mesterskabet.
    Måske bedst for os hvis de får pokalen nu så kan vi komme til Europa sikker med bronze og til kvalifikationskamp hvis det skulle blive kun nr. 4 for os.
    Håber kampen kostede ikke for meget og at Leeuwin ikke er ude mod FCK. Det er tyndt nu der i truppen.
    Ligefrem at være stolt af holdet er måske at strække den. Vi har spillet 5 kampe mod de to bedste. Vi har fået 1 point og har en målscore på 2-14. Det er ikke bare lidt skrabet, det er ringe og vi har ikke rigtig været i nærheden af noget.

    Comment


      Hagen op, Kløve. Han tog det som en mand og tog ansvaret. Ikke at det hjælper, men det er den slags der gør det lettere for alle at råbe pik og komme videre.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
        Nå, lad os se fremad mod FCK. Hvordan skal vi kunne stille hold?

        En defensiv uden Barrett, Leuwin, M. Lund og Drachmann. Og så Ryan og Ludwig, der formentlig er helt på pumperne. Puha...
        Er mere bekymret over Kløve nok starter inde søndag
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
          Ligefrem at være stolt af holdet er måske at strække den. Vi har spillet 5 kampe mod de to bedste. Vi har fået 1 point og har en målscore på 2-14. Det er ikke bare lidt skrabet, det er ringe og vi har ikke rigtig været i nærheden af noget.
          Ikke enig. Kampen hjemme mod FCM hvor vi udligner til sidst, synes jeg vi er klart bedst. Hjemmekampen mod FCK har vi relativt store chancer men FCK scorer 7 min før tid. Ikke at være i nærheden af noget er lidt en journalistisk stramning. Udekampene er vi ikke tæt på noget, enig.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Er mere bekymret over Kløve nok starter inde søndag
            Hvorfor?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
              Hagen op, Kløve. Han tog det som en mand og tog ansvaret. Ikke at det hjælper, men det er den slags der gør det lettere for alle at råbe pik og komme videre.
              Og kostede yderligere et mål...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                Hvorfor?
                Fordi jeg ikke syntes manden er god nok. Og ja han har spillet mogle gode kampe på det sidste men gennemsnittet er ik godt nok imo.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                  Ligefrem at være stolt af holdet er måske at strække den. Vi har spillet 5 kampe mod de to bedste. Vi har fået 1 point og har en målscore på 2-14. Det er ikke bare lidt skrabet, det er ringe og vi har ikke rigtig været i nærheden af noget.
                  Jeg er stolt. Vi spillede modigt, med nosser. Vi tog kampen op og vi prøvede det videre også efter deres anden scoring. At der kommer et offsidemål og den fjerde fordi vi spiller videre fremad hvad skaber naturligt muligheder for FCM, so what?
                  Største problem er at vi bruger for mange chancer for en scoring og der mangler kynisme.
                  Derudover må vi se at vi mangler bredden i truppen for at kompensere skader, især i hensigt af back/wingbackpositioner.
                  Men indstilling, viljen og beredskab de er absolut o.k. og det er jeg stolt på. Det er endelig igen et OB hold som vil dø med støvlerne på hvis det er nødvendigt.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                    Hvorfor?
                    Er det et seriøst spørgsmål? En mand der scorer et hjernedødt selvmål og koster yderligere ét....

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Jeg er stolt. Vi spillede modigt, med nosser. Vi tog kampen op og vi prøvede det videre også efter deres anden scoring. At der kommer et offsidemål og den fjerde fordi vi spiller videre fremad hvad skaber naturligt muligheder for FCM, so what?
                      Største problem er at vi bruger for mange chancer for en scoring og der mangler kynisme.
                      Derudover må vi se at vi mangler bredden i truppen for at kompensere skader, især i hensigt af back/wingbackpositioner.
                      Men indstilling, viljen og beredskab de er absolut o.k. og det er jeg stolt på. Det er endelig igen et OB hold som vil dø med støvlerne på hvis det er nødvendigt.
                      +1

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Jeg er stolt. Vi spillede modigt, med nosser. Vi tog kampen op og vi prøvede det videre også efter deres anden scoring. At der kommer et offsidemål og den fjerde fordi vi spiller videre fremad hvad skaber naturligt muligheder for FCM, so what?
                        Største problem er at vi bruger for mange chancer for en scoring og der mangler kynisme.
                        Derudover må vi se at vi mangler bredden i truppen for at kompensere skader, især i hensigt af back/wingbackpositioner.
                        Men indstilling, viljen og beredskab de er absolut o.k. og det er jeg stolt på. Det er endelig igen et OB hold som vil dø med støvlerne på hvis det er nødvendigt.
                        Det var en fin første halvleg vi leverede, syntes det lignede at det var FCM der var bagud da de kom ud til anden halvleg. Vi var så heller ikke heldige med dommeren og skabte ik en skid efter pausen hvor FCM styrede kampen sikkert i mål. Oveni var Kløve så FCM’s bedste mand i dag.

                        syntes ikke der er det store at være stolt af vi var godt med indtil Kløve scorede, FCM kom ud og ville det mere fra første fløjt efter pausen og vi skabte intet og fik aldrig truet dem eller enddog få et skud på mål i anden halvleg.
                        Last edited by Magge; 03-04-2019, 22:06.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Kløve med undskyldning til fansene:
                          https://twitter.com/Odense_Boldklub/...067021831?s=19
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Lorteresultat efter en god 1.halvleg. Vi har marginalerne lidt imod pt; håber drengene kan holde modet oppe, for så vipper de over til vores side igen på et tidspunkt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlæg
                              Et par ting har vi da lært.

                              - Eskesen skal spille i stedet for Kløve
                              - Vi mangler både en back og en centergardering i forsvaret, og dobbelt-op hvis JBL og/eller RJL sælges.
                              - To angribere: én til start-11 og én til udvikling som erstatning for MJ. AK er fin som backup, Bashkim har vist han kan gøre det, men Helenius er noget skidt at skulle smide ind, og Festersen stoppe.
                              - Greve skal nok væk, så en bedre gardering for fløjene end ham.
                              - Et ordentligt alternativ til Drachmann. JJT magter ikke at spille pladsen, da hans overblik forsvinder så dybt i banen.
                              Synes ikke det er en kamp man skal konkludere så meget på.

                              Selvfølgelig kunne vi godt bruge nogle udskiftninger eller forstærkninger i truppen, men generelt ser det meget bedre ud end længe. Man skal altid forsøge at forbedre sig, men man skal også huske hvor vi kommer fra. Vi kan ikke begynde at sammenligne vores trup med FCM f.eks. Med den position og økonomi vi har kan vi ganske enkelt ikke forvente at have kvalitetserstatninger på alle positioner.

                              Jeg synes ikke man kan kigge på dagens kamp og sige, at vi taber fordi vi har dårlig bredde på midtbanen eller i forsvaret. JJT spiller måske ikke en god kamp i dag, men synes ikke han faldt igennem. Oliver Lund løste også opgaven fornuftigt i mine øjne.

                              Overordnet set synes jeg vi leverer en god indsats og virker taktisk godt forberedte. I første halvleg spiller vi vel tæt på en optimal udekamp ift. de chancer vi selv skaber og den måde vi holder dem fra chancer og indlæg. Vi har bare ikke skarpheden til at sparke den ind. Vi taber den fordi, at det har FCM.

                              Efter 2-0 målet får vi det svært, men det er meget naturligt. FCM får muligheden for at spille et spil, der nok ligger allerbedst til dem. Og efterhånden som vi må satse mere og mere er det nærmest uundgåeligt, at FCM får nogle kæmpe chancer.

                              Hvis OB skal vinde i Herning skal vi ramme dagen (og især målet) og så skal vi have nogle marginaler på vores side. I dag havde vi det modsatte - og så er der bare ikke langt til 4-0 med den klasse og de spidskompetencer de har.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                                Jeg er lidt i tvivl om jeg har ret meget af det samme som dig.

                                - Kløve spiller offensivt en fin kamp. Defensivt laver han massive fejl, men han havner jo også dernede fordi vi ikke har noget forsvar. Ligeså rost Jesper Hansen har været for Oliver Lund - i lige så høj grad må vi jo sige at det tynde forsvar nu er et stort problem
                                - enig
                                - AK spiller en dårlig kamp i dag, men har haft fin dynamik på det seneste. Han producerer dog for lidt, især mod de gode hold og i dag er vi for tandløse. Helenius er ikke god nok, desværre
                                - Greve får ingen tid på banen, man kan ikke udlede noget om ham
                                - JJT har spillet godt på det seneste - i dag var det både godt og skidt, men ikke godt nok. Det sker især når der ikke er støtte nok omkring ham, så han skal drible mere end nødvendigt. Han er dog helt sikkert god nok.
                                - mener bare at det er nu muligheden er der for at lade Eskesen få nogen minutter
                                -
                                - AK har jeg intet at udsætte på. Men det er for tyndt med ham og Bash til Top-6.
                                - præcis, så er det desværre nok bedst for alle parter, at han kommer videre.
                                - i sammenhæng med ovennævnte kunne det være godt med en kvalitetsgardering til fløj/ydersiden af midten. JJT er fremtiden. Ingen tvivl om det, men vi har intet at smide ind, når han har en off-day og vi samtidigt er ramt af skader.
                                Last edited by Ganjaoux; 03-04-2019, 23:04. Årsag: Tastefejl

                                Comment

                                Working...
                                X