Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd. Fcm - OB POKAL SEMI.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Satme træt af at det gik så galt som det gjorde. Det var ufortjent og helt unødvendigt. Det selvmål ændrer hele kampen

    - Dejligt at se Eske spille igen. Han bliver god
    - Casper var den der skuffede mig mest igår. Løb og tacklinger. Det er hvad han kan
    - Drachman var savnet igår
    - FCM får problemer uden Paul en hel sæson. Fuck et kluntet monster

    Håber bare så meget at hvis vi sælger 1-2 profiler at vi minimum får 7,5 - 10 mill stk så vi kan fortsætte oprusningen næste sæson. Vi skal udnytte det momentum vi har og bygge på. Frygter bare at det ikke sker

    Comment


      Fedt med så mange på lægterne. Synd capo ikke stod midt for og fik alle med. Nu har jeg set kampen igen på tv, og jeg som alle andre kan man jo se at vi spiller en sindssyg god første halvleg. Syntes faktisk Kløve spiller godt i første halvleg. Han dækker et kæmpe område, og er ofte den der bryder en kæde, både med sine afleveringer og løb. Synd at det lort han laver ved selvmålet og i anden halvleg skal koste ham svinere. Det var ikke en 4-0 kamp. Så lidt mærkeligt at stå bagefter med det resultat. Kampen slutter ved 2-0 i det 47. min. Så alt der efter kan ikke bruges til særlig meget.

      Comment


        http://obstruktion.dk/casper-n-vi-do...toevlerne-paa/

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Fordi jeg ikke syntes manden er god nok. Og ja han har spillet mogle gode kampe på det sidste men gennemsnittet er ik godt nok imo.
          Ok, det giver mening, selvom jeg ikke er enig :-) Men det behøves vi jo heller ikke at være.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
            Er det et seriøst spørgsmål? En mand der scorer et hjernedødt selvmål og koster yderligere ét....
            Ja, det er et seriøst spørgsmål. Jeg synes det er useriøst, hvis man tager en spiller ud af startopstilling pga. en kamp med to gigantiske fejl.
            Magge synes så at Kløve ikke har spillet godt nok generelt, og det synes jeg er helt fair.
            Jeg synes at Kløve er en af vores vigtigste spillere, og meget at det arbejde han laver i en kamp gør de andre bedre. Det behøver du ikke være enig i.
            Igår fucker han op (virkelig meget) og det tager han også på sine skuldre og undskylder overfor fans og medspillere.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
              Ja, det er et seriøst spørgsmål. Jeg synes det er useriøst, hvis man tager en spiller ud af startopstilling pga. en kamp med to gigantiske fejl.
              Magge synes så at Kløve ikke har spillet godt nok generelt, og det synes jeg er helt fair.
              Jeg synes at Kløve er en af vores vigtigste spillere, og meget at det arbejde han laver i en kamp gør de andre bedre. Det behøver du ikke være enig i.
              Igår fucker han op (virkelig meget) og det tager han også på sine skuldre og undskylder overfor fans og medspillere.
              Meget Enig. Hvis nogen skulle på bænken efter igår er det Casper. Kløve har udviklet sig i JMs system og er blevet rigtig vigtig

              Comment


                Kløve har været blandt vores absolut bedst i foråret. I går er han også bedste mand på banen indtil hans selvmål, hvorefter han går lidt ned og desværre laver en dum fejl mere. Til gengæld går rigtig meget offensivt igennem ham kampen igennem, hvorimod Casper Nielsen er helt usynlig.
                Det ville være hul i hovedet at sætte en mand af pga. et par dumme fejl. Det vil da for alvor skabe usikkerhed hos spillerne, hvis de ved at det kommer til at koste dem deres plads hvis de laver en fejl. Vi har bevidst valgt at forsøge at spille os ud af modstandernes pres i stedet for bare at slå håbløse lange bolde, som vi gjorde mod FCK. Hvis spillerne først bliver bange for at fejle, så kommer vi tilbage til samme opskrift som i den kamp.

                Hvis man virkelig mener, at fejl per automatik skal koste pladsen på holdet, skulle JBL så også være sat af fordi han lavede en stor brøler mod FCK og skal Gryte sættes af hvis han lavet et drop på søndag?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                  Kløve har været blandt vores absolut bedst i foråret. I går er han også bedste mand på banen indtil hans selvmål, hvorefter han går lidt ned og desværre laver en dum fejl mere. Til gengæld går rigtig meget offensivt igennem ham kampen igennem, hvorimod Casper Nielsen er helt usynlig.
                  Det ville være hul i hovedet at sætte en mand af pga. et par dumme fejl. Det vil da for alvor skabe usikkerhed hos spillerne, hvis de ved at det kommer til at koste dem deres plads hvis de laver en fejl. Vi har bevidst valgt at forsøge at spille os ud af modstandernes pres i stedet for bare at slå håbløse lange bolde, som vi gjorde mod FCK. Hvis spillerne først bliver bange for at fejle, så kommer vi tilbage til samme opskrift som i den kamp.

                  Hvis man virkelig mener, at fejl per automatik skal koste pladsen på holdet, skulle JBL så også være sat af fordi han lavede en stor brøler mod FCK og skal Gryte sættes af hvis han lavet et drop på søndag?
                  Lad mig lige tilføje at Casper Nielsen faktisk har bolden en del, men fejler i stort set alle sine offensive aktioner.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Meget Enig. Hvis nogen skulle på bænken efter igår er det Casper. Kløve har udviklet sig i JMs system og er blevet rigtig vigtig
                    Helt enig.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Meget Enig. Hvis nogen skulle på bænken efter igår er det Casper. Kløve har udviklet sig i JMs system og er blevet rigtig vigtig
                      Også enig. Kløve har været svingende, men jeg synes overordnet set han er inde i en god periode og udvikling. I flere af vores bedste præstationer (bl.a. Brøndby-kampene) synes jeg han har været blandt de bedste.

                      Det er naturligvis ikke en god kamp af ham med de fejl han laver i går, men synes også det ville være en fejl at "straffe" ham for fejl som dem i en enkelt kamp. Han blev ved med at kæmpe og havde bestemt også gode aktioner. Det er vigtigst for mig.

                      Selvmålet ser klodset ud, men på dette niveau kan det sgu ske for alle. Også lidt uheldigt, at bolden sidder så yderligt i målet.
                      Hans aktion ved 3-0 målet er ikke god, men jeg synes også der er formildende omstændigheder. Dels var det forholdsvist sent i kampen så træthed har spillet ind. Og dels har stillingen og situationen i kampen en del at sige. Vi er bagud 2-0 så det er naturligt, at hans fokus mere er på at erobre bolden for at score end at forsvare målet. Havde den stået f.eks. 0-0 tror jeg det er ret sandsynligt han havde spillet den meget mere sikkert.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                        Kløve har været blandt vores absolut bedst i foråret. I går er han også bedste mand på banen indtil hans selvmål, hvorefter han går lidt ned og desværre laver en dum fejl mere. Til gengæld går rigtig meget offensivt igennem ham kampen igennem, hvorimod Casper Nielsen er helt usynlig.
                        Det ville være hul i hovedet at sætte en mand af pga. et par dumme fejl. Det vil da for alvor skabe usikkerhed hos spillerne, hvis de ved at det kommer til at koste dem deres plads hvis de laver en fejl. Vi har bevidst valgt at forsøge at spille os ud af modstandernes pres i stedet for bare at slå håbløse lange bolde, som vi gjorde mod FCK. Hvis spillerne først bliver bange for at fejle, så kommer vi tilbage til samme opskrift som i den kamp.

                        Hvis man virkelig mener, at fejl per automatik skal koste pladsen på holdet, skulle JBL så også være sat af fordi han lavede en stor brøler mod FCK og skal Gryte sættes af hvis han lavet et drop på søndag?
                        Absolut enig!
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                          Helt enig.
                          Der er to hold som er løbet fra os igennem JH og Pouls tid. JM har vist sig som meget dygtig til at få meget ud af lidt. Måske ikke så svært efter Kent som intet ændrede uanset om det virkede eller ej.
                          JM har en stamme, og den har været god i 2019. Den stamme kan give medaljer, og vi må bare erkende at FCM og Fuck er et niveau over os. Vi spillede en God første halvleg, og med lidt skarphed kunne vi have scoret først.
                          Pilen peger op, og så redet vigtigt at JH holder sig så meget fra trupsammensætningen som muligt. 2019 har været fantastisk bortset fra når vi møder FCK og FCM. De frygter næppe AK, cm, kløve, ludeig, Lund og Lund. Vores to midtbaneløbere er sådanset gode at have på holdet, men så skal vi have ekstra kvalitet ind på holdet som kan udnytte det store løbearbejde.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Satme træt af at det gik så galt som det gjorde. Det var ufortjent og helt unødvendigt. Det selvmål ændrer hele kampen

                            - Dejligt at se Eske spille igen. Han bliver god
                            - Casper var den der skuffede mig mest igår. Løb og tacklinger. Det er hvad han kan
                            - Drachman var savnet igår
                            - FCM får problemer uden Paul en hel sæson. Fuck et kluntet monster

                            Håber bare så meget at hvis vi sælger 1-2 profiler at vi minimum får 7,5 - 10 mill stk så vi kan fortsætte oprusningen næste sæson. Vi skal udnytte det momentum vi har og bygge på. Frygter bare at det ikke sker

                            Altid rart at se vores unge knægte spille, men de bliver kun bedre jo mere spilletid de får, 20 min hist og her er ikke nok.
                            CN skuffede ikke mig, han var blot tilbage på det niveau han spiller hovedparten af sine kampe .
                            Drachmann var savnet.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Et spørgsmål, hvad er der egentlig galt med Drachmann? Må have misset den.

                              Generelt set, så har vi godt fat i kampen i går, og så SKAL vi jo simpelthen score på mindst én af de chancer vi får. Bashkims skal ind, AK skal enten ramme målet eller lade bolden køre til Bashkim og så har vi den omstilling hvor Kløve afslutter, som vi skal være skarpere på.

                              Kløve laver så et selvmål på et tidspunkt, hvor FCM vel ikke har haft et skud på mål endnu? Havde de overhovedet det i første halvleg?

                              2. halvleg er knap fløjtet i gang og så får de et klassisk FCM-mål, der er svært at dæmme op for. Derfra vidste man godt, at vi ikke ville vinde kampen. 3-0-målet er offside, og det sidste mål er helt ligegyldigt, da kampen jo allerede er død.

                              Det er udtur, ligesom jeg synes vi har lidt udtur i Brøndby også, hvor det udlignende mål til 2-2 heller ikke er uheldigt. Manden har jo sådan set mistet bolden, men får alligevel ramt den på knæet i forbindelse med tacklingen, så den går i en tilfældig bue over i det lange hjørne.

                              JM har imponeret mig meget i hans første tid. Han har en både begavet og sympatisk tilgang til medierne, hvor han er svær at være sur på. Han undskylder ikke alle nederlag med at vi havde 2% mere possesion end modstanderen, og han virker meget velreflekteret over, hvad der foregår i kampene. Han skifter hvad han føler for, og ingen er fredede fra en udskiftning, hvis kampen kræver det. Det kan jeg godt lide. Han virker til at få rigtig meget ud af materialet, og så har han set helt rigtigt ift hvordan vi får det optimale ud af vores backs i form af 3-5-2'eren. Og så det måske allervigtigste for mig. Udtrykket i kampene. OB kommer ud med en helt anden energi end vi har set i mange, mange år. Det er ligefrem blevet sjovt at se OB spille igen, og jeg glæder mig hver weekend til kamp. Det gjorde jeg ikke med Kent ved roret. Der vidste man inden kampen var gået i gang, at det ville blive en langgaber og en røvsyg omgang. Og det blev det! Med JM spiller vi godt, presser højt, er meget direkte på omstillinger og har en træner, der tænker taktisk ud over hvad vi har været vant til.

                              En pokalsemifinale og en 3-4. plads i første sæson må siges at være godkendt ud fra det udgangspunkt klubben kommer fra og det materiale han har haft til rådighed.

                              Jeg er fan.

                              Comment


                                @mckellberg: har det til 100% på samme måde.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X