Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråb BIF-OB
Collapse
X
-
Casper Nielsen - verdens dårligste afslutter. Det er helt vildt det antal kæmpe chancer han misser :-)
Leave a comment:
-
Høj pikføring af Casper Nielsen, stanger den lige i hovedet på kamil. Klart til rødt!!
Leave a comment:
-
Vi har 4-5 gode chancer som kunne sætte os godt igang men det er jo det sædvanlige ... bare vi så kommer til 4-5 chancer mere og får den puttet ind igen ... vi holder ellers BIF godt fra fadet ..Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægSynes vi spiller en god halveg. Vi mangler lige det sidste i flere situationer, når vi fanger brøndby højt, men får heldigvis scoringen til sidst. Super ærgerlig scoring de får i nogle minutter, hvor det generelt ligner der er lidt kaos efter udskiftningen af Barrett. Forhåbentligt er der ikke sket noget alvorligt med ham. Han har været god i dag og den plads vi har på habs kant vil Lund ikke kunne få det samme ud af.
Håber vi får justeret forsvaret så det står ligeså solidt som i de første 40 min, for så tror jeg vi vinder 2-1. Bøf er usikre og vi har spillere flere gode 2. halvege her i foråret, så det må gerne gentage sig!
Leave a comment:
-
Synes vi spiller en god halveg. Vi mangler lige det sidste i flere situationer, når vi fanger brøndby højt, men får heldigvis scoringen til sidst. Super ærgerlig scoring de får i nogle minutter, hvor det generelt ligner der er lidt kaos efter udskiftningen af Barrett. Forhåbentligt er der ikke sket noget alvorligt med ham. Han har været god i dag og den plads vi har på habs kant vil Lund ikke kunne få det samme ud af.
Håber vi får justeret forsvaret så det står ligeså solidt som i de første 40 min, for så tror jeg vi vinder 2-1. Bøf er usikre og vi har spillere flere gode 2. halvege her i foråret, så det må gerne gentage sig!
Leave a comment:
-
Tverskov fik Wilczeks albue først i ryggen. Det er virkeligt ikke den bedste dommer. Men her besluttet han helt rigtigt frispark for OB. Mangler måske kun et gult kort for Wilczeks opførslen.Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægDer er gult til Tverskov der, det kan der ikke være meget tvivl om :).
Leave a comment:
Leave a comment: