Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråb BIF-OB
Collapse
X
-
Casper Nielsen - verdens dårligste afslutter. Det er helt vildt det antal kæmpe chancer han misser :-)
Leave a comment:
-
Høj pikføring af Casper Nielsen, stanger den lige i hovedet på kamil. Klart til rødt!!
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægSynes vi spiller en god halveg. Vi mangler lige det sidste i flere situationer, når vi fanger brøndby højt, men får heldigvis scoringen til sidst. Super ærgerlig scoring de får i nogle minutter, hvor det generelt ligner der er lidt kaos efter udskiftningen af Barrett. Forhåbentligt er der ikke sket noget alvorligt med ham. Han har været god i dag og den plads vi har på habs kant vil Lund ikke kunne få det samme ud af.
Håber vi får justeret forsvaret så det står ligeså solidt som i de første 40 min, for så tror jeg vi vinder 2-1. Bøf er usikre og vi har spillere flere gode 2. halvege her i foråret, så det må gerne gentage sig!
Leave a comment:
-
Synes vi spiller en god halveg. Vi mangler lige det sidste i flere situationer, når vi fanger brøndby højt, men får heldigvis scoringen til sidst. Super ærgerlig scoring de får i nogle minutter, hvor det generelt ligner der er lidt kaos efter udskiftningen af Barrett. Forhåbentligt er der ikke sket noget alvorligt med ham. Han har været god i dag og den plads vi har på habs kant vil Lund ikke kunne få det samme ud af.
Håber vi får justeret forsvaret så det står ligeså solidt som i de første 40 min, for så tror jeg vi vinder 2-1. Bøf er usikre og vi har spillere flere gode 2. halvege her i foråret, så det må gerne gentage sig!
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægDer er gult til Tverskov der, det kan der ikke være meget tvivl om :).
Leave a comment:
Leave a comment: