Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Reserveholdet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    JJT holder igen Desler væk fra midten.

    Håber snart de laver en lang kontrakt med knægten...
    De har jo da foreløbig lavet en treårig kontrakt med ham.

    De 4-5 u19 kampe jeg har set det seneste år har også været med JJT på midten og Desler på højrefløj. JJT bliver rigtig, rigtig god, hvis han fortsætter med at knokle på. Jeg bliver ikke overrasket, hvis man dropper at forlænge med Schoop med tanke på de nye unge.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
      Kl 15 i Ikast. Der er skrevet med JJT. Han har skrevet under på en 3 årig startende fra sommeren 15.
      Perfekt. Den havde jeg lige misset.

      Tak

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
        De har jo da foreløbig lavet en treårig kontrakt med ham.

        De 4-5 u19 kampe jeg har set det seneste år har også været med JJT på midten og Desler på højrefløj. JJT bliver rigtig, rigtig god, hvis han fortsætter med at knokle på. Jeg bliver ikke overrasket, hvis man dropper at forlænge med Schoop med tanke på de nye unge.
        Enig. Hvis det lykkedes at forlænge med Azer samt Desler og JJT fortsætter deres udvikling kan jeg heller ikke se en fremtid for JS i OB

        Comment


          Fcm

          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Enig. Hvis det lykkedes at forlænge med Azer samt Desler og JJT fortsætter deres udvikling kan jeg heller ikke se en fremtid for JS i OB
          Nogen der kender resultatet mod FCM i eftermiddag?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Enig. Hvis det lykkedes at forlænge med Azer samt Desler og JJT fortsætter deres udvikling kan jeg heller ikke se en fremtid for JS i OB
            Uanset hvordan det går Azer , Dessler og JJT kan jeg ikke se nogen fremtid i OB for Shoop , eller i ligaen overhovedet . Det er ikke nok at spille godt hver 18-20. kamp .

            Hans stats fortæller vel også at der ikke kommer meget fra hans fødder :
            56 kampe 1 mål 0 assist
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Ifølge Danske Spil vandt FCM 2-1
              Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
              Kristian Morre

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                Ifølge Danske Spil vandt FCM 2-1
                Det gjorde de. Og Lucas Jensen scorede for os. (Iflg Joakim Matsson på Twitter)
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Det gjorde de. Og Lucas Jensen scorede for os. (Iflg Joakim Matsson på Twitter)
                  3 mål i 2 kampe og vist endda et oplæg til mål i sidste uge. Så kan man vist ikke gøre mere for at banke på til en startopstilling på superligaholdet.

                  Det kunne da godt se ud som om, det vil være et glimrende tidspunkt at spare Falk i Randers, så den gode Falk forhåbentlig er helt klar til FCK-kampen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                    3 mål i 2 kampe og vist endda et oplæg til mål i sidste uge. Så kan man vist ikke gøre mere for at banke på til en startopstilling på superligaholdet.

                    Det kunne da godt se ud som om, det vil være et glimrende tidspunkt at spare Falk i Randers, så den gode Falk forhåbentlig er helt klar til FCK-kampen.
                    lyder som en plan.

                    Comment


                      Det er fandme stærkt af LJ som også hurtigt fandt sig til rette efter indskiftningen i Brøndby. Han virker til at have en masse selvtillid og mod på at vise hvad han kan. Glæder mig meget til en dag at se ham fra start, og er da enig i man ikke bør tøve et sekund med at bringe ham i spil, hvis Falk har brug for at blive sparet

                      Comment


                        Lille referat her:

                        http://www.ob.dk/artikel/reserverne-...fra-point.aspx

                        Så var det vores tur til at blive scoret imod dybt inde i overtid

                        Comment


                          Han er da godt nok også ramt af uheld ham Jacob Barrett!!!
                          Sikkert ikke så slemt denne gang - men alligevel...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
                            Han er da godt nok også ramt af uheld ham Jacob Barrett!!!
                            Sikkert ikke så slemt denne gang - men alligevel...
                            Svært for ham at komme sådan rigtig i gang ik? Og finde den form der skal til..

                            vi krydser fingre for at det lykkedes

                            Comment


                              Sidst var det vidst også et par flotte kasser, var det ikke? Noget tyder på, at Lucas Jensen med tiden kan blive eye-candy for publikum i Odense. Not bad, not bad at all.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                                Sidst var det vidst også et par flotte kasser, var det ikke? Noget tyder på, at Lucas Jensen med tiden kan blive eye-candy for publikum i Odense. Not bad, not bad at all.
                                Nogen der har set Lucas Jensen spille og kan beskrive hans forcer? Jeg bilder mig ind, at han er mere direkte i sit spil end Emil og Falk. Lidt a la Gislason. Ikke så kønt, men til tider mere effektivt. Er det helt skævt opfattet?

                                Comment

                                Working...
                                X