Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Det fatter jeg heller ikke, med mindre JBL med sikkerhed ryger i det her vindue. I så fald er Davidsen en total useriøs afsløser, han er indbegrebet af en 1. divisionsspiller. Dem vi købte alt for mange af i den første tid JH var i klubben.
    Meget enig. Malthes udtagelse til U21 gør nok at VD er kommet i overskud da der skal satses på ham i VB.. Han skulle have været forrygende de sidste 2 kampe

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Fatter slet ikke at man leder efter endnu en VB. Lund og Madu burde rigeligt kunne dække den plads. Ingen grund til at smide flere lønkroner den vej
    Det fatter jeg heller ikke, med mindre JBL med sikkerhed ryger i det her vindue. I så fald er Davidsen en total useriøs afsløser, han er indbegrebet af en 1. divisionsspiller. Dem vi købte alt for mange af i den første tid JH var i klubben.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Fatter slet ikke at man leder efter endnu en VB. Lund og Madu burde rigeligt kunne dække den plads. Ingen grund til at smide flere lønkroner den vej

    Smid hellere dem oven i puljen til ny CF og en klasse 8`er. Så må Greve udlejes eller sælges. Så kan den nye, Kløve,Opondo og Eske slås om spilletiden på de 2 stk 8`er pladser med Frøkjær som udviklingsspiller. Syntes vi ser tynde og svage ud kvalitetsmæssigt på den position

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

    Altså, det ville i min verden give mere mening. Han har, så vidt jeg husker, allerede været forbi Rosenborg også, tror jeg.
    Både Rosenborg og Braunschweig

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Hvad med ham her:
    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...u21-udtagelse/
    er han foran Davidsen? Hvis så er det da mere perspektiv i en ung.
    Nok også ret meget dyrere.. Men jeg ville hellere se man landede ham end Davidsen

    Leave a comment:

Working...
X