Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

    Han blev skadet i den sidste testkamp før sæsonen, og har været væk lige siden, så mon ikke han sad på bænken, fordi han er på vej tilbage fra skaden?

    MvH ChrisOB
    Det kan sagtens være, jeg vidste det ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

      Det kan sagtens være, jeg vidste det ikke
      Han har faktisk siddet på bænken i 3 kampe nu efter han er kommet tilbage fra skade. Jeg følger med
      Mon ikke JH følger situationen og begynder at spørge til ham når vi rammer næste vindue

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Han har faktisk siddet på bænken i 3 kampe nu efter han er kommet tilbage fra skade. Jeg følger med
        Mon ikke JH følger situationen og begynder at spørge til ham når vi rammer næste vindue
        Spændende.

        Noget helt andet, ifølge BT's podcast, så var AK angiveligt tæt på SønderjyskE denne sommer, ligesom Hobro skulle have vist interesse.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

          Spændende.

          Noget helt andet, ifølge BT's podcast, så var AK angiveligt tæt på SønderjyskE denne sommer, ligesom Hobro skulle have vist interesse.
          Mon ikke det skulle have været som erstatning for PAK, hvis han var røget afsted ?

          Comment


            https://www.bt.dk/fodbold/udstoedt-o...a-konkurrenter

            målløs ....
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Ja den ville jeg også godt høre en forklaring på. Forær dog manden væk. Men man har nok ikke kunne finde en erstatning

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Ja den ville jeg også godt høre en forklaring på. Forær dog manden væk. Men man har nok ikke kunne finde en erstatning
                Det har givetvis været det man har tænkt, men den forklaring er sgu noget tynd i min verden. Den rolle han er udset til at skulle dække her i efteråret, er jo nærmest ubetydelig. Jeg nægter at tro på, at man ikke kunne have fundet en der kunne dække ind som 4. angriber, selv hvis vi snakker efter vinduet var lukket.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Det har givetvis været det man har tænkt, men den forklaring er sgu noget tynd i min verden. Den rolle han er udset til at skulle dække her i efteråret, er jo nærmest ubetydelig. Jeg nægter at tro på, at man ikke kunne have fundet en der kunne dække ind som 4. angriber, selv hvis vi snakker efter vinduet var lukket.
                  Ja det tænker jeg også. Men hvis det var så nemt var det nok også sket. Alle parter er jo åbenlyst interesseret i et skifte

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Ja den ville jeg også godt høre en forklaring på. Forær dog manden væk. Men man har nok ikke kunne finde en erstatning
                    Nu gik vi efter Luijckx i sommervinduet. Det kan vel god hænge sammen med at man prøvede en byttehandel som gik galt eller forærede AK ikke fordi vi fik ikke Luijckx.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Ja det tænker jeg også. Men hvis det var så nemt var det nok også sket. Alle parter er jo åbenlyst interesseret i et skifte
                      “Anders K. Jacobsen - der hæver OB-truppens højeste løn - var angiveligt villig til at gå på kompromis med lønnen for at komme til Haderslev.

                      Men i sidste ende strandede handlen, da OB og Sønderjyske ikke kunne blive enige om økonomien.”

                      Hvad er det for en økonomi man ikke kan blive enig om? ... med mindre SDR ville have penge for at overtage AK så tænker jeg umiddelbart at JH har overspillet sine kort ....(igen)...
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                        “Anders K. Jacobsen - der hæver OB-truppens højeste løn - var angiveligt villig til at gå på kompromis med lønnen for at komme til Haderslev.

                        Men i sidste ende strandede handlen, da OB og Sønderjyske ikke kunne blive enige om økonomien.”

                        Hvad er det for en økonomi man ikke kan blive enig om? ... med mindre SDR ville have penge for at overtage AK så tænker jeg umiddelbart at JH har overspillet sine kort ....(igen)...
                        Ja sjovt nok hælder man mest til at det er endnu en JH brøler, og er det tilfældet kan det vel ikke overraske nogle.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                          “Anders K. Jacobsen - der hæver OB-truppens højeste løn - var angiveligt villig til at gå på kompromis med lønnen for at komme til Haderslev.

                          Men i sidste ende strandede handlen, da OB og Sønderjyske ikke kunne blive enige om økonomien.”

                          Hvad er det for en økonomi man ikke kan blive enig om? ... med mindre SDR ville have penge for at overtage AK så tænker jeg umiddelbart at JH har overspillet sine kort ....(igen)...
                          Mon ikke der har kørt et pokerspil hvor Kees L også har været involveret? Hvem ved om de har forlangt fx 1 mill for Kees men kun vil give 250.000kr for AK?
                          Tallene er selvfølgelig gætterier men lur mig om der ikke kører et spil mellem mange klubber hvor man kun vil sælge vildt dyrt til sine konkurrenter, samtidig med når man vil købe kommer der et bud på en brøkdel..

                          Syntes at JH i OBstruktions podcast hintede til noget lign

                          Så gælder det om at sætte foden ned og lave et statement om at ting går begge veje. AaBs sportsdirektør var også ude med et lign statement sidst i vinduet at man ikke sælger til konkurrenter for en slik

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Mon ikke der har kørt et pokerspil hvor Kees L også har været involveret? Hvem ved om de har forlangt fx 1 mill for Kees men kun vil give 250.000kr for AK?
                            Tallene er selvfølgelig gætterier men lur mig om der ikke kører et spil mellem mange klubber hvor man kun vil sælge vildt dyrt til sine konkurrenter, samtidig med når man vil købe kommer der et bud på en brøkdel..

                            Syntes at JH i OBstruktions podcast hintede til noget lign

                            Så gælder det om at sætte foden ned og lave et statement om at ting går begge veje. AaBs sportsdirektør var også ude med et lign statement sidst i vinduet at man ikke sælger til konkurrenter for en slik
                            Men hvad er AK værd i en handel? Udbud/efterspørgsel
                            Og taget i betragtning at der er 3 mio. sparet i løn ...
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                              Men hvad er AK værd i en handel? Udbud/efterspørgsel
                              Og taget i betragtning at der er 3 mio. sparet i løn ...
                              Aner ikke hvad han er værd. Men jeg forstår udemærket godt man sagde nej hvis det forholder sig som i mit eksempel. Ellers var en handel jo nok også blevet til noget. Man kan syntes hvad man vil om JH men dum er han altså ikke. Der ligger noget bag den mislykkede handel uden tvivl

                              Sådan kan du ikke sætte det op. Man var tvunget ud i en erstatning hvis AK var blevet solgt som også skal have løn. Så det kan du trække fra.
                              Så er der udgifter til agenter og sign on fee. Men det skubber man selvfølgelig bare 1 år. For de kommer alligevel senest næste sommer

                              Comment


                                Det er 2 jyske, hardcore købmænd, der mødes i dette tilfælde. OB ville gerne af med AK, og Sønderjyske ville gerne overtage - men begge parter har sandsynligvis spillet deres kort til det yderste. Og når det kom til stykket, så tvivler jeg på, at Sønderjyske ville det nok. For OB er sagen jo helt oplagt; så er spørgsmålet bare, om man er villig til at smide al værdi ud af vinduet eller ligefrem betale for, at AK kom afsted. Sønderjyske har derimod haft flere kandidater i kikkerten, og vi aner ikke, hvor højt oppe AK har været på listen.

                                Comment

                                Working...
                                X