Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg



    Mon ikke han nok skal få en del kritik..

    Men faktisk forstår jeg ikke overraskelsen hos folk.
    Jeg er bestemt ikke overrasket over vi ikke henter noget her til aften. Det er mere de manglende evner til at hente en god midtforsvarer der pisser mig af.
    Han har selv sagt pengene var der og han har haft oceaner af tid. Og så henter man en omskolet højreback fra 1. Div.. På leje

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
      Mon ikke man prøver på Maxsø, ham behøver man jo ikke skrive kontrakt med i dag.
      Søren Sorgenfri melder at han tager tilbage til Tyrkiet så det sker næppe

      Comment


        Mon ikke JH prøver at lande McGeady igen.
        Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

        Comment


          Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
          Mon ikke JH prøver at lande McGeady igen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Søren Sorgenfri melder at han tager tilbage til Tyrkiet så det sker næppe
            Men han sagde så også at med 99,9% sikkerhed ville Marcondes blive i Brentford. Han er nu at finde i FCM
            Don't kill all hopes !!

            Comment


              Ved ikke lige hvem brugeren er.

              @martinriber96
              13 min
              Det ligner et farvel og tak, til den stærke Barrett. #sldk #transferdk #obdk
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                Mon ikke man prøver på Maxsø, ham behøver man jo ikke skrive kontrakt med i dag.
                Det der må du ikke engang joke med

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tømmeren Se indlæg

                  Men han sagde så også at med 99,9% sikkerhed ville Marcondes blive i Brentford. Han er nu at finde i FCM
                  Don't kill all hopes !!
                  Okay så

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Ved ikke lige hvem brugeren er.

                    @martinriber96
                    13 min
                    Det ligner et farvel og tak, til den stærke Barrett. #sldk #transferdk #obdk
                    Hmmm. Så ville det lykkedes JH at svække os på sidste dagen hvis det sker. Efter man håbede på at kunne forstærke sig kraftigt

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Det der må du ikke engang joke med
                      Haha, ja ... han er "fra" FCN.
                      Bortset fra det så ER han faktisk ikke overbevisende, nærmere tværtimod.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Hmmm. Så ville det lykkedes JH at svække os på sidste dagen hvis det sker. Efter man håbede på at kunne forstærke sig kraftigt
                        Nå jamen man har jo kørt Davidsen i stilling som fuld god erstatning

                        OB har åbenbart været omkring Saba:

                        https://www.bt.dk/superligaen/nedtur...ver-ikke-solgt

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Jeg er bestemt ikke overrasket over vi ikke henter noget her til aften. Det er mere de manglende evner til at hente en god midtforsvarer der pisser mig af.
                          Han har selv sagt pengene var der og han har haft oceaner af tid. Og så henter man en omskolet højreback fra 1. Div.. På leje
                          Tjaa det overrasker mig ikke.

                          Det ligner at JM ikke lige havde kendskab til en og det derfor var op til JH at finde ham via sit netværk og så endte det som set mange gange før.
                          Hvem ved måske Ole spion havde læst i Tipsbladet forleden at AJA ville væk?
                          :-)
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg

                            Nå jamen man har jo kørt Davidsen i stilling som fuld god erstatning

                            OB har åbenbart været omkring Saba:

                            https://www.bt.dk/superligaen/nedtur...ver-ikke-solgt
                            Jeg må indrømme, at jeg hørte til blandt dem der ikke troede på, at Davidsen var et reelt emne, men når man præsenterer Juel Andersen i dag, må jeg sgu nok erkende, at det godt kan have været rigtigt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Hmmm. Så ville det lykkedes JH at svække os på sidste dagen hvis det sker. Efter man håbede på at kunne forstærke sig kraftigt
                              Spurgte lige ind til det. Fik dette svar:

                              @martinriber96
                              4 min
                              Der skulle være konkret interesse fra flere sider.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                                Jeg må indrømme, at jeg hørte til blandt dem der ikke troede på, at Davidsen var et reelt emne, men når man præsenterer Juel Andersen i dag, må jeg sgu nok erkende, at det godt kan have været rigtigt.
                                Tja, jeg tror stadig ikke på det. Der er forskel på, at vi skulle have budt 3 millioner for Davidsen og så en kort lejekontrakt til AJA.

                                Comment

                                Working...
                                X