Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det blev så AJA. Hæderlig som back-up i midterforsvar og HB.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

      Nu nåede jeg ikke lige at få rettelsen med, men ift. svækkelsen tænker jeg nu også på midterforsvaret isoleret. Juel for Ludwig er et dårligt bytte imo. I bedste fald går det lige op.
      Enig

      Bliver nemmere at se fodbold resten af grundspillet nu når man kraftigt har sænket sine forventninger.

      Tak til Jesper Hansen for det

      Comment


        Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
        Måske skulle man bare lave en Maude og gå i seng men først stå op når sæsonen er forbi....for den bliver fandme lang og ulidelig
        Hvorfor skulle sæsonen blive lang og ulidelig? Vi mangler en forstærkning i midterforsvaret, men ellers ser truppen da ganske fornuftig ud. Havde du forventet et helt nyt hold henover sommeren?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

          Jeg fælder ikke dom over dem. Jeg spørger bare til hvad forventningerne var og hvorfor disse spillere tilsyneladende ikke levede op til dem.

          Jeg ved sørme ikke hvad strategien er og jeg kan ikke helt se hvorfor jeg skulle kende til den bedre end dig. Men når du nu spørger (ikke at jeg kan se relevansen i forhold til mit spørgsmål til Sheed) så er mit umiddelbare bud er at strategien har været at hente spillere der kunne forstærke os og som passer ind i Jakob Michelsens spillestil. Og så må AJA betragtes som lidt et panikkøb, som jeg heller ikke helt fatter, medmindre det er fordi Ryan har fået en alvorlig skade og vi stadig henter en forstærkning til midterforsvaret inden vinduet lukker.
          Hvordan fik du lige pludselig gjort det til, at Svendsen og Opondo ikke levede op til mine forventninger? Du har en fantastisk måde at lægge folk ord i munden, som de aldrig har ytret.

          Jeg spurgte en anden debattør, om en reservespiller i Hammarby og en starter i Vendsyssel er spillere som er "langt over hans forventning", fordi det var det han bogstaveligt talt skrev. Hvori læser du der, at de så ikke lever op til mine forventninger? De lever rigtigt godt op til de forventninger jeg har til, hvilke spillere OBs sportslige ledelse kan finde, jeg spurgte så bare undrende den pågældende debattør, om han virkelig mener, at en reservespiller i en svensk subtopklub og en starter hos en Superliganedrykker er helt uden for OBs rækkevidde under normale omstændigheder, for det har jeg svært ved at se, hvorfor de skulle være.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg
            Det kan, desværre, betyde at Oliver Lund er vores “”nye”” CF....
            Hvorfor? Han skal vel enten erstatte M. Lund eller Ryan ...
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

              Hvorfor? Han skal vel enten erstatte M. Lund eller Ryan ...
              Hvis det passer, at Juul er hentet ind fordi Ryan kan være ude det næste stykke tid, så må det betyde at Lund skal ind og spille når Tverskov, Ramon el M Lund er ude. Mit bud er, at vi allerede fra første karantæne el skade til en af de 3, ser OL spiller CF.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg

                Hvis det passer, at Juul er hentet ind fordi Ryan kan være ude det næste stykke tid, så må det betyde at Lund skal ind og spille når Tverskov, Ramon el M Lund er ude. Mit bud er, at vi allerede fra første karantæne el skade til en af de 3, ser OL spiller CF.
                Tror der er større chance for, at det bliver Lund der spiller back og Juel der spiller midterforsvar i så fald. Juel er en mere sikker midterforsvarer end Lund, men har ikke meget at skyde med offensivt længere, det har Lund tilgengæld.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg

                  Hvis det passer, at Juul er hentet ind fordi Ryan kan være ude det næste stykke tid, så må det betyde at Lund skal ind og spille når Tverskov, Ramon el M Lund er ude. Mit bud er, at vi allerede fra første karantæne el skade til en af de 3, ser OL spiller CF.
                  O.Lund som reserve i CF ja .. men det har han jo hele tiden været .. du fik det til st lyde som om han skulle være start11 i CF..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                    Hvorfor skulle sæsonen blive lang og ulidelig? Vi mangler en forstærkning i midterforsvaret, men ellers ser truppen da ganske fornuftig ud. Havde du forventet et helt nyt hold henover sommeren?
                    Du har godt se os spille. ..skaber for lidt...spiller for centralt og for nemme at læse.....ud fra det så kan sæsonen blive ret lang....så en krea midtbane havde været godt

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                      O.Lund som reserve i CF ja .. men det har han jo hele tiden været .. du fik det til st lyde som om han skulle være start11 i CF..
                      Ok, det var ikke meningen. Logikken var bare, at efter Ludwig, har målet officielt været at hentet en ny CF.

                      Nu henter vi så en mand, der umiddelbart, også pga af kontraktens sammensætning, ligner en her og nu Ryan backup.

                      Og ender Juul med at skulle dække ind for Ryan, det første stykke tid, så hedder den Oliver Lund i midterforsvaret, ved den mindste problem derinde.

                      Jeg kender ikke nok til Juuls styrker i midterforsvaret, men jeg kender Oliver Lunds mangler derinde. Derfor min skepsis når det kommer til OL på en af de 3 bagerste pladser.

                      jeg havde ønsket mig en “rigtig” CF.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                        Hvordan fik du lige pludselig gjort det til, at Svendsen og Opondo ikke levede op til mine forventninger? Du har en fantastisk måde at lægge folk ord i munden, som de aldrig har ytret.

                        Jeg spurgte en anden debattør, om en reservespiller i Hammarby og en starter i Vendsyssel er spillere som er "langt over hans forventning", fordi det var det han bogstaveligt talt skrev. Hvori læser du der, at de så ikke lever op til mine forventninger? De lever rigtigt godt op til de forventninger jeg har til, hvilke spillere OBs sportslige ledelse kan finde, jeg spurgte så bare undrende den pågældende debattør, om han virkelig mener, at en reservespiller i en svensk subtopklub og en starter hos en Superliganedrykker er helt uden for OBs rækkevidde under normale omstændigheder, for det har jeg svært ved at se, hvorfor de skulle være.
                        Tak for de rosende ord! Du har til gengæld en helt fremragende evne til at nedgøre enhver der tillader sig at se positivt på noget, som du ser negativt på.

                        Ja, det spurgte du ham om. Og du "glemte" helt at tage Jebali (som han ellers havde nævnt) med i ligningen, så dit argument stod stærkere. Han skrev ikke at de hver især var langt over hans forventning. Han nævnte alle TRE i samme sætning; og skrev at dét var over hans forventning.
                        Jeg lægger måske ord i munden på folk; men du cherrypicker i det folk skriver, så din egen argumentation står stærkere. Så hop lige nede fra hesten!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

                          Du har godt se os spille. ..skaber for lidt...spiller for centralt og for nemme at læse.....ud fra det så kan sæsonen blive ret lang....så en krea midtbane havde været godt
                          I så fald var du jo blevet skuffet uanset hvad. Det var aldrig på tale at vi skulle have en midtbanespiller yderligere ind.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                            Tak for de rosende ord! Du har til gengæld en helt fremragende evne til at nedgøre enhver der tillader sig at se positivt på noget, som du ser negativt på.

                            Ja, det spurgte du ham om. Og du "glemte" helt at tage Jebali (som han ellers havde nævnt) med i ligningen, så dit argument stod stærkere. Han skrev ikke at de hver især var langt over hans forventning. Han nævnte alle TRE i samme sætning; og skrev at dét var over hans forventning.
                            Jeg lægger måske ord i munden på folk; men du cherrypicker i det folk skriver, så din egen argumentation står stærkere. Så hop lige nede fra hesten!
                            Jeg diskuterer med folk der har en anden mening end mig, det er et debatforum, det ER pointen. Er det "nedgørende" at være uenig med folk, og at spørge ind til, hvorfor de mener noget?

                            Jeg "glemte" ikke at tage Jebali med, fordi at mit argument så stod stærkere. Jeg undlod da helt bevist at spørge, fordi at jeg sagtens kan forstå, hvis folk var positivt overraskede over den hylde Jebali blev hentet fra, det var jeg selv, så hvorfor skulle jeg bede ham om at argumentere for Jebali, når jeg selv var enig???

                            Du prøver vitterligt at se en konflikt, hvor der slet ikke er nogen.

                            Udsagnet var: "Jebali, Opondo og Svendsen var langt over min forventning. Mit spørgsmål var: "Hvorfor er Opondo og Svendsen langt over din forventning"

                            Hvad er det der er så krænkende ved et så simpelt spørgsmål?
                            Last edited by Sheed; 02-09-2019, 15:46.

                            Comment


                              Jeg venter altså lige og ser til vinduet er lukket. Enig i, at kommunikationen fra JHs side ikke indikerer at der er planlagte indkøb på vej, men han har tidligere spillet med lukket hånd og AJA ser jeg ikke som andet end en sikkerhedsventil ifht usikkerheden om længden af RJL's skade. Hvis det ér en fiber, og han ER klar om 3-4 uger, så er det fint, ikke at hente noget tungere. Omvendt, er RJL ude i 2 måneder eller mere, så er det nødvendigt at have en ekstra spiller til pladsen.

                              Det er altså isoleret set meget fornuftigt - igen gående ud fra, at vinduet ikke er lukket. Er AJA DEN defensive tilgang vi får, er jeg enig i, at det ikke er godt nok.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                                I så fald var du jo blevet skuffet uanset hvad. Det var aldrig på tale at vi skulle have en midtbanespiller yderligere ind.
                                Men så må man reagere jo....jjt har jo ikke sprudlet den smule han har spillet i denne sæson vel.....

                                Comment

                                Working...
                                X