Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Føler nok at vi er tættere på ingenting som i ingenting......

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      Jup .. et par clean sheets og udtagelse til U21 og har de fulgt med har han taget over for rækkens bedste målmand der nu spiller fast for mesterholdet ... mon ikke de vil se om han kan holde niveauet i efteråret men der kan godt være en vintertransfer .. så skal der findes noget andet en Mande ..
      Det kræver at OC vil også noget andet i OB. Og tvivler at han er interesseret nu at skifte, selv hvis udland kalder. Alt vi hører fra ham viser at han en lykkelig mand i OB.
      - Han brænder for OB, det viser han igen og igen.
      - Han lyder som en realistisk fyr som ved at han må stadig lære meget og at det går step by step.
      - Han får den største fanstøtte en spiller fik i OB for mange, mange år. Han kunne vel lave tre selvmål efter hinanden og han ville ikke tabe støtten - og det ved han vel god.
      - OB er klubben hvor han kan videreudvikle sig bedst.

      Det kommer vel én dag hvor skridtet ud af Danmark vil komme for ham. Men tror ikke det sker så snart.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Sidder og ser AGF mod EFB. Tingager er godt nok usikker. Marco virker noget mere stabil.
        Kunne godt drømme om at få enten Bachmann eller Austin som CB.
        Ved godt, at de er noget oppe i årene; men kunne det ikke lige passe indtil Obbekjær er klar til at tage over.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
          Sidder og ser AGF mod EFB. Tingager er godt nok usikker. Marco virker noget mere stabil.
          Kunne godt drømme om at få enten Bachmann eller Austin som CB.
          Ved godt, at de er noget oppe i årene; men kunne det ikke lige passe indtil Obbekjær er klar til at tage over.
          Jo. Jeg ville ikke have noget imod at hente en ældre spiller ind, hvis det virkelig er rigtigt at Obbekjær er så god, som man hører. Bachmann og austin kan bare ikke være aktuelle. Agf sælger ikke en profil til OB og efb risikerer i højere grad end nu at rykke ned, hvis de mister ham, så de slipper heller ikke så vigtig en spiller.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

            Ja Mikkel Rygaard kunne være en god kreativ spiller at får ind (AGF skulle dog være tæt på at hente ham)
            En Nicolaj Thomsen som varmer bænk i FCK kunne også være fantastisk at få til OB.
            Ville være totalt uambitiøst at hente Mikkel Rygaard.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              Jo. Jeg ville ikke have noget imod at hente en ældre spiller ind, hvis det virkelig er rigtigt at Obbekjær er så god, som man hører. Bachmann og austin kan bare ikke være aktuelle. Agf sælger ikke en profil til OB og efb risikerer i højere grad end nu at rykke ned, hvis de mister ham, så de slipper heller ikke så vigtig en spiller.
              Jeg vil mene at Obbekjær allerede er god nok, men det er svært at sige noget definitivt før han har fået spilletid.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                Ja Mikkel Rygaard kunne være en god kreativ spiller at får ind (AGF skulle dog være tæt på at hente ham)
                En Nicolaj Thomsen som varmer bænk i FCK kunne også være fantastisk at få til OB.
                Tipsbladet skriver at AGF er tæt på at presentere en ny spiller men vel ikke Rygaard:
                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ler-er-paa-vej
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Nok ham fra Sydafrika .....men skal vi ikke bare have fokus på rygter til os og ikke gf

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
                    Nok ham fra Sydafrika .....men skal vi ikke bare have fokus på rygter til os og ikke gf
                    Så dør tråden da - der er jo ikke nogen

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
                      Nok ham fra Sydafrika .....men skal vi ikke bare have fokus på rygter til os og ikke gf
                      Men dermed bliver Rygaard ja igen en mulighed for os. Det er ikke alt for lang tid siden at Rygaard var en ønskespiller herinde. Men tror OB satser stærkt på JJ på midtbanen for den kreative part, da man læggede en scenario ud med forlængelse og senere salg til udlandet. Det kan ja kun ske med god spilletid og stærk præstation i OB for JJ. Og synes vi skulle give Eskesen mere spilletid fremfor at udleje ham. Vi kan god bruge hans evner i holdet. Men hvem ved, måske hvis Greve rykker så kunne der komme en midtbane ind.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                        Ville være totalt uambitiøst at hente Mikkel Rygaard.
                        Ok, fair nok at du har den holdning. Du er velkommen til at uddybe. Jeg er naturligvis ikke enig da jeg ser ham som en super god kreativ midtbanespiller med sublim teknik og overblik. Lige hvad vi mangler.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                          Ok, fair nok at du har den holdning. Du er velkommen til at uddybe. Jeg er naturligvis ikke enig da jeg ser ham som en super god kreativ midtbanespiller med sublim teknik og overblik. Lige hvad vi mangler.
                          Lige i det her tilfælde tror jeg det handler om, at alt fra FC Nordsjælland er lig satans yngel, jf. pågældende debattør.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                            Ok, fair nok at du har den holdning. Du er velkommen til at uddybe. Jeg er naturligvis ikke enig da jeg ser ham som en super god kreativ midtbanespiller med sublim teknik og overblik. Lige hvad vi mangler.
                            Meget enig. Han ville pynte i vores trup på en 8`er position

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              Enig.
                              Men grunden til at svingdøren har kørt lystigt er desværre ikke et pingerpeg om at vi har/havde en masse gode spillere desværre, det er mere fordi der kontinuerligt skal ryddes op i rækken af fejlkøbte lejesvende.
                              Skriver du egentligt ikke nogenlunde det samme svar til alle temaer? Det virker efterhånden trættende.

                              Comment


                                Tror det går alt om vi kan slippe af med AK og hente derfor en ung talent. Jebali får en pæn løn, JH sagde det selv at vi betaler en høj løn til ham. Og Sander koster vel også lidt. Vi fik Bashkim sidste sæson "ekstra" pga af situationen og øgede lønlisten dermed allerede sidste år. Hvis der skal komme én dyr herre så må en anden ud. Det er måske kabalen som man arbejder på og må klares.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X