Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Thelander burde være en klar forstærkning centralt istedet for 2x Lund og Ludvig. Alligevel sidder jeg og håber på noget bedre (vildt useriøst/urealistisk/forkælet at håbe at JH præsentere noget mere spændende end Thelander I know), men nøj hvor gad jeg godt at vi hentede en virkelig klasse stopper til bagkæden.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Han vil helt sikkert pynte og vil være en klar opgradering i forhold til Ludwig.
      Det ville han uden tvivl, men det lyder til at han afviser os og- eller bøf for at komme hjem til aab. Det er godt nok snart et spændende hold de har skrabet sammen i aalborg, hvis ham den norske fyr er så god, som cv'et antyder

      Comment


        Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg
        https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...gt-klubskifte/

        Nu med thelander være en mulighed for os?
        Det menes at han ikke uventet skifter tilbage til Aab ;)

        Comment


          Hvad vil købet af Kingsley Madu betyde for en eventuel tilgang af en ny CF? Kan dette være “aflyst” nu.

          Man kan, med de noget sortsynede briller på, forstille sig at men nu ser Oliver Lund som vores nye CF, da der nu er 1 til 1 dækning på backen...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg
            Hvad vil købe af Kingsley Madu betyde for en eventuel tilgang af en ny CF? Kan dette være “aflyst” nu.

            Man kan, med de noget sortsynede briller på, forstille sig at men nu ser Oliver Lund som vores nye CF, da der nu er dækning på backen...
            4 mand til 3 pladser er stadig for lidt set over en hel sæson, især når den 4. mand ikke har sin foretrukne position der, og i øvrigt stadig er førstereserve som højre back.

            Comment


              Mon ikke det er os der er afvist

              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-klub-for-aab/

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Føler mig ret overbevist om, at det BIF. Retorikken er lidt off (eller unødvendig), hvis OB er den store superligaklub, han afviser til fordel for AaB (der vel er en lige så stor superligaklub).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Det er muligt. Kunne også sagtens være Brøndby.

                  Hvis det er os græder jeg ikke snot. Sådan nogle danske udlandsproffer i slut 20erne/start 30erne der kommer hjem, koster altid kassen at have gående i løn, og flopraten på dem er forholdsvis høj. Jeg vil hellere have en yngre og sulten spiller ind som har ambitioner om at prøve noget større, og derfor leverer 100% til træning og gør alt for at optimere sig selv, end en spiller der kommer og er tilfreds med at være i klubben og hæve en kongeløn, og derfor risikerer at blive magelig.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                    Det er muligt. Kunne også sagtens være Brøndby.

                    Hvis det er os græder jeg ikke snot. Sådan nogle danske udlandsproffer i slut 20erne/start 30erne der kommer hjem, koster altid kassen at have gående i løn, og flopraten på dem er forholdsvis høj. Jeg vil hellere have en yngre og sulten spiller ind som har ambitioner om at prøve noget større, og derfor leverer 100% til træning og gør alt for at optimere sig selv, end en spiller der kommer og er tilfreds med at være i klubben og hæve en kongeløn, og derfor risikerer at blive magelig.
                    Samme alder, som da AMC kom til os.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg
                      Hvad vil købet af Kingsley Madu betyde for en eventuel tilgang af en ny CF? Kan dette være “aflyst” nu.

                      Man kan, med de noget sortsynede briller på, forstille sig at men nu ser Oliver Lund som vores nye CF, da der nu er 1 til 1 dækning på backen...
                      Det kan vel ikke helt afvises, men tænker stadig vi går efter en midterforsvarer. Vi har ikke mange spillere til den bagkæde vi kører. En ting, der også taler for det er, at han har fået nr. 18 så nr. 3 stadig står ledigt.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                        Samme alder, som da AMC kom til os.
                        Tjo og man kan nemt finde en del flere eksempler hvor det er gået godt. Men jeg er stadig enig med Sheed. Mest pga. de andre spillere vi har i forsvaret. De fleste er midt-sidst i 20'erne. På de pladser vælter vi os ikke i helt unge spillere med stort udviklingspotentiale.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                          Samme alder, som da AMC kom til os.
                          Lidt en anden case ikke? AMC blev hentet i en anden dansk klub, så man havde et indgående kendskab til hans øjeblikkelige niveau, og han tog et skridt op sportsligt. Thelander kommer hjem for et forlist udenlandsophold og har i øvrigt en omfattende skadeshistorik.

                          Min pointe er åbenlyst heller ikke, at det ikke kan blive en succes, min pointe er bare, at selvom sådan nogle handler her ofte lyder gode på papiret, så er der utalllige eksempler på spillere der kommer hjem og bliver betalt som om, at de skal være bærende stjerner og ledere på holdet, og meget langt fra ender med at blive det. Dem har vi også haft nogle af i OB. Fodbold handler ekstremt meget om sult og om at ville det mere end din modspiller, så jeg er altid skeptisk, når spillere kommer hjem mod slutningen af deres karrierer, skriver en lang kontrakt og bare er "tilfredse" med at være der. Snakker vi spillere der har en fortid i selvsamme klub, og som måske nærmest er klublegender, er det lidt en anden ting synes jeg, for så er der noget mere på spil for den givne spiller. Jeg tror da også, at Høegh vil være opsat på virkelig at gå forrest og gå efter at blive husket som en stor spiller i OBs historie, skulle han komme hjem, og derfor er Thelander måske også et godt match for AaB.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                            Lidt en anden case ikke? AMC blev hentet i en anden dansk klub, så man havde et indgående kendskab til hans øjeblikkelige niveau, og han tog et skridt op sportsligt. Thelander kommer hjem for et forlist udenlandsophold og har i øvrigt en omfattende skadeshistorik.

                            Min pointe er åbenlyst heller ikke, at det ikke kan blive en succes, min pointe er bare, at selvom sådan nogle handler her ofte lyder gode på papiret, så er der utalllige eksempler på spillere der kommer hjem og bliver betalt som om, at de skal være bærende stjerner og ledere på holdet, og meget langt fra ender med at blive det. Dem har vi også haft nogle af i OB. Fodbold handler ekstremt meget om sult og om at ville det mere end din modspiller, så jeg er altid skeptisk, når spillere kommer hjem mod slutningen af deres karrierer, skriver en lang kontrakt og bare er "tilfredse" med at være der. Snakker vi spillere der har en fortid i selvsamme klub, og som måske nærmest er klublegender, er det lidt en anden ting synes jeg, for så er der noget mere på spil for den givne spiller. Jeg tror da også, at Høegh vil være opsat på virkelig at gå forrest og gå efter at blive husket som en stor spiller i OBs historie, skulle han komme hjem, og derfor er Thelander måske også et godt match for AaB.
                            Se så er jeg enig med dig

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                              Det kan vel ikke helt afvises, men tænker stadig vi går efter en midterforsvarer. Vi har ikke mange spillere til den bagkæde vi kører. En ting, der også taler for det er, at han har fået nr. 18 så nr. 3 stadig står ledigt.
                              Jeg tror det ikke, når vi kun taler om et år, så tænker jeg, at man se noget potentiale på sigt. Hvis vi skal spille 3-5-2 eller 3-4-3, så kræver det en ekstra CF'er

                              Comment


                                Jeg har lige set Ankersen med sin familie i Odense.
                                Måske han har været i Aadalen og kigge faciliteter?

                                Comment

                                Working...
                                X