Oprindeligt indsendt af hankatten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Ham måtte vi for min skyld gerne gå efter - selvom jeg ikke kan se det er realistisk.
Egentlig ville jeg gerne have en lidt yngre spiller, men synes bare Tingager er en fed spillertype.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Prøvede vi at få Tingager til OB efter hans kiksede Udlandseventyr?
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Rationelt kan jeg bare ikke se, hvorfor der ikke skulle være interesse for Barrett, og heller ikke, at det ikke skulle være muligt at score et par millioner på ham. Han har lige spillet sin klart bedste sæson, han er en moderne back, han er kun 24, så han bør have en del år at løbe på endnu, og han har stadig et ry som ex-stortalent. Rent logisk er det bare en god salgscase. Du kan godt bilde mig ind, at der ikke er nogen kæmpe interesse for ham, men med de spillere vi ellers ser blive kastet rundt, må der også være et marked som Barrett.
Og helt fedt i øvrigt, at du skriver de ting du hører fra folk der måtte vide nogle ting, også selvom jeg tvivler på at det er hele billedet lige i det her tilfælde. Det skal du bare blive ved med.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
FCM vil have 15 mill for deres VB(Dal Hende)
https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...ter-15-mio-kr/
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Kender du til hans nuværende og hans nye kontrakt tilbud og kender du JBL’s krav for at skrive under?
Comment
-
Selvfølgelig kan Barrett skydes af for mere end en million. Hvorfor skulle en af de 5-6 bedste VBs i Suppen ikke være mere værd, når man ser hvad andre spillere går for? Nogle gange sejler det sgu godt nok herinde. For nogle måneder siden var der folk der troede på, at vi havde fået op mod 4 mio. for en dybt middelmådig reserveback i Desler, og nu skulle Barrett så ikke være mere end 1 mio. værd?
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
Den ligger lige til højrebenet for JH, er dog i tvivl om hans niveau, men det kan vel ikke være helt dårligt ovenpå de mange internationale kampe, og han har en god højde 1,91 m
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Han vil helt sikkert pynte og vil være en klar opgradering i forhold til Ludwig.
Men tænker også han skal til AaB.
Comment
Comment